Mikä on yleisin vitsi, jonka olet kuullut töihisi liittyen?
Itselleni monet tokaisee loppupäivästä, että "Joko on päivä pulkassa, hehheh?". Olen siis urheilukaupassa töissä.
Kommentit (25)
Fysiikka hyvä, mutta kemia huono, hehheh.
No mä pahimpaan korona- aikaan päivystyksessä kyllä monesti sanoin kun taas ja taas ja taas oli potilaalla korona, et sentään jotain positiivista tässäkin päivässä.
Vierailija kirjoitti:
No mä pahimpaan korona- aikaan päivystyksessä kyllä monesti sanoin kun taas ja taas ja taas oli potilaalla korona, et sentään jotain positiivista tässäkin päivässä.
Hauska. 😅 Ap
Varastomiehen ammattitauti on lavantauti.
"Onko S-korttia?" "Eikun ihan Mersulla ajelen".
En tartte kuittia, ei kelpaa verotukseen, hehe.
Hampurilainen munalla ja maito rahalla, kjeh räh. Työskentelen grillillä. :D
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät jo kanta-asiakkaan, joka sanoo näin, niin kysy ensi kerralla "onko s-ryhmän etukorttia?" En kyllä käsitä, että miksi sitä kysytään! Jos joku ei sitä näytä niin se on hänen vikansa.
Onko jäänyt putki taas päälle?
T. ex putkimies
Viisi katsoo kun yksi ei tee mitään
Vierailija kirjoitti:
Hampurilainen munalla ja maito rahalla, kjeh räh. Työskentelen grillillä. :D
Ai niinku tälleen?
Omistaja ja eläimet on samannäköisiä...vielä kun tietäis tarkoitetaanko meillä lampaita vaiko kissoja. Ei ole vielä selvinnyt 28 v aikana😊
Jos tuotteesta puuttuu hintalappu niin " se on sit varmaan ilmanen".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tiedät jo kanta-asiakkaan, joka sanoo näin, niin kysy ensi kerralla "onko s-ryhmän etukorttia?" En kyllä käsitä, että miksi sitä kysytään! Jos joku ei sitä näytä niin se on hänen vikansa.
Pomot on määränny kysymään. Ihan samaa mieltä ettei jossei näytä niin oma häpee, ei sitä ole kielletty näyttämästä.;)
Kuinka läheltä lähihoitaja hoitaa....
Mistä noita kamelinjalka verkkareita saa... En voi sille mitään, että housut menevät vakoseen