Tinderiin ensimmäistä kertaa. Mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon?!
Olisiko antaa jotain vinkkejä kun en näistä sovelluksista juurikaan mitään tiedä. Hyvin pitkä parisuhde takana joka valitettavasti loppui. Olen jo lähelle viisikymppinen nainen joka kaipaisi seuraa. Ei mitään vuosisadan romanssia tarvitse löytyä. Mitä kannattaa esim. itsestään kertoa ja olisiko järkevää hommata preapeid liittymä jne. Mihinkä kaikkeen pitää varautua?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä ylipäänsä löytää ketään täyspäistä ihmistä keski-ikäisistä eronneista?! Vai onko ne miehet vaan pettureita, Alkoon kallellaan olevia?
Vapaa, normaali keski-ikäinen mies on kyllä oikea valkoinen peura. Tai yksisarvinen.
Niinpä!
Vapaa normaali keski-ikäinen mies ei ole tinderissä. Miksi olisi, ei siellä saavuta yhtään mitään.
Itse kyllästyin ko. sovellukseen aika nopeasti. Yllätyin, miten vähän sitä keskustelua sitten alkoi. Osumia tuli kyllä reippaasti ja samoin tykkäyksiä, mutta jossain vaiheessa sitten opin, etteivät ne tarkoita vielä yhtään mitään. Jotkut kun kuulema vetävät oikealle kaikki.
Aloittelin toki itsekin keskusteluja, etten passiivisena odotellut, mutta eipä pääsääntöisesti vastauksia tullut. Joku saattoi vastailla lyhytsanaisesti ja monien päivien viiveillä per vastaus, niin että ymmärsin etten ollut ihan se kiinnostavin mätsi.
Poistuin sitten lopulta koko sovelluksesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllästyin ko. sovellukseen aika nopeasti. Yllätyin, miten vähän sitä keskustelua sitten alkoi. Osumia tuli kyllä reippaasti ja samoin tykkäyksiä, mutta jossain vaiheessa sitten opin, etteivät ne tarkoita vielä yhtään mitään. Jotkut kun kuulema vetävät oikealle kaikki.
Aloittelin toki itsekin keskusteluja, etten passiivisena odotellut, mutta eipä pääsääntöisesti vastauksia tullut. Joku saattoi vastailla lyhytsanaisesti ja monien päivien viiveillä per vastaus, niin että ymmärsin etten ollut ihan se kiinnostavin mätsi.
Olit ns. väliinputoaja:
Olit riittävän hyvännäköinen siihen että sait joitain tykkäyksiä ja matcheja, mutta et ikinä päässyt jatkoon kenenkään kanssa, koska et kykene erottumaan eduksesi muista heidän matcheistaan.
"Olit riittävän hyvä että pääsit joukkueeseen, mutta et riittävän hyvä että saisit peliaikaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit ns. väliinputoaja:
Olit riittävän hyvännäköinen siihen että sait joitain tykkäyksiä ja matcheja, mutta et ikinä päässyt jatkoon kenenkään kanssa, koska et kykene erottumaan eduksesi muista heidän matcheistaan.
"Olit riittävän hyvä että pä
Niin no. Ymmärtääkseni on niitä, jotka vetävät oikealle kaikki, ja katsovat sitten mitä tuli. Itse mietin, että taisi olla enemmän tästä kyse.
En jaksaisi kyllä enää samaan hommaan lähteä, jos ketjun mukaan kuvat vaatisivat ammattikuvaajan, ja oma elämä pitäisi esitellä suurena seikkailuna, kun se itselläni on tosiasiassa rauhallista kotielämää välillä kirjastossa vieraillen.
Toki jotkut miehet käyttävät Tinderiä niin, että antavat tykkäyksen kaikille.
Mutta siitä huolimatta: jos keskustelusi siellä kuolevat aina nopeasti, viesteihisi ei vastata yms, niin silloin ongelma olet sinä itse. Et vaan yksinkertaisesti ole riittävän kiinnostava. Ei siinä ole mitään pahaa, olen itsekin samassa tilanteessa. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti halua minua. En syytä miehiä siitä, vaan syytän itseäni.
