K-plussa kortti-ongelmaa
Nyt tulee liuta kysymyksiä, teille _erillisen_ k-plussa kortin omaaville. Minulla kun on nyt käytössä aika uusi k-plussa kortti ja olen opettelemassa käyttämään sitä.
Nyt ensimmäisellä käyttökerralla kun sitä sitten käytin siinä lukijassa, niin se lukija herjasi ensin että "korttia ei tunnistettu" ja se piippasi kolme lyhyttä piippausta.
Lopulta se kortti sitten saatiin myyjän auttaessa toimimaan, että sai ne plussat talteen.
Mutta eihän se tähän sitten jäänyt, vaan joka kerralla se on alkanut piippaamaan, käytti sitä korttia aivan missä tahansa k-kaupassa. Esimerkiksi seuraavalla kerralla piippasi taas ja oli ongelmaa että ei meinannut tunnistaa korttia. Sitä korttia olen nyt ainakin kolmesti käyttänyt ja aina on ollut sama ongelma. Mikähän neuvoksi?
Aina saan jännittää kassalla että vinoileekohan se kortti taas jotain vai onnistuuko mutkatta se plussien kerryttäminen ja niiden käyttö.
Eli kysymyksiä nyt sitten liittyen tuohon kortin toimintaan:
1. Kuuluuko K-plussa kortin piipata kassalla joka kerralla kun sen laittaa lukijaan?
2. Onko normaalia ettei se kortti meinaa ottaa niitä plussia talteen?
3. Kuinka yleisiä tällaiset ongelmat on? (Esim, että tapahtuuko tällaista usein)?
4. Onko kellään muulla tällaisia ongelmia kyseisen kortin kanssa?
Asiallisia vastauksia sitten, kiitos.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin enemmin yhteyttä K-plussan asiakaspalveluun
Voisinhan minä ottaa ja otankin nyt jos seuravalla kerralla vielä tekee tuota samaa.
Ap
Ottaisin enemmin yhteyttä K-plussan asiakaspalveluun