Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun pitäisi haastaa itseäni ja ylittää odotukseni. Toimia. Kuolen tähän elämään muuten pian

Vierailija
16.10.2024 |

Inhoan elämääni. En pidä työstäni. Se on tylsää, uuvuttavaa, samaa rutiinia, väsyttäviä paperihommia ja suorittavaa työtä. Lähihoitaja olen.

Elän yksin muuten. Olen introvertti ja viihdyn itsekseni. Harrastuksia en ole jaksanut.

Edellinen masennuskausi sai talousvaikeudet kukoistamaan ja nyt makselen niitä. Elän niukasti. 

Elämässäni ei ole oikein mitään mikä sytyttäisi.

Haluaisin kovasti haastaa itseäni. Vetää oikein äärirajoille, sylkeä verta suunnilleen ja kehittää itseäni. Haluaisin koetella kroppaani ja ylittää itseni. Haluaisin sitä myös työssä. Fyysistä työtä. Haluaisin todella ammentaa voimani niin. Se inspiroi. Haluaisin todella tehdä elämästäni oman näköisen. Olla yrittäjä ja tehdä työtä joka sytyttää.

Minulla ei vain riitä itseluottamus. En jostain syystä enää luota siihen että kuitenkaan onnistuisin. 

Vihaan elämääni ja voisin vaikka kuolla tai vaihtoehtoisesti tehdä jotain mikä ylittää itseni. Tämä elämä tällaisenaan ei riitä lähellekkään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oppinut ehdolliseen rakkauteen/hyväksyntään?

Vierailija
2/3 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 Arvasin että oot lähäri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten terapiassa menee?