Miksi en saa matchejä kun tykkäilen vain niistä naisista joiden kanssa minä voisin seurustella?
En saa matchejä kuin ehkä 10 vuodessa ja olen käyttänyt deittiappeja noin 10 vuotta. Joidenkin kanssa jutellaan ja muutaman kerran olen 10 vuoden aikana ollut treffeillä.
Mistä tämä johtuu? Olen ihan ok näköinen mies, olen korkeakoulutettu ja tienaan noin 4000e/kk.
M32
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös naiset valitsevat vain sellaisia miehiä joiden kanssa voisivat seurustella. Valitettavasti sinä et ole monille sellainen. Toisaalta eikö se riitä jos löydät yhden naisen jonka kanssa päädyt yhteen. Et kai tarvi montaa naista ?
Niin eli naiset etsivät miestä joka on todella komea ja pitkä? Miehellä pitää myös olla hyvä status työelämässä ja palkkakin pitää olla kohdillaan? Muuten naiset ei koe mieheen minkäänlaista kemiaa?
Minulle miehen ei tarvi olla pitkä eikä komea. Ei tarvi olla rikas ym. Mutta miehen pitää olla fiksu. En ymmärrä miten sait tuosta lainaamastasi kirjoituksestani väännettyä että naiset hakee jotain liian hyvää miestä. Minähän vain kirjoitin että naisilla on ilmeisesti sama ajatus kuin sinulla. Eli kelpuuttavat vain sellaiset miehet joiden kanssa voisivat
Nyt minä ymmärrän oikein hyvin, miksi vielä toinen kymmenen vuotta on edessä.
Suomi on pieni ja ehkä alueet pieniä. Osa neidoista ei ole apeissa tai netissä hakemassa miestä. Eli etsii muualla. Siihen voi vaikuttaa turvallisuustekijät. Joskus ilmeisesti niitä alueita voi laajentaa maksulla joku premium?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kymmenessä vuodessa tärppää niin kannattaisko koittaa jotain muuta menetelmää?
Kuten mitä? Olen introvertti ja työpaikallani ei ole sinkkunaisia.
M32
Mitä tarkoittaa introvertti sinun tapauksessasi? Syrjäänvetäytyvää tuppisuuhyypiötä? Käytkö ikinä ihmisten ilmoilla? Baareissa? Onko harrastuksia?
Et osaa pelata tinderiä, kaikille vaan sydäntä.
Ap, koska olet ruma. Tiedät tämän itsekin. Tuskin luonnekaan on kovin viehättävä.