Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehenä en ymmärrä pariutumisesta mitään

Vierailija
17.10.2024 |

Tuntemattomille ei Suomessa ole tapana puhua. Baareissa kaikki istuvat tiukasti omissa porukoissaan. Miten siinä muka voi ketään lähestyä mitenkään. Työpaikalla naiset ovat naama norsunveellä ja omissa oloissaan. Viestivät kyllä, että älä puhu minulle.

Tinderissä täysi radiohiljaisuus. 

Pitäisi tuntea joku potentiaalinen sinkkunainen etukäteen. Minä en tunne ketään. 

Itseäni aina loukkaa naisasioista utelut, kun elämäntilanne on tämä. 

M39

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole huolissasi ,  olen huomannut että vain aniharvat miehet tietää ,taitaa ja osaa ...

Vierailija
22/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoavaruuden Attenborough siellä varmasti selostaa ufossaan tätä ihmeellistä karvattomien apinoiden soidinmeinkiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa on sinkkuryhmiä, joihin kannattaa liittyä. Osa järjestää yhteistä tekemistä isommallakin porukalla. 

Tai aloita koira- tai hevosharrastus, niin kohta pörrää naisia ympärillä ;) 

Kaikissa facen sinkkuryhmissä on miehiä 90 % ja loput naisia. Täysin toivotonta ja turhaa ajantuhlausta, joka vain masentaa.

Pitäisi enemmin olla NHL:n supertähti siellä, niin olisi vientiä.

M39

Vierailija
24/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele sitten ymmärtämään ja tutustu ihmisiin, myös niihin naisiin. Ei nainenkaan halua aloite- ja keskustelukyvytöntä oman elämänsä sivustakatsojaa sohvalleen makaamaan.

No sitten luulisi olevan avoin lähestymisille eikä olisi kuin myrskyn merkki aina. On se niin saatanan vaikeaa nykyisin kun pyritään estämään elämästä kaikki sunnittelematon ja sitten ihmetellään kun mitään ei tapahdu.

Vierailija
25/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebookissa on sinkkuryhmiä, joihin kannattaa liittyä. Osa järjestää yhteistä tekemistä isommallakin porukalla. 

Kaikissa facen sinkkuryhmissä on miehiä 90 % ja loput naisia. Täysin toivotonta ja turhaa ajantuhlausta, joka vain masentaa.

M39

Kertoo kyllä sinusta paljon, jos ajattelet, että facen sinkkuryhmissä on paljonkin noita NHL:n supertähtiä😂😂

Vierailija
26/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikoila monilla naisilla oli (ainakin joitain vuosia sitten) joku tällainen "ei työpaikan sisäisiä suhteita" istutettu takaraivoon ja aina ihmetytti se, että kun siellä työpaikalla oppii tuntemaan ihmisiä sellaisina, kuin he arjessa selvin päin ovat, niin sitten etsitään mielummin jostain baarista jotain random hulluja?????

En tiedä onko meidän työpaikalla tuollaista istutettu takaraivoon, mutta itse olen aina tiedostanut sen, että jos tällainen työpaikan sisäinen suhde tai suhteen yritys menee puihin, sen jälkeen on ihan hemmetin kiusallista olla samassa työpaikassa. Ainakin jos päivittäin joutuu näkemään. 

Vierailija
27/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M39

Kertoo kyllä sinusta paljon, jos ajattelet, että facen sinkkuryhmissä on paljonkin noita NHL:n supertähtiä😂😂

Se kertoo paljon parisuhdemarkkinoista, että alustasta riippuen siellä on miehiä noin 70-90% käyttäjistä. Tämän päivän voimaantuneita naisia ei kertakaikkiaan enää kiinnosta miessuhteet. Nainen pärjää vallan hyvin ilmankin miestä.

Vierailija
28/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten opiskeluaikana tavannut ketään.

Toisena vuonna kuuluu tavata tuleva kumppani ja viimeisenä opiskeluvuotena laittaa vauva alulle, jolloin on kiire valmistua. Olihan noita yliopistolla. " Mun pitäisi saada tää gradu valmiiksi äkkiä, kun mää oon raskaana." 

Vierailija
29/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuntelen julkisilla paikoilla nuorten naisten välistä juttelua ihmissuhteista, ymmärrän vain ehkä puolet sanoista.

