Miksi pystyn kiinnostumaan ainoastaan ennalta tutuista miehistä?
En ole kertaakaan elämässäni ollut kiinnostunut kenestäkään jota en tuntisi ennalta jostain. Lähes kaikki tapailemani miehet on tavattu työpaikalla tai opiskelupaikassa. Tämän takia minulla on varmaan hirveä maine heidän keskuudessaan, koska varmasti heillä on tullut keskenään joskus nämä asiat puheeksi. Tässä parin kuukauden sisällä olen kaksi kertaa päätynyt yökylään erään entisen työkaverin luo, ja voisin olla hänestä enemmänkin kiinnostunut, mutta en kehtaa tehdä minkäänlaista aloitetta, koska hän varmasti tietää että olen tapaillut joitain muitakin entisiä työkavereita sieltä samasta paikasta. Tai jos ei vielä tiedä, niin varmaan se jossain kohtaa tulisi ilmi eikä hän ainakaan enää silloin ottaisi minua tosissaan.
Pitäisikö vain yrittää rohkeasti tutustua johonkin kokonaan uuteen ihmiseen ja mennä vaikka tinderiin? Se vain tuntuu hirvittävän turvattomalta, eikä ennestään tuntemattomat miehet yhtään kiinnosta. Kerran annoin mahdollisuuden baarissa kaukana kotoa tavatulle miehelle, tapailtiin muutama viikko ja se oli aivan hirveän kiusallista. Tämä on varmaan joku traumajuttu tai tunnelukko, enkä tiedä miten tätä voisi paremmin selvittää.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia. Ei kukaan muu luule suhteiden muodostuvan siten, että jossain Tinderissä matchataan ja se on sitten siinä.
Vaikka tapaisikin jossin sovelluksessa tai muuta reittiä, niin kyllä siinä saa hyvän tovin suurin osa tutustua ennen kuin tietää onko kiinnostusta vai ei. Suurin osa ei kiinnostu käytännössä tuntemattomista ihmisistä, mikä on ihan loogistakin. Toki on näitä jotka ovat "heti tienneet", mutta heidänkin kohdalla tieto olisi muuttunut toiseksi jos muutaman kuukauden tutustumisen jälkeen olisikin selvinnyt, ettei tyyppi ole sopiva. Heillä vaan sattui käymään tuuri.
Oho, jäi pari sanaa puuttumaan.
Ei kukaan muu, kuin palstan jankkaajamiehet, siis.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sun alhaisesta kyvystä hakea geenejä hieman kauempaa. Teidän suvussa on varmaan menty naimisiin aikaisemmin serkkujen kanssa ja on sukurutsausta. Sulla jatkuu sama meno. Paljon sairauksia tulee tuosta, kun lähipiiristä haetaan geenit.
Taidat asua aika metsässä, jos kaikki koulussa ja työpaikalla on lähisukulaisia keskenään. :D
Tänään saavat talouspäällikkö ja projektipäällikkö tyhjentää kassinsa, ja ensi viikon kalenterissa on myyntiedustajien vuorot.