Mistä talvitakki? Ei oo varaa maksaa yli 100 euroa
Juuri nyt on pakko tässä säästää. 50-100 on maksimi millä voin ostaa takin. Suositelkaa hyviä nettikauppoja? Kirppikseltä en toppatakkia osta, liikaa vaivaa löytää sopivan kokoinen ja hyväkuntoinen, ei takeissa ominaisuudet loputtomiin kestä.
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä löysin hyvän ja lämpimän takin tokmannista alle 20e maksoin. Nyt on ollu pari talvea käytössä ja kohta alkaa kolmas talvi.
Monilla ihmisillä on vaatteilleen jotain ulkonäkökriteereitäkin. Toki jos asuu jossain Mäntsälässä, voi ostaa vaatteensa Tokmannilta huoletta.
Esim. Turun seudun facekirppiksellä on myynnissä nyt jatkuvalla syötöllä talvitakkeja, hinnat parinkympin luokkaa. Sinne vaan kattelemaan facekirppiksille tarjontaa.
Tilasin Zalandosta pari vuotta sitten puolireiteen ulottuvan toppatakin. Oli alessa 29€. Näitä kannattaa seurailla.
Itse olen ostanut Zalandosta takkeja alennuksesta 30 - 50 eurolla, normaalihinta olisi ollut noin 150 euroa.
Kyllä kirppariltakin saa hyviä ja vähän pidettyjä takkeja kun jaksaa nähdä vaivaa. Juuri vein kirpparille vähällä käytöllä olleen untuvatakin jonka saa 30€. Siitä sais joku vielä hyvän takin. Ei mahdu itsellä päälle.
Voin myydä 100 eur takin. Minkälaisen haluat?
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarvitset muka talvitakkia? Oma talvitakkini on syystakki ja sen alla paksu huppari.
Muka? No itse tarvitsen ihan siksi etten palellu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitää netistä hommata? Ihan mene Prismaan.
Ei kaikilla ole prisma lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ja varsinkin Tokmannilla täysiä ryysyjä.
Nehän onkin kiinapaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Prismassa ja varsinkin Tokmannilla täysiä ryysyjä.
Tokmannilla oli noin kuukausi sitten myynnissä kivannäköisiä Adidaksen toppatakkeja 39,95 €. Ei edes merkkiä näkyvästi esillä eikä niitä raitoja, itse en siis pidä jos merkki näkyy kovin selkeästi tai Adidaksen vaatteissa ne raidat hihoissa tms.
Jos asut Helsingin lähellä niin Helsinki Outletissa on Luhdan myymälässä usein hyviä tarjouksia.
Varasta jonkun kehitysmaalaisen yltä,tilanne tasoittuu siltäkin osin.
Vierailija kirjoitti:
Minun talvitakista hajos vetoketju. Maksoin siitä 99 euroa mutta uusi vetoketju maksaisi 70 euroa. Vuoden vanha takki oli kun vetoketju hajosi. Tulevana talvena minulla ei ole talvitakkia ollenkaan ei vaan ole rahaa ostaa. Pistän kesätakin sitten päälle ja pari hupparia alle.
Tee reklamaatio, jos se hajoaminen ei sinun mielestäsi johdu normaalista kulumisesta tai käyttövirheestä. Perustelet, että takin pitäisi kestää yli vuoden käyttöä, etenkin kun se ei ole ympärivuotisessa käytössä.
https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tietoa-ja-ohjeita-yrityksille/kulutt…
Luhta myy Venäjällä. Putinin sponsori.
Tori, itsellä on nytkin siellä myynnissä täysin käyttämätön talvitakki, alle 50e. Käytössä mulla on ollut jo kohta 10v Vero Modan talvitakki, maksoi 50e silloin ja kun katsoin, ei ole nousseet hinnat vastaavissa.
Vierailija kirjoitti:
Minun talvitakista hajos vetoketju. Maksoin siitä 99 euroa mutta uusi vetoketju maksaisi 70 euroa. Vuoden vanha takki oli kun vetoketju hajosi. Tulevana talvena minulla ei ole talvitakkia ollenkaan ei vaan ole rahaa ostaa. Pistän kesätakin sitten päälle ja pari hupparia alle.
Kannattais ostaa lämmin villatakki tai -paita sinne väliin, siis Villa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä löysin hyvän ja lämpimän takin tokmannista alle 20e maksoin. Nyt on ollu pari talvea käytössä ja kohta alkaa kolmas talvi.
Monilla ihmisillä on vaatteilleen jotain ulkonäkökriteereitäkin. Toki jos asuu jossain Mäntsälässä, voi ostaa vaatteensa Tokmannilta huoletta.
No mulle pääasia oma mukavuus, ei muiden miellyttäminen. On mulla pilkkihaalarikin ja olen ajatellut vetäistä sen päälle työmatkalle jos Helsingissä sattuisi tulemaan -30 asteen pakkaset. Tosin kävelen oman pihan poikki autolle ja työpaikan päässä vain 100 metrin kävely parkkipaikalta työpaikalle. Mut eipähän tuu vilu kun rapsuttelen tuulilasia ja hyppään kylmään autoon. Ei enää tässä iässä kiinnosta muiden mielipiteet.
Jos haluat jotain nimenomaan kalliimpaa merkkiä joka yleensä on kalliimpi, odota Black Fridayta. Muuten tuohon haarukkaan löytyy kyllä paljon vaihtoehtoja, marketeista, netistä ym. Vinkkinä myös hevostarvikeliikkeissä on naisille paljon tosi lämpimiä ja fiksun näköisiä talvivaatteita, joissa on myös mukava liikkua eli istuvuus on tosi hyvä. Merkeissä on paljon hintaeroja, mutta esim. viime kauden värejä saa usein halvalla. Ostin viime talvena elämäni lämpimimmän talvitakin satasella tällaisesta.