Pahoitinko mieleni turhaan? Mieheni mielestä kyllä!
Varasin jo pari viikkoa sitten liput meille konserttiin tälle iltaa. Nyt tuntia ennen lähtöä mies kiukuttelee, että liikaa hommia tälle iltaa, haluaa jättää konsertin välistä!
ihan hemmetin kiva! Itse istun täällä laittautuneena ja mietin että mitähän tekis
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hommista. Joskus työt menevät huvin edelle. Riippuu ammatista, työnkuvasta, vastuista ja työsopimuksesta. Jos kyseessä on välttämätön pakollinen työtehtävä, en loukkantuisi. Esimerkiksi lääkärillä voi olla etu- tai takapäivystysvastuu, eikä siinä konserteilla ole merkitystä.
No ei kai kukaan lääkäri ole niin hullu että hommaa mitään menoa samalle illalle jolloin on päivystysvastuu.
Ei tuossa mies ole mitään hommannutkaan, ap on keksinyt, että hän haluaa konserttiin, miehen toiveilla ei ole väliä.
Oletko täysin varma? Sanoiko AP että on hankkinut liput mieheltä kysymättä?
Olen ollut 20 vuotta mieheni kanssa ja sinä aikana hommannut kymmeniä teatteri-, konsertti- ym. lippuja. Yhtään aino
Näinpä. Eiköhän ap olisi kertonut, jos liput olisivat olleet hankittu kysymättä. Outoa, että niin monella tulee edes mieleen tällainen vaihtoehto. Harva myöskään on niin tyhmä että hankkii mitään yllätyslippuja koska niin helposti sitten aikataulut ei natsaakaan ja menee rahat hukkaan.
Kannattaa muutenkin opetella menemään yksin. Itse kun jäin leskeksi, niin olin oppinut jo aiemmin elämässäni käymään konserteissa ym menoissa myös yksin. Sitten kun ns. pakolla joutuu menemään yksin , ei ole niin suuri kynnys. Monelle esim vastaeronneelle on tullut yllätyksenä se, kuinka "vaikeaa" on lähteä yksin mihinkään. Eli toivottavasti nautit konsertista.
Menet konserttiin yksin ja sen jälkeen baariin. Kotiin könyät vasta huomenna.
Minulla oli tuollainen miesystävä. Sattuneesta syystä hän on ex. Mutta en kertaakaan jättänyt itse menemättä vaikka hän peruikin viime hetkellä.
Soita joku kaverisi mukaan ja lähdet sitten muussa seurassa. Mitä ihmettä taas tällainen miehen kyljessä roikkuminen. Anna miehen nuhjuttaa himassa, lähde itse viettämään perjantaita.
Kysyitkö mieheltä, haluaako hän sinne konserttiin ja sopiiko kyseinen ajankohta hänelle?
Ota joku toinen mukaasi.
Ota ystävä/vanhempi/sisarus mukaan
Vierailija kirjoitti:
Soita joku kaverisi mukaan ja lähdet sitten muussa seurassa. Mitä ihmettä taas tällainen miehen kyljessä roikkuminen. Anna miehen nuhjuttaa himassa, lähde itse viettämään perjantaita.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö mieheltä, haluaako hän sinne konserttiin ja sopiiko kyseinen ajankohta hänelle?
Ota joku toinen mukaasi.
Olisi varmaan tullut aloituksessa esiin jos olisi ollut yllätyslipuista kyse. Siinä tapauksessa koko kysymyskin ylireagoinnista olisi turha - ylläreitä ostaessa kun aina on se riski ettei toiselle käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu hommista. Joskus työt menevät huvin edelle. Riippuu ammatista, työnkuvasta, vastuista ja työsopimuksesta. Jos kyseessä on välttämätön pakollinen työtehtävä, en loukkantuisi. Esimerkiksi lääkärillä voi olla etu- tai takapäivystysvastuu, eikä siinä konserteilla ole merkitystä.
No ei kai kukaan lääkäri ole niin hullu että hommaa mitään menoa samalle illalle jolloin on päivystysvastuu.
Mutta lääkärin vaimo saattaa hommata konserttiliput silti. Jotkut vaan on niin,,,,
Osa ihmisistä tekee noin. Pääsee omasta mielestään helpommalla kun ensin lupaa lähteä, mutta sitten kun on aika, ei "jaksakaan" lähteä. Erittäin ikävä toimintatapa, itse ainakin olen lempannut kavereistani ne, jotka tekevät näin toistuvasti.
Kysyitkö, haluaako mies konserttiin? Vai varasitko vain liput?