Suositteko Finnairia pitkillä lennoilla esim Usaahan? Vai ulkomaisia?
Kommentit (49)
Ei huonoa sanottavaa Finnairista. Kaukolennot Finskillä sujuneet itse asiassa erittäin hyvin.
Olen lentänyt vuosien varrella vaikka millä lentoyhtiöillä, urani eka lento Helsingistä Miamiin oli Tower airilla, sen jälkeen olen käynyt USAssa ja Aasiassa mm. KLM, Air France, Lufthansa, Austrian airlines, SAS, Korean airlines, ja jopa Aeroflot ja varmaan monta muutakin..
Mutta nykyään ei jaksa odotella missään, joten helppouden vuoksi otan suoraan lennot Finnairilta.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitsit haluan lentää joskus Qatarilla! Millasia kokemuksia porukalla Lufthansasta?
Pelkkää hyvää sanottavaa Lufthansasta. Ystävällinen palvelu, mukavat istuimet ja ruoka ja viini sisältyivät hintaan. Tämä economyssä ennen pandemiaa.
Olen vuosien varrella saanut Finnairilta puolisen tusinaa kertaa saanut korotuksen business luokkaan koska olen lentänyt heillä niin usein ja silver card on ollut viimeiset 10 vuotta putkeen.
Ei viitsi mennä muilla kun aina saa myös priority boarding ja immigration, pääsee aina jonojen ohi perillä priority linjaa pitkin heti passintarkastukseen.
Pitkillä lennoilla parhaat kokemukset ovat olleet Asiana ja Turkish airlines.
Muut ovat olleet ihan ok. Näihin lukeutuu SAS, Finnair, Air Astana, Air China, Icelandair ja WestJet, joka erottautui jatkuvasti vitsejä laukovalla henkilökunnallaan.
Economy/coach luokka.
Suosin suoria lentoja ja siksi olen päätymässä finskiin seuraavan ny-reissun yhteydessä. Miten finskin bisnesluokka, kannattaako maksaa?
Finnairilla vain jos on halvin. Yleensä muut lentoyhtiöt on Finnairia halvempia ja en olekaan Finnairilla lentänyt vuosiin.
Enää harvoin lennämme Finnairilla, palvelu ja hinnat eivät kohtaa siinä firmassa.
Suora lento on kaukomatkoilla tärkeä, jos vain saatavissa. Siksi usein Finnair.