Ei se nyt niin vaikeaa ole, mitä moni tässä ketjussa antaa ymmärtää. Ei todellakaan kannata maksaa ammattikuvaajalle mistään valokuvista. Itselläni oli muutama selfie ja muutama ystävän ottama kuva - joukossa yksi kokovartalokuva. Profiilitekstiin kannattaa kirjoittaa asioita, joista selviää, millainen ihminen on - muista, että kirjoitat sen tekstin juuri sellaisille ihmisille, joiden toivot kiinnostuvan, eli kerro siinä niitä asioita, joiden perusteella toivot toisen mielenkiinnon heräävän. Oma taktiikkani oli, että tykkäsin vain oikeasti kiinnostavista - sellaisista, joiden kanssa olisin kuvitellut mahdollisesti haluavani mennä treffeille. Ja treffeille menin vain sellaisten kanssa, joiden kanssa viestittelystä oli tullut hyvä fiilis ja hyvä käsitys ihmisestä. Jos on lapsia tai lemmikkejä, ne kannattaa mainita.
Olin Tinderissä kaksi viikkoa. Löysin kiinnostavan miehen, jonka kanssa olen nyt tapaillut ja haluan katsoa, syveneekö juttu parisuhteeksi. Toivottavasti.
Ei ihan selvinnyt, mitä haet - kevyttä tapailusuhdetta vai seksiä? Jos kerran vuosisadan rakkaustarinaa et.
Vierailija kirjoitti:
Toki jotkut miehet käyttävät Tinderiä niin, että antavat tykkäyksen kaikille.
Mutta siitä huolimatta: jos keskustelusi siellä kuolevat aina nopeasti, viesteihisi ei vastata yms, niin silloin ongelma olet sinä itse. Et vaan yksinkertaisesti ole riittävän kiinnostava. Ei siinä ole mitään pahaa, olen itsekin samassa tilanteessa. Miehet eivät vaan yksinkertaisesti halua minua. En syytä miehiä siitä, vaan syytän itseäni.
Niin, sitä tässä nyt vähän ajan takaakin, että huomioni mukaan se tykkäys ja osuma ei tarkoita vielä mitään. Jos keskustelu ei koskaan ala, niin yhtä "kiinnostava" olen siinä vaiheessa kuin mitä pelkkä profiilini antaa olettaa.
Ja en siitä ketään tainnut syyttääkään, vai kuinka? Totesin, etten ala tekemään profiilistani sellaista, joka antaisi itsestäni virheellisen kuvan, kuten että elämäni olisi tositosi mielenkiintoista ja kuvina ammattivalokuvaajan kuvaamat parhaimmat kuvakulmat itsestäni. Sen sijaan poistin profiilini.
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt niin vaikeaa ole, mitä moni tässä ketjussa antaa ymmärtää. Ei todellakaan kannata maksaa ammattikuvaajalle mistään valokuvista. Itselläni oli muutama selfie ja muutama ystävän ottama kuva - joukossa yksi kokovartalokuva. Profiilitekstiin kannattaa kirjoittaa asioita, joista selviää, millainen ihminen on - muista, että kirjoitat sen tekstin juuri sellaisille ihmisille, joiden toivot kiinnostuvan, eli kerro siinä niitä asioita, joiden perusteella toivot toisen mielenkiinnon heräävän. Oma taktiikkani oli, että tykkäsin vain oikeasti kiinnostavista - sellaisista, joiden kanssa olisin kuvitellut mahdollisesti haluavani mennä treffeille. Ja treffeille menin vain sellaisten kanssa, joiden kanssa viestittelystä oli tullut hyvä fiilis ja hyvä käsitys ihmisestä. Jos on lapsia tai lemmikkejä, ne kannattaa mainita.
Olin Tinderissä kaksi viikkoa. Löysin kiinnostavan miehen, jonka kanssa olen nyt tapaillut ja haluan katsoa, syveneekö juttu parisu
Kysymyshän on siitä minkälaisen mielikuvan haluat luoda itsestäsi muutaman sekunnin katsonnan perusteella. Jos kuvat on ystävän räpsimiä et erotu tuhansien joukosta, liian moni menee tähän halpaan ja laitaa mitä sattuu kuvia.
