Miten oppisin arvostamaan naisia?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan mars. Lisäksi kuten jo mainittu, tapaa naisia muutenkin kuin deittailumielessä. Kaverina, harrastuksissa jne kuten normaalisti tehdään. Yritä saada päähäsi se tosiasia, että omat traumasi eivät ole kaikkien naisten syytä. Aivan kuten moni nainen voisi tajuta sen, että esim. minä en ole syyllinen ongelmiisi. Ikäviä ihmisiä on ja tulee aina olemaan, sukupuolesta ja iästä ym. riippumatta. Älä ole epätoivoinen kun tapailet romanttisessa mielessä. Älä kelpuuta epävakaita ja itsekkäitä kaheleita. Ne vain ruokkivat katkeruuttasi.
Mene ulos, liiku. Katsele ja haistele luontoa. Opettele hymyilemään. Huomaa kuinka upeita naiset oikeasti ovat. Enkä tarkoita vain ulkoisesti
M44
Ahaa, Leila niminen mies 44, no eipä kyllä yllättänyt.
Nimeni ei ole Leila ja olen mies. Yll
Kyllä, kyllä varmasti olet nainen ja tiesitkö, että minä olen Napoleon.
Vierailija kirjoitti:
Suljet silmäsi naisten äänettömältä kieroudelta, epärehellisyydeltä ja jopa kaikki perversiot ylittävältä oportunismilta ja kuvittelet kaikki nämä naisten ominaisuudet päinvastaiseksi, eli Suomeksi sanottuna kusetat itse itseäsi.
T ä m ä !!!
Jos naisia ei olisi olemassa, sinäkään AP et olisi siinä länkyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan mars. Lisäksi kuten jo mainittu, tapaa naisia muutenkin kuin deittailumielessä. Kaverina, harrastuksissa jne kuten normaalisti tehdään. Yritä saada päähäsi se tosiasia, että omat traumasi eivät ole kaikkien naisten syytä. Aivan kuten moni nainen voisi tajuta sen, että esim. minä en ole syyllinen ongelmiisi. Ikäviä ihmisiä on ja tulee aina olemaan, sukupuolesta ja iästä ym. riippumatta. Älä ole epätoivoinen kun tapailet romanttisessa mielessä. Älä kelpuuta epävakaita ja itsekkäitä kaheleita. Ne vain ruokkivat katkeruuttasi.
Mene ulos, liiku. Katsele ja haistele luontoa. Opettele hymyilemään. Huomaa kuinka upeita naiset oikeasti ovat. Enkä tarkoita vain ulkoisesti
M44
Ahaa, Leila niminen mies 44, no eipä kyllä yllättänyt.
En, mutta tiedän että olet kykenemätön laajaan ajatteluun.
Ihmisiä oppii arvostamaan kun tapaa ihmisiä reaalimaailmassa.
Naiset on siinä missä miehetkin. Kummissakin on puolensa. Monet naiset on ylimielisiä. Valehtelee, manipuloi, ilkeitä lörppösuita. Lastenryöstäjät. Vastuullisuus ja totuus tuntuu olevan vaikea asia monille naisille. Tässä ajassa naiset ovat ylikorostuneessa asemassa, kaitpa se siitä tasoittuu ajan myötä. Mutta onneksi on paljon hyviäkin naisia, niinkuin on miehiäkin.
Jos et arvosta naisia, niin et arvosta
Hakeudu homogeeniseen, mahdolliesti myös homoseksuaaliseen yhteisöön, ja jätä naiset rauhaan. Lakkaa altistamasta itseäsi naisille, naisista puhumiselle ja naisiin liittyville ärsykkeille. Sinun ei tarvites huomioida heitä yhtään sen enempää, kuin vaikka kadulla olevaa istutusta, naapurin mummoa tai ohi ajavaa autoa. Yksinkertaista ja helppoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyt sen että naisetkin ovat ihmisiä eikä vain miehiä varten luotuja mielivallan objekteja, sillä pääsee jo pitkälle. Toki kaikilla kaltaisillasi ei siihen aivokapasiteetti riitä eli et ole yksin.
