Pitäisikö miehen osata ratkaista IQ: 129 + -(-sin(x)^2 - cos(x)^2) = IQ
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Tässähän tämä on mitä harva ymmärtää. Insinöörin ja dippainssin ero on sama kun sairaanhoitajan ja lääkärin, valtava.
Itse olen insinööri ja voin aivan helposti tunnustaa että dippainssiin ei lukupää olisi ikinä riittänyt. DI koulutus on helkkarin vaativa, amk sujui kuitenkin melko helposti.
Hattu päästä noita dippoja kohtaa.
Albert Einstein valmistui alkoinaam dippa-inssiksi teknillisestä yliopistosta. Ei kuitenkaan löytänyt töitä mistään valmistumisen jälkeen. Vasta kun Einsteinin hyvä opiskelukaveri Marcel Grossman järjesti isänsä avulla patenttivirkailijan paikan Einsteinille, sai tämä töitä. Einstein oli nopeaälyinen kaveri, ja sai tehtyä viraston hommat 2 tunnissa, ja loput ajasta käytti tieteellisten keksintöjen tekemiseen. Ja niitä tuli useampikin. Einstein sai aikanaan sitten tekniikan tohtorin paperit myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän tämä on mitä harva ymmärtää. Insinöörin ja dippainssin ero on sama kun sairaanhoitajan ja lääkärin, valtava.
Itse olen insinööri ja voin aivan helposti tunnustaa että dippainssiin ei lukupää olisi ikinä riittänyt. DI koulutus on helkkarin vaativa, amk sujui kuitenkin melko helposti.
Albert Einstein valmistui alkoinaam dippa-inssiksi teknillisestä yliopistosta. Ei kuitenkaan löytänyt töitä mistään valmistumisen jälkeen. Vasta kun Einsteinin hyvä opiskelukaveri Marcel Grossman järjesti isänsä avulla patenttivirkailijan paikan Einsteinille, sai tämä töitä. Einstein oli nopeaälyinen kaveri, ja sai tehtyä viraston hommat 2 tunnissa, ja loput ajasta käytti tieteellisten keksintöjen tekemiseen. Ja niitä tuli useampikin. Einstein sai aikanaan sitten tekniikan tohtorin paperit myös.
Kaveri tulee työpaikkahaastatteluun tukka sekaisin ja kasvoillaan koiranpennun ilme. Toinen komppaa: joo se on nero. On on, kaikkihan ne on. Me sit soitellaan...
Ei tavi, kunhan toimii ja on rahaa. Eikä elvistele yhtälöiden ratkaisutaodoilla.
Vierailija kirjoitti:
Me kyllä aikoinaan noita ratkottiin opistossa matematiikan tunneilla. Niin, silloin tekuissa piti käydä tunneilla. Sovellettu elektroniikka ja tiedonsiirtotekniikka oli pääaineet. Eli kyllä osa insseistäkin noi hallitsi ainakin ennen. Näistä nykyisistä amk korkeakouluinsseistä en tiedä.
Mutta kertaakaan ei naiset vaatineet tuollaisen ratkaisemista pöksyihin pääsemisen ehtona Kaipa ajat ovat tässäkin mielessä muuttuneet
Diplomi-inssit on huonoja sängyssä
Vierailija kirjoitti:
Diplomi-inssit on huonoja sängyssä
Ei me sitä sängyssä tehdäkkään. Ootko joku tylsis.
Vaan monestiko DI on tuon ratkaisun esitettyään saanut pimppaa? Niinpä 😂
Vierailija kirjoitti:
Voin vaikka tänään vaimolle esittää 👌
Vierailija kirjoitti:
Tämä on meille Persuille ns. päässälasku. No, joskus toki myös päissäänlasku.
Ymmärtämällä tällaisen alkeimatematiikan voimmekin alkaa yhdessä miettimään hieman vaativampaa matematiikkaa, eli menojen vaikutusta tuloihin ja siitä seuraten Valtiontalouden kehitykseen lyhyellä. ja pitkällä aikajanalla.
Suomessa on paljon ihmisiä, jotka osaa koulun matematiikkaa erinomaisesti, mutta ymmärrys taloudesta on silti lähes olematonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vaikka tänään vaimolle esittää 👌
No, kaipa tuo sitten joillekin naisille esileikistä käy. Onnittelut vaimolle kiihottavasta sänkykumppanista.
Onko vaimon juhlapäivinä joku erityisen viettelevä yhtälö, jonka tarjoat?
Laskutoimitukset ovat mukavia, mutta lähdepä niillä ratkomaan miten ryhmä itseään täynnä olevia saadaan työskentelemään yhdessä yhteisen tavoitteen eteen ilman draamaa ja tappeluita tai iskemään vaikkapa puolisoa niin haaveeksi jää.
Uh-huh Puppa on ihan otettu 👴🏻 10 pistettä ja papukaija merkki. 🥇🏆
Ei tarvi. Osaan laskea itse omat laskuni.
Niin eihän tuo lasku ole mitenkään vaikea, mutta ei sitä tuon perusteella vielä pysty ratkaisemaan.
Tärkeintä mitä matematiikasta tulisi oppia, on suhteellisuudentaju. Koulutustaustasta huolimatta useimmilla ei sitä ole. Matematiikkaa vieroksuvilla suhteettomuus saa usein absurdeja piirteitä.
Joo se älykkyys, toimeliaisuus ja jopa vastuuntuntoinen elämäntapa näyttää olevan sitä yleisempää mitä korkeammalle on kouluttautunut.
Kelan varassa eläjillä kaikenlainen järjenkäyttö, vastuu jopa omasta elämästä on todellinen harvinaisuus. No jos sitä olisi, niin eihän ne olisi siellä Kelan luukulla vaatimassa muiden rahoja.. Doh :D
Veikkaan, että Rillit huurussa-sarjan tyyppiset nörttinaiset kuumenee treffeillä, kun kuulee miten mies ratkaisee moisen yhtälön. Ja sitten mies on jonkin aikaa hiljaa ja nainen sanoo: Penny ajatuksistasi. Mies: Exactly.
Eli mitä? Osaan minäkin toistaa kysymyksiä