Hyvän kuvaa tarvitsee aina muissakin yhteyksissä eikä kuvassa käynti ole kallista. Aikoinaan huvitti kun Suomen Kuivalehdessä ikäihmiset ilmoitti syntymäpäivistä rippikuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Olin Tinderissä kaksi viikkoa. Löysin kiinnostavan miehen, jonka kanssa olen nyt tapaillut ja haluan katsoa, syveneekö juttu parisu
Kiitos, tässä tuli monta hyvää asiaa. Toki olisi kiva jos löytäisi vielä elämäänsä jonkun hyvän, mukavan ihmisen jonka kanssa luottamus toimisi jne. Mutta en vielä tässä vaiheessa uskalla sellaisista edes haaveilla. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin Tinderissä kaksi viikkoa. Löysin kiinnostavan miehen, jonka kanssa olen nyt
Kysymyshän on siitä minkälaisen mielikuvan haluat luoda itsestäsi muutaman sekunnin katsonnan perusteella. Jos kuvat on ystävän räpsimiä et erotu tuhansien joukosta, liian moni menee tähän halpaan ja laitaa mitä sattuu kuvia.
Hyvän kuvaa tarvitsee aina muissakin yhteyksissä eikä kuvassa käynti ole kallista. Aikoinaan huvitti kun Suomen Kuivalehdessä ikäihmiset ilmoitti syntymäpäivistä rippikuvalla.
Missä muissa yhteyksissä tarvitsee hyvän kuvan? Ei ole tullut nimittäin omassa elämässä kertaakaan vastaan, ammattikuvaajalla olen käynyt viimeksi teininä koulukuvauksessa.
Tämä ap ei varmaan kuulosta lupaavalta, mutta kerron silti.
Mä olin Tinderissä reilu 2,5v ja tässä mun treffisaldo:
Ensitreffejä 34
Annetut pakit 11
Saadut pakit 22, joista n. 7-8 kanssa tunne molemminpuolinen eli kumpikaan ei halunnut tavata uudelleen
Kolme tapailusuhdetta
Yksi vielä avoin tilanne.
Eli ei minun mielestäni ihan kovin hyvät lukemat naiselle.
Muista sitten, että kun käyt treffeillä, niin kutsujan tehtävä on tarjota. Toisaalta kannattaa myös muistaa, että mieheen tekee positiivisen vaikutuksen se, jos nainen tarjoaa, mikäli siis olet kiinnostunut siitä treffikumppanista.
Vierailija kirjoitti:
Panosta valokuviin, napsin aluksi kuvia itse kännykällä, hiljaista oli.
Ystävätär vinkkasi ammattikuvaajasta jonka luona oli käynyt. Tilasin myös kuvauksen ja nyt on vilksettä.
Nyt olen vasta hakemassa panoseuraa, toki sitten myöhemmin. Kävisikö alkuun itsetyydytyksestä kuvat?
99% miehistä etsii panoseuraa. Lupailevat parisuhdetta varmasti mutta valehtelevat ja katoavat kun ovat saaneet seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sitä ylipäänsä löytää ketään täyspäistä ihmistä keski-ikäisistä eronneista?! Vai onko ne miehet vaan pettureita, Alkoon kallellaan olevia?
Vapaa, normaali keski-ikäinen mies on kyllä oikea valkoinen peura. Tai yksisarvinen.
Niinpä!
Vapaa normaali keski-ikäinen mies ei ole tinderissä. Miksi olisi, ei siellä saavuta yhtään mitään.
Missä hän sitten on?
Kuinka kauan porukka on tapaillut julkisella paikalla ennen kotiin kutsumista? Siis jos match on teille täysin vieras ihminen ilman yhteisiä tuttuja?
Tämä kuva asia on helpompi ymmärtää jos esim. miettii ruokakuvia. Nakkikoskin ikkunassa yrittäjän itse ottama kuva hampurilaisesta tai hienosti studiossa valaistu usealla valolla tehty annoskuva hampparista.
Kumman annoksen valitset?
Niinpä!