Kertokaa mikä ärsyttää tällä hetkellä eniten?
Mulla se on ainakin tämä perskokkarehallitus joka päivä toisensa jälkeen keskittyy tuhoamaan hyvinvointivaltion.
Tämä on nyt pahoinvointivaltio...
Kommentit (52)
Kämppiksen aggressiivinen käytös, kontrolloinnin halu ja olemattomat konfliktin ratkaisutaidot.
Tavallaan sama vastaus kuin aloittajalla, eli stressi ja pelko omasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
VR:n siivottoman likaiset junanpenkit.
Muuta pois pk-seudulta.
Vierailija kirjoitti:
Putinin naama iltapäivälehtien kannessa joka ainoa päivä. LOPETTAKAA JO!
En halua sen massamurhaajapsykopaatin naamaa nähdä suomalaisten lehtien kannessa joka päivä.
Miksi siinä ei voisi olla ihan paskaläjä päivästä toiseen? Jokainen kyllä ymmärtäisi kenestä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Mikko Koivun avioero,olen niin huolissani että en ole paskalla käynyt neljään vuoteen.
En kestä🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Kiitos tästä!
Kela. Pelkkä ajatuskin et hakisin lain sallimia itselleni. Saa ketutuksen aikaan.
Teen ennemmin pimeitä töitä ja kerään pulloja. Kuin alennun yhden satasen takia. Hakemaan toimeentulotukea. Jota saisimme 400 jos ri olisi lapsella mania.
Se ärsyttää. Yksi hemmetin satanen.
Auto pitäis katsastaa mut tietty siinä alkoi joku merkkivalo palamaan nyt!
Eipäs juupas riitely palstoilla. Kommentteja voisi ihan kivasti heittää ja eri näkökulmia. Nyt on nuotan vetoa.
Haluaisin lääkärille mutta sinne pääsy on nykyään niin hankalaa etten jaksa edes yrittää päästä... Ja ihan työterveyshuollosta kyse mutten jaksa kun pitää olla tunnukset, äpit, chatit, terveysmestari, etc että jonkun saa edes kiinni...
V*hä-älyinen, j*ntti työkaveri. Onneksi jää eläkkeelle parin vuoden kuluttua. Ei tajua mitä puhutaan. Toljottaa vaan takaisin silmät suurina ja suu auki. Ei noudata tiimissä sovittuja toimintatapoja. Valittaa kuinka yrityksen uudet nuoret työntekijät ei tervehdi eikä juttele. Ei kuitenkaan itse ota mitään kontaktia eikä tervehdi. Kyräilee vaan naama nyrpeänä kulmiensa alta.
Se että ostin tutulle lahjaksi arvan ja se tarvitsee voiton lunastaakseen mun veikkaus korttia eli mut mukaan 🙈
Tänään ärsyynnyin terveyskeskuksen aggressiiviseen narkkariin. Siinä missä "yleisellä tasolla" toki olen empaattinen päihdeongelmaisia kohtaan ja ymmärrän heidän ongelmiaan, jos ikinä joudun kohtaamaan narkkareita YKSILÖINÄ niin kyllä ärsyynnyn / pelästyn / ahdistun. Tiedostan ristiriidan.
Ja sitten toki ärsyynnyin siitä että ärsyynnyin mutta minkäs teet. Oma traumatausta vaikuttaa siihen että pelkään epävakaita ihmisiä joten kierrän narkkarit kaukaa etten triggeröidy. Sitten ärsyttää jos joutuu istumaan odotustilassa jossa elämöivää narkkaria ei vaan VOI paeta mihinkään.
Ostin pari päivää sitten uuden käsirasvan itselleni. Nyt uimahallireissulla hukkasin sen johonkin. Pieni juttu mutta ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ostin pari päivää sitten uuden käsirasvan itselleni. Nyt uimahallireissulla hukkasin sen johonkin. Pieni juttu mutta ärsyttää.
Kysy löytötavaroista.
Näin pelkän otsikon ja olin tulossa sanomaan, että jatkuva pakkomielteinen polittiinen öyhötys. Mutta kappas, koko aloitushan olikin juuri sitä.