Tässä hieno esimerkki naisista.
Joiden aivokapasiteetti on ylivoimainen sinuun verrattuna.
Kysy äidiltäsi tai oletko kasvanut homojen parissa ?
Eipä sinun arvostuksellasi ole väliä, muille kuin äidillesi. Juttele hänen kanssaan, jos ahdistaa.
Itsensä tuntemisesta ja hyväksymisestä hyvän mielenterveyden rakentaminen alkaa.
Syy ei ole naisissa, jos sulla menee kaikki pieleen.
Ei ole pakko. Voit myös alkaa Maunulan muumioksi.
Matkustelu.
Itse en arvosta suomiakkoja ollenkaan, ja pitkään ajattelin, että en arvosta ollenkaan naisia, mutta sitten aloin harrastamaan Japanissa matkustelua parikymppisenä ja asuin Osakassa 2 vuotta.
Nyt arvostan japanilaisia naisia erittäin suuresti. Suomiakkoja en arvosta. M28
Vierailija kirjoitti:
M44
Hyviä vinkkejä. Deittailu kannattaa varmaan panna joksikin aikaa kokonaan tauolle. Ainakin jos se on ollut suuri stressin aiheuttaja ja johtanut tilanteeseen jossa kunnioitusta pitää alkaa opetella. Myöhemmin ehtii kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu.
Itse en arvosta suomiakkoja ollenkaan, ja pitkään ajattelin, että en arvosta ollenkaan naisia, mutta sitten aloin harrastamaan Japanissa matkustelua parikymppisenä ja asuin Osakassa 2 vuotta.
Tämä. Matkailu avartaa. Monesti huomaa, että ulkomaalaiset esim. aasialaiset naiset ovat huomattavasti parempi vaihtoehto meille suomalaisille miehille. Maailma muuttuu. Enää ei tarvitse tyytyä siihen naapurissa asuvaan suomalaiseen naiseen. Lentokoneet ovat pienentäneet maailmaa hurjasti.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä tuntemisesta ja hyväksymisestä hyvän mielenterveyden rakentaminen alkaa.
Syy ei ole naisissa, jos sulla menee kaikki pieleen.
"like a compass needle that points north, a man's accusing finger always finds a woman"
Vierailija kirjoitti:
Matkustelu.
Muistan lukeneeni tästä jo brittiseikkailijoiden kirjoista, kuinka japanilaista naista arvostettiin hyveellisyydestään ja kiltteydestään. Mutta sitten todettiin, että hekin syntyvät ihmisinä, ja tuo hyveellisyys on seurausta kurinalaisesta ja väkivaltaisesta kasvatuksesta. Japanilainen kulttuuri on sitä miehillekin, esim. työtä pitää tehdä niin kovasti että nukahtaa sen ääreen, jne. Nimenomaan japanilaiset naiset, jotka ovat päässeet matkustelemaan, ovat alkaneet pikku hiljaa purkamaan sadistista ja alistavaa kulttuuria, niinkuin länsimaalainenkin nainen
Moni kakku päältä kaunis, siis
"Hyviä vinkkejä. Deittailu kannattaa varmaan panna joksikin aikaa kokonaan tauolle. Ainakin jos se on ollut suuri stressin aiheuttaja ja johtanut tilanteeseen jossa kunnioitusta pitää alkaa opetella. Myöhemmin ehtii kyllä."
Voi tosiaan olla aika vaikea kääntää aivojaan kunnioittamaan jotakin sellaista, mitä aktiivisesti haukkuu ja halventaa mm. r aiskaussimulaatioissa ja sanoissaan. Että melkeinpä se vaatisi kaiken tällaisen halveksuvan toiminnan lopettamista ja jonkinlaisen palvonnan aloittamista. Neitsyt Mariaahan palvotaan katolilaisuudessa jatkuvalla syötöllä
Mieli seuraa kyllä perässä, kun keho tekee. Ensin kunnioittava käytös, sitten kunnioittavat ajatukset
Miksi naisia pitäisi arvostaa? Ei sukupuoli ole ylipäätään arvostuksen kohde vaan ihminen.