Orpon toimintaan ei olla tyytyväisiä, mutta Stubbin toimintaan olla tyytyväisiä
Kyllähän tuo työkin on ihan erilaista. Eihän Stubbkaan pärjännyt tuossa pääministerin työssä, mutta presidenttinä pärjää. Ei voi verrata näitä töitä toisiinsa.
Kokkareiden kannatus on kyllä laskenut viime aikoina.
Kommentit (26)
Stubb on lähinnä käynyt kyläilemässä... Ja olympialaisissa. Ehdottomasti toki YK:n käytäntöjen muuttamista .. se on varmastikin jo diellä YK:ssakin unohdettu puheenvuoro ja hyvä niin. Tavionkin jätti nuhtelematta.
Itse en pidä Orpon työn jäljestä kovin paljon, mutta Stubbia arvostan paljon vähemmän silti mitä Orpoa.
Stubbiin en ole lainkaan tyytyväinen, enkä ole koskaan arvostanut häntä.
Ja myöskään Niinistö ei arvostanut Stubbia.
Niinistöä kyllä itse arvostin.
Vierailija kirjoitti:
Firmoja kaatuu kuin sademetsää plantaasin tieltä mutta hallitusta ei tunnu kiinnostavan. Itse asiassa vaikuttavat tyytyväisiltä tilanteeseen. Luulisi että olisi ollut jo kriisikokoukset. 60 sentin sähkön hinnatkaan ei kiinnosta kummallisesti enää ketään.
Jos nyt olisi vihervasemmisto vallassa, niin herramujee mikä huuto olisi oppositiossa. Jotain pelastuspaketteja huutelisivat yrityksille. Nyt kumma kyllä ketään ei kiinnosta pienten ja keskisuurten yritysten ongelmat. Ei siis ketään.
Vierailija kirjoitti:
Stubbin pisteet laski miinukselle siinä vaiheessa kun möläytti Suomen avustavan ukrainaa 10 vuotta vaikka ei ole tietoa missä jamassa Suomi on 2 vuoden päästä ,kun on jo nyt!!
Sillä on ollut ties kuinka möläytystä jo nyt, vaikkei ole edes ollut virassa vielä kovin kauan.
Valtonenkin olisi parempi pressa.
Kakolanmäen jengi on aivan pe*seestä.
Orpo hoitaa hommansa ammattitaidolla, mutta valitettavasti hänellä ei ole karismaa tai ulkonäköä apunaan. Onneksi ammattitaidon tulisi ratkaista.