Sinkkumies36

Vierailija
30/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavikselle kaikki on vaikeaa eikä naiset halua tavikseen tutustua. Jos olet komea pitkä mies niin kyllä nainen hymyilee joka hetki ja viestii että pyydä nyt heti treffeille niin saat seksiä.

Vierailija
31/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikoila monilla naisilla oli (ainakin joitain vuosia sitten) joku tällainen "ei työpaikan sisäisiä suhteita" istutettu takaraivoon ja aina ihmetytti se, että kun siellä työpaikalla oppii tuntemaan ihmisiä sellaisina, kuin he arjessa selvin päin ovat, niin sitten etsitään mielummin jostain baarista jotain random hulluja?????

Onpa hauskaa olla eroamisen jälkeen exän kanssa samassa työpaikassa. Not.

Vierailija
32/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälyn vähyys tekee miehen pariutumisesta vaikeaa. 

Vierailija
33/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavikselle kaikki on vaikeaa eikä naiset halua tavikseen tutustua. Jos olet komea pitkä mies niin kyllä nainen hymyilee joka hetki ja viestii että pyydä nyt heti treffeille niin saat seksiä.

Olet siis pitkä ja komea mies kun tiedät asian niin tarkasti?

Vierailija
34/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua omaan kiintymyssuhdemalliin. Se selittää omaa pariutumista (tai sen puutetta) enemmän kuin mikään muu tekijä. 

Turvallisesti kiintyneet pariutuu. Ristiriitaisesti kiintyneet draamailee. Välttelevästi kiintyneet on useimmiten sinkkuja. 

Vierailija
35/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuuntelen julkisilla paikoilla nuorten naisten välistä juttelua ihmissuhteista, ymmärrän vain ehkä puolet sanoista.

Sinkkumies36

Samaan aikaan sulta jäi huomaamatta sen samanikäisen naisen flirttaileva katse. 

Vierailija
36/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaisopiston kielikurssin iltaryhmä. Kielikursseilla puhutaan ja usein esim. kerrotaan itsestä jotain kielellä mitä opiskellaan. Parityöskentelyä on.  Kuukauden jälkeen voi jo jutella enemmän ennen ja jälkeen oppituntia.

Vierailija
37/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena (ja jo vähän vanhempana sellaisena) sanoisin, että ihmisten sosiaaliset taidot ovat heikentyneet viime vuosina ihan älyttömästi. Siinä missä aiemmin kohteliaisuus, normaali kanssakäyminen ja toisten ihmisten kunnioittaminen oli normi, niin nykypäivänä tuntuu olevan ihan ok esittää melkoisia jopa misogynisia vaatimuksia treffikumppanille (tapahtuu varmasti myös toisin päin, eli tähän ei syyllisty vain miehet) ja on ihan ok laukoa kaikki mielipiteet todella rumasti päin näköä (kiitos somen koventuneen kielenkäytön ja asenne maailman..). 

Nykyään joidenkin mielestä tuntuu olevan ihan ok aloittaa keskustelu "anna pillua" tai "oot aika nussittavan näköinen" -tyylisellä kommentilla. Tuijotetaan salilla tai vaikkapa uimarannalla todella limaisesti ja täysin asiaa peittelemättä. Ja jos et ainakaan halutunlaista huomiota takaisin, niin alkaa se h'orittelu tai muu haukkuminen ilman mitään muuta syytä. Joo-oh, kyllähän siinä kovasti tekee mieli tutustua. Ja ottakaa nyt hitto vieköön edes selvää toisen parisuhdestatuksesta ennen lähentelyä. 

En mä muista tuollaista 1990/2000/2010 -luvun paikkeilta, kun olen itse deittailuhommia enemmän harrastanut. Toki yksittäisiä ääliöitä on aina ollut, mutta nykyään ääliö on enemmänkin se deittimarkkinoiden sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
38/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies36

Älä seuraa teinejä, ne on ihan liian nuoria sulle. Joku nelikymppinen nainen on sinulle sopiva.

Vierailija
39/39 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko meidän työpaikalla tuollaista istutettu takaraivoon, mutta itse olen aina tiedostanut sen, että jos tällainen työpaikan sisäinen suhde tai suhteen yritys menee puihin, sen jälkeen on ihan hemmetin kiusallista olla samassa työpaikassa. Ainakin jos päivittäin joutuu näkemään. 

Ja toinen ongelma työpaikan sisäisissä suhteissa se, että naisen oletetaan pyrkivän reittä pitkin jonnekin. Miesten kohdalla tällaista ei näin ajatella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi