Onko pimppaseksi itse asiassa vanhanaikaista ?
Kovasti muotiin viime aikoina tullut peppuseksihän on 100% luomu ehkäisykeino joka on myös täysin ilmainen. Se ei vie haluja eikä lihota eikä kenkään tarvitse olla lääkekuurilla.
Ja huomioiden em. edut monet ovat siis tyystin vaihtaneet reikää johon mies naisen siementää. Pysyvät siellä paremmin tallessakin eikä valu pikkareihin seuraavana päivänä töissä eli pelkkiä hyviä puoliahan sillä vaan kun taas monet ovat alkaneet pitää vaginaalista seksiä jopa vanhanaikaisena. Varmaan koska ne on vähän itsekin miettineet sitä juttua.
Kommentit (53)
Meh. Ihme että jotkut moisen takia sietävät ties mitä paskaa käytöstä ja kustantavat puolisonsa haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
peppujutut on homppelien hommaa
Jaa? Naisia olen pannut pyllyyn paljonkin, miehiä en yhtään. Eikä miesten pyllyt ole alkaneet vieläkään kiinnostaa. Missä vika?
Mikä ero niissä on. Pask*aa tulee molemmista.
Kun tätä palstaa lukee, niin alkaa tuntua siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa? Naisia olen pannut pyllyyn paljonkin, miehiä en yhtään. Eikä miesten pyllyt ole alkaneet vieläkään kiinnostaa. Missä vika?
Miksi sua ei pillu kiinnosta? Ja kai suakin on pantu pyllyyn, siellähän on miehillä g-piste eikä naisilla?
Vierailija kirjoitti:
Kun tätä palstaa lukee, niin alkaa tuntua siltä.
Täällä nyt vain yksi peräkammarinpoika jauhaa aina tätä pyllyasiaa.
Paras vako nussittavaksi on kehopositiivisen vatsamakkaroiden väliin liukastelu.
-ei pelkoa raskaudesta
-ei pelkoa sukupuolitaudista
-ei jännitystä onko tarpeeksi hyvä panija.
-ei pelkoa jos laukeaa ennen aikaisesti.
-kehopositiivisen itsetunto kohoaa, kun laukeat makkaroihin.
Mitä huonoa en keksi?
Eivät ole. Et taida olla aikuinen vielä.
Ilmankos syntyvyys laskee, ei osata panna.
Hyvähän se on mitä jyrkempää inflaatiota pillut kokevat niin poistuu vääristymät parisuhteista.
Vaikea niistä mitään uutta ja kiinnostavaa on keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero niissä on. Pask*aa tulee molemmista.
Tykkäätkö miesten antamista suihinotoista? Mikä ero suissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllyseksiäkin on ollut niin kauan kuin on ollut ihmisiä.
Ja ennenkin jo ihmistä.
Nyt kyllä meni väärin! Luonto on aina tiennyt mihin reikään siemenet kuuluu laittaa! Persemiesten on turha yrittää vääntää kieroutumistaan jotenkin normaaliksi!
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi ja haulikko on uusi musta.
Nyt on jo niin mauton kommentti, että ei tule enää terveen suusta!
Varmaan teille jotka ette ikinä saa.
Silloin on helppo uskotella itselleen että vanhanaikaista on, ei tosimies sellaista kaipaa. Tosimiehellä on tosimiehen kourat, niillä homma hoituu.
Jos se on vanhanaikaista, niin mä olen siinä suhteessa ihan mielelläni konservatiivi.
Naisella voi olla todella herkullisen kaunis perse, mutta en näe sitä peräaukkoa itsessänsä mitenkään eroottisena. Herkkupeppuisen naisen pimppa on sen sijaan yleensä se mitä vasten haluaisi painaa suunsa, nuolla, maistaa ja työntyä kalullansa sisään.
Vierailija kirjoitti:
Naisella voi olla todella herkullisen kaunis perse, mutta en näe sitä peräaukkoa itsessänsä mitenkään eroottisena. Herkkupeppuisen naisen pimppa on sen sijaan yleensä se mitä vasten haluaisi painaa suunsa, nuolla, maistaa ja työntyä kalullansa sisään.
Sama juttu. En ymmärrä näitä posnossakaan olevia puolihomoja jotka panevat nättiä tyttöä mielummin pyllyn kuin tytön selvästi pieneen ja tiukkaan pilluun. Monesti nähnyt, että pillu puristunut tiukasti kullin varteen ja pyllyn puristus ollut paljon huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vähintään pitää kutsua bonusreikään harjoitettavasta penetraatiosta.
Ja tähän vaaditaan ei lupakaavake joka pitää hyväksyttää väh.72h aikaisemmin.
Ja vietävä henkilökohtaisesti notaarille.
Pimppa on aina pimppa kyllä. Kaikkein pyhin.