Milloin viimeksi olet putsannut suihkun lattiakaivon
Kommentit (46)
Varmaan joskus kolme kuukautta sitten. Ei jaksa kun töissä pitää niitä jynssäillä yhtenään.
En ole tiennyt, että se pitää puhdistaa. Vuokralla olen aina asunut. Kuuluuko puhdistus asukkaalle vai vuokranantajalle?
Nyt kun täällä mainittiin vessa toisinaan tulvii. Ehkä pitää kysyä mitä tehdä
Putsaan sen kerran kuussa perusteellisesti, käytän myös lattiakaivosuojia siinä päällä jotka vaihdan viikoittain
Viime viikolla viimeksi. Parin viikon välein putsaan koko lattiakaivon pesemällä. Sen lattiasihdin alla käytän hiussiepparia eli sellaista mitä marketeissa myydään siivoustarvikeosastolla. Olen pitkätukkainen ja siksi tuo hiussieppari on hyvä. Sitä en joka kerta vaihda vaan pesen senkin yleispesuaineella.
En juuri koskaan siivoa sitä. Eikä ole laiskuutta. Siellä ei vaan ole mitään siivottavaa paitsi reunoilla. Puolipitkät hiukset minulla on, mutta harjaan hiukset huolella ennen suihkua ja suihkun jälkeen varmistan ettei hiuksia jää kaivon suulle. Otan siis paperin ja pyyhkäisen ritilää. Ei ole tunkkainen ilma kylppärissä. Poistoilma-aukon pyyhin säännöllisesti ja testaan että vetää.
Kuukausi sitten. Säästän vanhat hammasharjat siihen hommaan.