Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet putsannut suihkun lattiakaivon

Vierailija
17.10.2024 |

Oisko aika 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi sitten. Säästän vanhat hammasharjat siihen hommaan.

Vierailija
42/46 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus kolme kuukautta sitten. Ei jaksa kun töissä pitää niitä jynssäillä yhtenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt, että se pitää puhdistaa. Vuokralla olen aina asunut. Kuuluuko puhdistus asukkaalle vai vuokranantajalle?

Nyt kun täällä mainittiin vessa toisinaan tulvii. Ehkä pitää kysyä mitä tehdä

Vierailija
44/46 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsaan sen kerran kuussa perusteellisesti, käytän myös lattiakaivosuojia siinä päällä jotka vaihdan viikoittain

Vierailija
45/46 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla viimeksi. Parin viikon välein putsaan koko lattiakaivon pesemällä. Sen lattiasihdin alla käytän hiussiepparia eli sellaista mitä marketeissa myydään siivoustarvikeosastolla. Olen pitkätukkainen ja siksi tuo hiussieppari on hyvä. Sitä en joka kerta vaihda vaan pesen senkin yleispesuaineella.

Vierailija
46/46 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan siivoa sitä. Eikä ole laiskuutta. Siellä ei vaan ole mitään siivottavaa paitsi reunoilla. Puolipitkät hiukset minulla on, mutta harjaan hiukset huolella ennen suihkua ja suihkun jälkeen varmistan ettei hiuksia jää kaivon suulle. Otan siis paperin ja pyyhkäisen ritilää. Ei ole tunkkainen ilma kylppärissä. Poistoilma-aukon pyyhin säännöllisesti ja testaan että vetää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi