Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seulontakutsu mammografiaan

Vierailija
18.10.2024 |

Postissa tuli kutsu mammografiaan. Aika ei minulle sovi, joten yritin vaihtaa sitä netissä. Hämmästys oli suuri, kun vapaita aikoja oli todella vähän. Ei löytynyt ainuttakaan, joka olisi minulle sopinut. Puhelinpalvelu on tältä päivältä jo kiinni, joten täytyy soitella sinne ensi viikolla. 

Lähinnä sitä mietin, että nämä ajat yleensäkin näin huonosti vaihdettavissa? Kuitenkin kyseessä on tärkeä tutkimus, johon mielelläni menisin. 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulos tulee kuulemma tekstiviestinä. Kun on ennen tullut kirjeitse. Eli nyt saa jännittää milloin ilmoitus viestistä lävähtää ruutuun. Kiva esim työpaikan ruokatauolla katsoa kännykkää. 

Oot puhelimen orja siis sinäkin. Lue kirjaa välillä sen tauon aikana.

Vierailija
82/86 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattele AP positiivisesti. Jos sinulla on rintasyöpä ja se olisi vielä niin alkuvaiheessa, ettei vielä näy tutkimuksessa, niin eikö ole parempi, että saat sinulle sopivan ajan vähän myöhemmin, niin ehkä silloin se näkyy jo. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kenelle hekotat, typerys ?

Sinulle. 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulos tulee kuulemma tekstiviestinä. Kun on ennen tullut kirjeitse. Eli nyt saa jännittää milloin ilmoitus viestistä lävähtää ruutuun. Kiva esim työpaikan ruokatauolla katsoa kännykkää. 

Minulle tuloksen valmistumisesta tuli tekstiviestinä tieto ja siinä ohjeet mistä voi käydä lukemassa tuloksen, joten ei lävähtänyt ruudulle tuloksia (oli kyllä jännä työpäivä, koska sain tietää tuloksesta jo seruaavana päivänä... aika varma olin, että jotain löytyi, mutta olikin tieto ettei löytynyt mitään). Meillä mammografiaseulonnat järjesti terveystalo.

Vierailija
84/86 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuloksen valmistumisesta tuli tekstiviestinä tieto ja siinä ohjeet mistä voi käydä lukemassa tuloksen, joten ei lävähtänyt ruudulle tuloksia (oli kyllä jännä työpäivä, koska sain tietää tuloksesta jo seruaavana päivänä... aika varma olin, että jotain löytyi, mutta olikin tieto ettei löytynyt mitään). Meillä mammografiaseulonnat järjesti terveystalo.

Minulle lävähti kyllä tekstarina tieto, että rinnassa on jotain ja pitää varata ohutneulanäytteeseen aika. Olin juuri iltasella laittautumassa esimiehen läksiäisiin. Hieman latisti tunnelmaa, mutta alkoholi auttoi ja päätin murehtia vasta, kun varmasti on aihetta. Löydös osoittautui lopulta hyvänlaatuiseksi.

Vierailija
85/86 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sain vaihdettua 

Vierailija
86/86 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuloksen valmistumisesta tuli tekstiviestinä tieto ja siinä ohjeet mistä voi käydä lukemassa tuloksen, joten ei lävähtänyt ruudulle tuloksia (oli kyllä jännä työpäivä, koska sain tietää tuloksesta jo seruaavana päivänä... aika varma olin, että jotain löytyi, mutta olikin tieto ettei löytynyt mitään). Meillä mammografiaseulonnat järjesti terveystalo.. 

Ei näin. Sieltä tulee teskstari jossa juurikin kuva niistä tisseistä kasvokuvan kanssa ja sitten vilkkuu se teksti S Y Ö P Ä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme