Eduskunnan kyselytunti klo 15:55 alkaen
Yle TV1, Yle Areena tai Eduskunta.fi
https://areena.yle.fi/1-66922327
https://verkkolahetys.eduskunta.fi/fi/taysistunnot/taysistunto-104-2024
Vastaamassa ovat seuraavat ministerit
valtiovarainministeri Riikka Purra
sosiaaliturvaministeri Sanni Grahn-Laasonen
ympäristö- ja ilmastoministeri Kai Mykkänen
työministeri Arto Satonen
maa- ja metsätalousministeri Sari Essayah
oikeusministeri Leena Meri
ulkomaankauppa- ja kehitysministeri Ville Tavio
opetusministeri Anders Adlercreutz
liikunta-, urheilu- ja nuorisoministeri Sandra Bergqvist
sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuso
kunta- ja alueministeri Anna-Kaisa Ikonen
elinkeinoministeri Wille Rydman
eurooppa- ja omistajaohjausministeri Joakim Strand
Kommentit (131)
Miksi takarivin av-mammalla on kaulaliina sisällä?
HDTV-lähetys näyttää olevan n. 29 sekuntia edellä nettilähetystä (ainakin minulla).
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho meinasi antaa Purralle esitetyn kysymyksen Sannin vastattavaksi. Edustaja joutui korjaamaan puhemiestä.
Mestari ei erehdy!
Vierailija kirjoitti:
Miksi takarivin av-mammalla on kaulaliina sisällä?
Ihan älytöntä
Riikan kannattaisi käyttää vain tummansinisiä ja mustia vaatteita.
Riikka Purra: Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista Se ei meille käy
Eikö näillä vasemmistolaisilla ole mitään muuta kun Persujen vanhoja vaalipuheita kaivella.
Terapeutti-Ville avautui eduskunnasta: "sairain työyhteisö missä olen ollut". Jää sairauslomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä parasta viihdettä mitä YLE voi tarjota,varsinkin oppositio on tässä vitsien kerronnassa creme de la creme.
Mikä vitsi oli sinusta paras. Se ettei yritykset enää investoi vai hallituksen aiheuttamat konkurssit ja 50 000 työtöntä?
Vitsi on siinä, ettei kukaan voi todistaa, ettei tätä taantumaa olisi tapahtunut demarivetoisen hallituksen istuessa puikoissa. Esim. rakennusalan kriisi alkoi jo edellisen hallituksen aikana.
-ohis
Riikka on selvästi kiihtyneessä tilassa. Vähän rauhallisemmin voisi ottaa. Kysymykset eivät ole henkilökohtainen loukkaus Riikkaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti-Ville avautui eduskunnasta: "sairain työyhteisö missä olen ollut". Jää sairauslomalle.
En ihmettele kun Kiurun kanssa joutuu samaan tilaan
Vierailija kirjoitti:
Eikö näillä vasemmistolaisilla ole mitään muuta kun Persujen vanhoja vaalipuheita kaivella.
Vähän sama kuin katselisi kyselytunnit uusintana. Saman toistoa ja jankkausta istunnosta toiseen.
Onko ministereillä tänään musta pukukoodi paitsi Rikka ja Sari.
Vierailija kirjoitti:
Sote-valiokunnasta puhui.
Kun näkee Purrukan telkkarissa, heti tulee paha mieli. Hän levittää todella huonoa karmaa ympärilleen, koska on Suomen inhotuin poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Riikka on selvästi kiihtyneessä tilassa. Vähän rauhallisemmin voisi ottaa. Kysymykset eivät ole henkilökohtainen loukkaus Riikkaa kohtaan.
Uhriutuminen on persujen DNA:ssa, eivät osaa normaalia kanssakäymistä.
Oppositio vaatii kasvua vaikka on itse istunut perseellään neljä vuotta. Ja ei saanut ainoatakaan kasvu toimenpidettä aikaan.
Riikka haukkuu edellistä hallitusta.
Halla-aho meinasi antaa Purralle esitetyn kysymyksen Sannin vastattavaksi. Edustaja joutui korjaamaan puhemiestä.