Onko täällä yli 75-vuotiaita eläkeläisiä, joiden kaikki rahat menee ruokaan? Mitään ei jää säästöön?
Kommentit (9)
Miksi tuossa iässä pitäisi jäädä jotain säästöön? Kannattaa kuluttaa kaikki mitä on ja käyttää rahansa elämästä nauttimiseen. Ei niistä pankkitilillä mitään iloa ole.
On täällä työssäkäyviäkin, joiden kaikki rahat menee elämiseen ja työssäkäyntikuluihin.
Enpä olisi seiskavitosena kovin huolissani jos ei jää rahaa säästöön. Oikeastaan parempi niin.
Tuota, kun kaikki rahat menevät sähköön, asuntoon, hoivaan ja lääkkeisiin, niin ei oikein jää rahaa siihen ruokaan.
Ainakin mun vanhemmat on köyhiä vaikka asuvat velattomassa asunnossa. Kaikki raha tosiaan menee ruokaan. Ovat ylipainoisia. Eivät pysty antamaan koskaan rahaa lapsenlapsilleen eikä näin ollen lapsenlapset pidä yhteyttä heihin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mun vanhemmat on köyhiä vaikka asuvat velattomassa asunnossa. Kaikki raha tosiaan menee ruokaan. Ovat ylipainoisia. Eivät pysty antamaan koskaan rahaa lapsenlapsilleen eikä näin ollen lapsenlapset pidä yhteyttä heihin.
Eli olet opettanut lapsenlapsesi juoksemaan rahan perässä...sukurakkaudesta viis
Vierailija kirjoitti:
Kuka niistä lapsenlapsista on tuollaisia kasvattanut? Rahanahneita paskiaisia.
Ei niillä isovanhemmilla ole mitään velvollisuutta jakaa rahojaan kenellekään jos eivät itse päätä niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä parempikin, etteivät pidä yhteyttä. Ei kukaan tuollaisia lapsenlapsia halua tavatakaan.
Kaikki ei mene ruokaan vaikka saisit pienintä mahdollista eläkettä, otaampa totuuden mukaisesti tämäkin asia.
Mutta jos käy kalliissa ravintoloissa syömässä saa isommankin eläkkeen kulumaan pelkästää ruokaan.
Mulla on pieni eläke eikä siitä ruokaan mene kuin neljännes, silti syön mielestäni hyvin ja teen ruokani itse.