Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetti että hävetti! Sovitin vaatekaupassa sellaista tosi napakkaa ja joustamatonta toppia enkä saanutkaan enää sitä pois,lopulta oli

Vierailija
18.10.2024 |

Pakko huutaa APUA!!!! Kädet oli kivuliaasti vääntyneinä kehoa vasten topin sisällä eikä vaate liikkunut mihinkään.

Ja mun koko on normaalisti M.,ei ollut liian pieni .Tuo kangas ei vain joustanut milliäkään,

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä jäin kerran  nalkkiin villapaitaan joka oli niin sähköinen etten saanut riisuttua,oikein kipunat lenteli.

Vierailija
22/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla taas setämiesfantasiat tulilla ap:lla

Olen ollut vaatekaupassa töissä ja kyllä asiakkaita on pitänyt auttaa, kun eivät saakaan sovitettua vaatetta pois päältä. Jälkeenpäin ovat pystyneet nauramaan. Mutta joo ymmärrän aloittakaa, ensimmäisenä tulee paniikki, minulle on kotona käynyt niin, kun paksun untuvatakin vetoketju jumittui ylös asti, paniikki oli ensimmäinen reaktio 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä luulisin, että setämiesfantasia olisi jotain vähän jännempää settiä kuin että kädet jää joustamattoman vaatteen sisälle jumiin.

Minulle on käynyt samoin, kotona tosin, koska minulle saisi maksaa miljoonan että sovittaisin vaatekaupoissa mitään.

Et näköjään tiedä mistä kaikesta jotkut epätoivoisuuksissaan fantasioivat... pitäisi olla täällä käyvälle ihan tuttua.

Kyllä minä olen niitä juttuja täällä nähnyt, mutta yleensä niissä on jokin "jännempi" elementti mukana mikä tekee siitä tarinasta paljastelevamman tai nöyryyttävämmän. Ap on vaikka kokeilemassa rintsikoita ja joutuu kutsumaan apua ohikulkevalta mieheltä kun jää jumiin. Tai mekko jää jumiin kainaloista, joten ap joutuu kulkemaan alusvaatteet näkyen kaupan kassalle pyytämään apua. Jotain tuota sorttia.

Se että kädet jäävät jumiin tiukan vaatekappaleen sisälle on aika realistisen tylsä, vaikkakin ahdistava, kokemus.

Vierailija
24/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle käynyt sama joskus mekon kanssa, myyjä auttoi pois päältä.

Sama. 

Vierailija
25/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sait sen päällesi?

Minulle on käynyt noin lukuisia kertoja ainakin nuorempana, kun joustamattomat/vartalonmyötäiset nirunaruvaatteet oli in. Hyvin meni päälle ja istuikin kauniisti, mutta se pois saaminen...

Vierailija
26/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi fantasia, kuvankaunis bimyyjä olisi päätynyt nuolemaan ap:ta kopissa tai jotain. Pelkkä käsin nalkkiin jääminen on melko tylsä fantasia.

Vierailija
27/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pääsi kerran pieru, kun olin sovittamassa uimahousuja

Vierailija
28/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIehet eivät ymmärrä koska  eivät ole koskaan  sovittaneet todella tiukkaa vaatetta.

Menee päälle muttei lähde päältä pois ja  tuskanhiki ei suinkaan liukasta vaatetta kuin saippua sormusta vaan liimaa sen ihoon.

Vierailija
29/29 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sovitin kerran sellaisia seksittäitä pikkareita ja menkkaverta valui niihin vähän. Jätin sitten ne sinne koppiin,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi