Onko kantapääni kuivuminen jo liian syvää? kuva!
ja talvi on vasta alkamassa, joskus revin nuo kuivuneet osat irti kynsillä ja annan taas kasvaa kuukauden tai sitten hion kynsiviilalla sileämmäksi
ei nuo vielä kipeet ole
Kommentit (57)
Kommenteista päätellen pahat. En edes katso kuvia.
Liota kunnolla. Rasvaa. Liota. Rasvaa rasvaa.
Liota uudelleen ja rasvaa kunnon rasvalla.
Se kuollut solukko siitä sitten lähtee
hankaamalla.
Älä kuivaa raspaa- että et riko sitä tervettä solukkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoitaja siistii myös kynnet ja kynsinauhat ja poistaa kuolleen ihosolukon. Kannattaa mennä niin saa huomattavasti parempaan kuntoon kokonaisuudessaan jalat kuin repimällä itse kantapäitä kotona.
ei jaksa se maksaa varmaan 100 e ja olen työtön ja nekin rahat voi laittaa kaljaan
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama vaikka rasvaan kahdesti päivässä. Lisäksi vielä kovettumia päkiässä molemmin puolin ja ukkovarpaan sivussa. Jalkahoito auttaa kahdeksi viikoksi, ei todellakaan ole varaa käydä niin usein. Joskus sattuu tosi pahasti kun kävelee.
Jaloissa asentovirhe kun nuo alueet kuormittuu liikaa. Mene jalkoihin erikoistuneelle fyssarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uimahallin lämminvesialtaaseen ja jalkasuihku. Kotona rasvaus.
Hyi hitto! 🤢
Ei tosiaan noilla jaloilla muita tartuttamaan uimahalliin, äly hoi! Ja toi repiminen mitä ap tekee ei auta eikä mijään höyläily. Rasvaa.
Totta helvetissä sillä saa pahimat kovettumat pois. Sitten rasvaa. Eihän väitteessäsi ole edes järjen hiventä.M
Pahimmillaan vain itse ylläpidät jalkojesi huonoa kuntoa hoitamalla niitä väärin.
Myös jalkahoitaja poistaa mekaanisesti. Toki tietää paremmin miten. Kuitenkin ihan jalkaraspilla.
Oikealla jalkahoitajalla, ei siis kosmetologilla, on käytössä yleensä muut välineet kuin jalkaraspi. Niitä paksuja kovettumia leikataan/höylätään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! 🤢
Ei tosiaan noilla jaloilla muita tartuttamaan uimahalliin, äly hoi! Ja toi repiminen mitä ap tekee ei auta eikä mijään höyläily. Rasvaa.
Totta helvetissä sillä saa pahimat kovettumat pois. Sitten rasvaa. Eihän väitteessäsi ole edes järjen hiventä.M
Pahimmillaan vain itse ylläpidät jalkojesi huonoa kuntoa hoitamalla niitä väärin.
Myös jalkahoitaja poistaa mekaanisesti. Toki tietää paremmin miten. Kuitenkin ihan jalkaraspilla.
<
Totta, mutta käytettävät myös ihan markettituotteitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! 🤢
Jalkahoitajalla on kunnollinen vesipora ja erilaisia teriä. Ei tuollaisia kantapäitä käsin hinkata. Sehän pöly on jo terveysriski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! 🤢
<
ne on ihan pelleilyä, höylätään pois, no kuukauden päästä ne kasvaa takaisin kuivettuneina, siksi ajan itse ne hiomakoneella taio revin auki saunassa ja sitten rasvaa ja 1 kk päästä ne on taas kasvanut ja halkeillut
miksi maksaisin jalkahoitajalle monta kymppiä?!
Voi johtua muuten perimmältään munuaisista nuo kuivat kantapäät. Rasvaukset muut jalkahoidot hoitavat oiretta ei syytä kutdn mahdollinen selkäkipukin voi olla munuaisperäistä johon fysioterapiat ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Voi johtua muuten perimmältään munuaisista nuo kuivat kantapäät. Rasvaukset muut jalkahoidot hoitavat oiretta ei syytä kutdn mahdollinen selkäkipukin voi olla munuaisperäistä johon fysioterapiat ei auta.
Kyllä tuo tosiaan johtuu muusta kuin siitä että kantapäitä olisi hoidettu väärin.
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi välttämättä etsimään ensiksi syytä sisäelimistä. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi välttämättä etsimään ensiksi syytä sisäelimistä. Psyk.sh.
Kyllä tuo jo on ihan aineenvaihdunta juttu. Ja toisaalta jo itsessään vaikuttaa siihen aineenvaihduntaan. Sitä ei välttämättä tosin enää pysty korjaamaan. Oireiden hoidossakin on kiinnitettävä huomiota paljon muuhunkin kuin pelkään jalkojen rasvaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! 🤢
Eikö jalkahoitajalla ole jokin kemiallinen menetelmäkin... Muistaakseni on... Siis oikealla jalkahoitajalla, ei kosmetologilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoitaja siistii myös kynnet ja kynsinauhat ja poistaa kuolleen ihosolukon. Kannattaa mennä niin saa huomattavasti parempaan kuntoon kokonaisuudessaan jalat kuin repimällä itse kantapäitä kotona.
ei jaksa se maksaa varmaan 100 e ja olen työtön ja nekin rahat voi laittaa kaljaan
Terveysasemien kautta on mahdollisuus saada jalkaterapiaa, käyntimaksun jotain päälle kympin luokkaa tällä hetkellä. Mutta tietenkään ei kosmeettisiin hoitoihin.. vaan terveydenhoitoon.
Kannattaisi yrittää saada aikaa terveysasemalle, ehkä saat lähetteen jalkaterapiaan, mutta joka tapauksessa sun pitäis saada oikeat hoito-ohjeet ja tuotteet tuon tilanteen korjaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi yrittää saada aikaa terveysasemalle, ehkä saat lähetteen jalkaterapiaan, mutta joka tapauksessa sun pitäis saada oikeat hoito-ohjeet ja tuotteet tuon tilanteen korjaamiseen.
Totta. Sen näköinen kantapää, että rupeaa oireilemaan kivuliaasti jossain vaiheessa. Psyk.sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto! 🤢
<
Jalkaterapeutti käyttää muistaakseni jotain ureavalmistetta kovettumiin...