G: mistä tietää, että työkaveri on ihastunut? Millainen itse käyttäydyit tai miten sinuun ihastunut
osapuoli käyttäytyi?
Mun ihastus laittaa aina soimaan rakkauslauluja kun ollaan kahdestaan, pitäisikö tästä päätellä jotain?
Kommentit (37)
Ei mistään ainakaan kun olin itse ihastunut. Nykyisin seurustellaan ja mies on kyllä harmitellut etten tuonut ihastusta ilmi mitenkään kahteen vuoteen. Olin hyvin viileä ja kun jo seurusteltiin niin olin todella viileä ja etäinen töissä. Kukaan ei tiennyt ennen kuin kerroimme usean kuukauden jälkeen.
Minuun on ilmeisesti ollut eräs työkaverimies ihastunut. Kielsi kaiken, mutta koin oloni epämukavaksi, kun oli aina lähellä ja vääntyi juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen huomannut, että joistain nais-työkavereista todella vaikea päätellä että olisivat kiinnostuneita - hienovaraistakaan vihjailua ja flirttailua ei välttämättä ole lainkaan, sen huomaa vain yleensä alkoholinhuuruisten juhlien jälkeen kun herää toisen vierestä että "jahas" ja sitten hän avautuu kuinka on jo silloin ja silloin ollut valmis vaikka mihin...
Hämmentävää kyllä!
Näin se menee. Naiset ei tee aloitetta ja jos mies tekee niin se on sitten ällöttävää ahdistelua ja #metoo. Ei ihme, että syntyvyys on laskussa. Naisten vika, kannattaisi ottaa roolia kun olette pelotelleet miehet jos tekee kullia tai parisuhdetta mieli.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri alkoi tuomaan pöydälleni banaaneja, keksejä ja suklaata, ja sen spotify-listat muuntui minun musiikkimakuni mukaiseksi. Nauroi joka vitsilleni, teki ällöttävän siirappisia huomautuksia ja äänenpaino oli ällöttävän hellä. Lopulta piti viikon ajan listaa milloin olin minäkin päivänä saanut hikan, ja tuli työpöytäni ääreen valetyöpapereiden kanssa vikalla sivulla käsinkirjoitettuna kömpelö kysymys että haluaisinko nähdä vapaa-ajalla.
Tuona hikka-paperilappupäivänä kippasin kaikki miehen pöydälleni tuomat herkut yleiseen keittiöön ja työpäivän jälkeen läheyin viestin että miten creepyä hänen käytöksensä oli ja etten halua mitään tuollaista työpaikalla. Hyi huuto-oksennus. Vieläkin ällöttää nähdä koko työkaveria ja kuunnella sen ääntä kun se soittaa puhelimella. Jättäkää ne työkaverit rauhaan jookos.
Oletpa melkoinen mulqvisti. Haluaisitko, että sinua kohdellaan samoin jos sattuu tilanne toisin päin? Eiköhän tuon olisi aikuinen ihminen voinut hoitaa asiallisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vein hänet työpäivän jälkeen kotiin autollani. Pihalla hän kysyi haluanko tulla ylös kahville. Ei siellä mitään kahvia ollut tarjolla ja kohta hän ratsasti jäykän kullini päällä. Silloin aavistelin että tässä on jotain muutakin kuin työkaveruutta. V**uttaa kun jäi ne kahvit saamatta. Jälkikäteen olen miettinyt pitäisikö tehdä ilmoitus petoksesta koska eikö naisillakin ole nykyään tapana tehdä panon jälkeen rikosilmoitus.
Piti jatkaa vielä etten kehtaa enää mennä poliisille kun olemme nyt olleet naimisissakin jo kohta kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vein hänet työpäivän jälkeen kotiin autollani. Pihalla hän kysyi haluanko tulla ylös kahville. Ei siellä mitään kahvia ollut tarjolla ja kohta hän ratsasti jäykän kullini päällä. Silloin aavistelin että tässä on jotain muutakin kuin työkaveruutta. V**uttaa kun jäi ne kahvit saamatta. Jälkikäteen olen miettinyt pitäisikö tehdä ilmoitus petoksesta koska eikö naisillakin ole nykyään tapana tehdä panon jälkeen rikosilmoitus.
Piti jatkaa vielä etten kehtaa enää mennä poliisille kun olemme nyt olleet naimisissakin jo kohta kolme vuotta.
Ja kahvit edelleen saamatta?!?
Nyt loppu se veivaaminen, tehkää TÖITÄ. Nuss iutukaa sitten viikonloppuna
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko tarkemmin mitä rakkauslauluja ?
No sellaisia,jossa lauletaan kaikkea "kuulumme yhteen,kaipaan sua" yms
Ap
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri alkoi tuomaan pöydälleni banaaneja, keksejä ja suklaata, ja sen spotify-listat muuntui minun musiikkimakuni mukaiseksi. Nauroi joka vitsilleni, teki ällöttävän siirappisia huomautuksia ja äänenpaino oli ällöttävän hellä. Lopulta piti viikon ajan listaa milloin olin minäkin päivänä saanut hikan, ja tuli työpöytäni ääreen valetyöpapereiden kanssa vikalla sivulla käsinkirjoitettuna kömpelö kysymys että haluaisinko nähdä vapaa-ajalla.
Tuona hikka-paperilappupäivänä kippasin kaikki miehen pöydälleni tuomat herkut yleiseen keittiöön ja työpäivän jälkeen läheyin viestin että miten creepyä hänen käytöksensä oli ja etten halua mitään tuollaista työpaikalla. Hyi huuto-oksennus. Vieläkin ällöttää nähdä koko työkaveria ja kuunnella sen ääntä kun se soittaa puhelimella. Jättäkää ne työkaverit rauhaan jookos.
Ja et ajatellut lopettaa tätä sirkusta aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaveri pani paksuksi tauolla , tunteita ei tosin tarvittu
Himo on tunne
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo "G:" on?
Guestion eli kysymys
Tuli pikkujouluissa hakemaan hitaille ja painoi erektionsa minua vasten. Eikä ole edes vitsi tämä. Olin ihan messissä, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Punasteleeko ja sekoaako sanoissaan?
Ei tasan merkkaa mitään.
T: herästi punasteleva ja välillä sanoissa sekoileva 42-v nainen.
Huh, mun soittolista sisältää musiikkia laidasta laitaan, myös niitä kaipaus- ja rakkauslauluja, ja hän on tainnut koko listan kuulla läpi. Vaikka toki olenkin itse ihastunut niin noita lauluja en tarkoituksella hänelle kohdistetusti soita. Listalta tulee mitä listalta tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että hääkakun kanssa olisi kahveet tarjoiltu.
Juha Vainion: "Paljaana" ja "Turakainen Thaimaassa"