Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailun loppumisen jälkeen mies haluaa olla ystävä

Vierailija
17.10.2024 |

Tapailin parin kuukauden ajan miestä ja minä tein aloitteen suhteen loppumiselle. Tulin kuitenkin toisiin ajatuksiin, mutta mies ei halunnut ottaa uuttaa looppia. Kertoi muutenkin, ettei ole valmis sitoutumaan, eikä sellaiseen parisuhteeseen mihin meidän juttu oli menossa. Seksi meidän välillä toimi kuitenkin erinomaisesti. Kysyi kiinnostaisiko minua fwb suhde. 

Ollaan päivittäin tekemisissä viestein niin, että molemmat on aloitteellisia siinä.

Nyt mietin, että kannattaako tuohon seksisuhteeseen ryhtyä? Vai menettääkö siinä lopulta ystävyydenkin? 

Saa jakaa viisaita ajatuksia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hän ystäväsi halua olla, vaan haluaa sinulta pillua ilman sitoutumista. 

Vierailija
2/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Hyvin käytännöllistä hänelle. Sitten jos/kun löytää paremman, n*ssii sitä (ja ehkä sinuakin siinä sivussa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siä ulla on muitakin kuin ystävällisiä tunteita miestä kohtaan, leikkiin ei kannata ryhtyä. Hän tuskin haluaa koskaan suhteeseen kanssasi ja järjestelynne päättyy, kun mies löytää naisen johon hän haluaa oikeasti sitoutua. Jos tämä kaikki sinulle ok, niin mikä jottei. Kunhan järjestely ei blokkaa sinua emotoniaalisesti pois pariutumismarkkinoilta. Jos siis edes haluat löytää oikean rakkauden. 

Vierailija
4/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ystävyyssuhde kestää sitä, kun toinen saa pysyvän suhteen. Yleisemmin siinä vaiheessa kaikki suhteet jossa on jossain vaiheessa ollut seksiä kuolee. Samalla tavalla ftb-suhde ei kestä sitä kun toinen saa kumppanin. Harvoin kukaan haluaa oman pulison muutenkaan pysyvän kavereita heidän kanssa, joiden kanssa on esim. ollut seksisuhde tai seksiä jossain vaiheessa.

Jos haluat miehen kanssa seurustella uudelleen niin ehdottomasti ei kannata ftb suhdetta tekemään, koska sellaiseksi se lopulta jää.

Vierailija
5/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu. Haluat miehestä enemmän ja rikot itsesi tuossa hommassa. Lisäksi tuhlaat energiaasi mieheen joka ei sinua halua, sen sijaan että yrittäisit löytää jonkun joka haluaa sinut kokonaan.

Vierailija
6/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän sen tapailun lopetit ja halusit lämmitellä uusiksi. En ymmärrä miten sait tämän miehen syyksi. Mies sai jo  pakit sinulta, joten ei halua mitään vakavaa enää.

Vierailija
7/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä suostu s-suhteeseen tai naurettavaan fwb, kenenkään kanssa, ikinä. Se pitkittää sitä että löytäisit oikean suhteen tai muuta kunnollista. Jokainen pystyy yksinkin tekemään makkarissa, jos on niin kovat hormonit tai olemaan ilman. Jos jotain kiinnostaa kunnolla, eiköhän se tiedä jo aluksi. Jos toisella on vaan sänkyhommat ja alkoholit mielessä, se voi elää sitä elämää muualla. Ellet ole sellainen että haluat itse sellaista elämää erityisesti, ettei se häiritse. Jos mies hyötyy kuin vampyyri, ei järkeä. Mitä sä hyödyt. -Jotkut miehet vievät muiden aikaa ja energiaa roskaan. Kun jälkikäteen miettii. Ulkomailla on ihan kunnollisiakin miehiä ja muutama täällä.

Vierailija
8/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samoja ajatuksia olen päässäni pyöritellyt. Ja ennen kaikkea sitä, että kun hän löytää sen keneen haluaa sitoutua niin ei tarvitse enää olla ystäväkään. Todennäköisesti siinä käy niin.

Vierailija
9/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata 

Vierailija
10/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun minä olen eronnut niin en ole halunnut nähdä naista enää. En halua ystäväksi edes.

Vierailija
11/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa. Tästä huolimatta yksi menneisyyden ihastus olisi väkisin halunnut kanssani seksisuhteeseen. En ymmärrä hänen järjenjuoksuaan. Miksei vapaat naiset kelpaa?

Vierailija
12/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti kannattaa. Saat kullia.

Vierailija
13/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Hyvin käytännöllistä hänelle. Sitten jos/kun löytää paremman, n*ssii sitä (ja ehkä sinuakin siinä sivussa).

Miten niin vain hänelle? Kyllä se paneminen pillussakin hyvältä tuntuu.

Vierailija
14/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä suostu s-suhteeseen tai naurettavaan fwb, kenenkään kanssa, ikinä. Se pitkittää sitä että löytäisit oikean suhteen tai muuta kunnollista. Jokainen pystyy yksinkin tekemään makkarissa, jos on niin kovat hormonit tai olemaan ilman. Jos jotain kiinnostaa kunnolla, eiköhän se tiedä jo aluksi. Jos toisella on vaan sänkyhommat ja alkoholit mielessä, se voi elää sitä elämää muualla. Ellet ole sellainen että haluat itse sellaista elämää erityisesti, ettei se häiritse. Jos mies hyötyy kuin vampyyri, ei järkeä. Mitä sä hyödyt. -Jotkut miehet vievät muiden aikaa ja energiaa roskaan. Kun jälkikäteen miettii. Ulkomailla on ihan kunnollisiakin miehiä ja muutama täällä.

Kyllä se seksi aina runkkaamisen voittaa. Eikä se mitään pitkitä kun ei itse tee asiasta liian vaikeaa. Panot panoina ja suhteet suhteina.

Vierailija
15/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kuten parhaaksi näet ja koet.- Vertailun vuoksi minä (mies) joka en ole eläessäni edennyt yhdenkään naisen kanssa parisuhteeseen en ole ollut valmis tai halukas seksisuhteeseen tai vastaaviin, vaikka sellaista ja tai sellaisia minulle on joitain kertoja naist()en toimesta ehdotettu. 

Miksikö? - Ehkä olen vähän konservatiivi, Mahdollsiesti pelkäsin näin satuttavani itseäni. Mutta suurin syy kieltäytymsiellenmi on ja on ollut, että en pidä ihmissuhteissani pidä muutenkaan mistään epämääräisistä viritelmistä tai säädöistä.

Toki tämä on tarkoittanut sitten sitä, että olen ollut pitkiä aikoja ilman seksiä (kumppanin kanssa). Joka taas on tarkoittanuyt sitä, että välillä on syyhynnyt ja kutissut aika kovin tai olen kokenut sisälläni mustasukkaisuuden tunteita, joskus pienempiä joskus isompia. Mutta en vielä kuitenkaan ole vajonnut tai osaa pitää itseni nimenomaisesti incelina tai aseksuaalina. Seksi yhdesä kumppanin kanssa on mahdollsiuus ei kenenkään velvollisuus minua kohtaan. - Enemmän kuin nimenomaisesti seksiä huomaan kaipaavani eritavoin läheisyyttä ja asiodien jakamista yhdessä. - - - Onneksi elämässni on muutoin enemmän ja vähemmän erilaisia  läheisiä ihmisiä, niin naisia kuin miehiä, koska ilman heitä olsin saattanut tulla hulluksi. Tai ainakin kokisin oloni varmasti paljon heikommaksi kuin nyt. 

Vierailija
16/16 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi