Miksi en saa matchejä kun tykkäilen vain niistä naisista joiden kanssa minä voisin seurustella?
En saa matchejä kuin ehkä 10 vuodessa ja olen käyttänyt deittiappeja noin 10 vuotta. Joidenkin kanssa jutellaan ja muutaman kerran olen 10 vuoden aikana ollut treffeillä.
Mistä tämä johtuu? Olen ihan ok näköinen mies, olen korkeakoulutettu ja tienaan noin 4000e/kk.
M32
Kommentit (25)
Jos ei kymmenessä vuodessa tärppää niin kannattaisko koittaa jotain muuta menetelmää?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on moninkertainen määrä miehiä verrattuna naisiin.
Eli vain ne tasokkaimmat miehet saa sieltä naisseuraa? Me tavismiehet jäämme ilman naista?
M32
Moi uli-incel. Tilaa postimyyntimorsian niin ei tartte moisia miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vain ne tasokkaimmat miehet saa sieltä naisseuraa? Me tavismiehet jäämme ilman naista?
M32
Kestikö tosiaan kymmenen vuotta hoksata ettet saa seuraa sieltä? Oletkohan ihan tavis, päättelykykysi vaikuttaa tavallista heikommalta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kymmenessä vuodessa tärppää niin kannattaisko koittaa jotain muuta menetelmää?
Kuten mitä? Olen introvertti ja työpaikallani ei ole sinkkunaisia.
M32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Kyllä sinä introverttinakin pystyt tutustumaan. Introvertit olisi jo kuolleet sukupuuttoon ja se ominaisuus olisi evoluutiossa ihmisestä hävinnyt, jos introverttius estäisi pariutumisen. Lakkaat vaan selittelemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Mielialalääkitystä voi toki koittaa jos on sen laatuinen paniikkihäiriö, ettei yhtään pysty ihmisille puhumaan.
Tiedätkös naiset valitsevat vain sellaisia miehiä joiden kanssa voisivat seurustella. Valitettavasti sinä et ole monille sellainen. Toisaalta eikö se riitä jos löydät yhden naisen jonka kanssa päädyt yhteen. Et kai tarvi montaa naista ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Sinä et ole tavismies. Sinä juuri olit toisessa ketjussa hekumoimassa sillä kuinka satutat itseäsi alempaa ihmistä panemalla häntä kovaa pyllyyn. Sinä olet sairas yksilö. Epäempaattinen ihminen jolla on emotionaalinen kehitysvamma. Lisäksi taidat olla älyllisesti heikkolahjainen.
Sinä olet liero verrattuna siihen pubiruusuun jota hekumoit satuttavasi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös naiset valitsevat vain sellaisia miehiä joiden kanssa voisivat seurustella. Valitettavasti sinä et ole monille sellainen. Toisaalta eikö se riitä jos löydät yhden naisen jonka kanssa päädyt yhteen. Et kai tarvi montaa naista ?
Niin eli naiset etsivät miestä joka on todella komea ja pitkä? Miehellä pitää myös olla hyvä status työelämässä ja palkkakin pitää olla kohdillaan? Muuten naiset ei koe mieheen minkäänlaista kemiaa?
Kuule ap olet tainnut tehdä jo monta vastaavaa alitusta aiheesta melkein päivittäin. Oletko oppinut niistä mitään? Miksi kuvittelet että näiden aloitusten tekeminen toisi sinulle naisen.
Sinä et ole valmis itse tekemään asioita jotta mahdollisuutesi löytää nainen paranisi. Opettele juttelemaan ihmisille (naisille ja miehille) koska harva nainen haluaa miestä joka ei keskustele. Ei tartte olla porukan puheliain mutta jutella kuitenkin.
aloita harrastus jonka parissa voisit tutustua naisiin esim lavatanssit, joku koiraharrastus tai mene vaikka johonkin vapaaehtoistyöhön. Ai anteeksi et sinä halua. Muiden pitäisi muuttua ja tehdä asioita että saisit naisesi mutta ei sinun itsesi.
sori sitten ei voi auttaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin eli naiset etsivät miestä joka on todella komea ja pitkä? Miehellä pitää myös olla hyvä status työelämässä ja palkkakin pitää olla kohdillaan? Muuten naiset ei koe mieheen minkäänlaista kemiaa?
Aiotko roikkua toiset kymmenen vuotta siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Sinä et ole tavismies. Sinä juuri olit toisessa ketjussa hekumoimassa sillä kuinka satutat itseäsi alempaa ihmistä panemalla häntä kovaa pyllyyn. Sinä olet sairas yksilö. Epäempaattinen ihminen jolla on emotionaalinen kehitysvamma. Lisäksi taidat olla älyllisesti heikkolahjainen.
Sinä olet liero verrattuna siihen pubiruusuun jota hekumoit satuttavasi.
En ollut toisessa ketjussa, sekoitat minut johonkin toiseen nyt. En minä ole mikään liero vaan olen ihan tavallinen ja kiltti mies.
M32
Kyllä tarvii.
Ei täs ny mitää ihmissuhdetta olla hakemassa.
Tylsäksi se aina menee. Arkea.
En oo mikään yhden naisen mies ollut koskaan. Oon myös miesten mies. Se on kiivaampaa. Niitä pikakontakteja noukin netistä myös tarpeeseen.
Pelkkä nus.simissuhde ollut parin miehen kanssa. Saunottiin porukalla miesten kesken ja nus.ssi.ttiin. Joku katsoi vierestä ja runk..kas tai osallistui.
Oon kerran ollut naimisissa naisen kanssa ja kaksi kertaa kihloissakin.
Käytin vähän vuokrantasaajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle miehen ei tarvi olla pitkä eikä komea. Ei tarvi olla rikas ym. Mutta miehen pitää olla fiksu. En ymmärrä miten sait tuosta lainaamastasi kirjoituksestani väännettyä että naiset hakee jotain liian hyvää miestä. Minähän vain kirjoitin että naisilla on ilmeisesti sama ajatus kuin sinulla. Eli kelpuuttavat vain sellaiset miehet joiden kanssa voisivat seurustella. Mitä pahaa siinä on? Niinhän sinäkin toimit naisten kanssa. Matchäät vaan sellaisia naisia joiden kanssa voisit seurustella.
Sinun kanssasi en tuntisi mitään kemiaa. Koska suhtaudut ilkeästi muihin.
Minä olen klassisen kaunis, suoranaisen upea ilmestys. Olen hyvätuloinen, rikaskin ja ihmiset pitävät minusta.
Mieheni on 170cm ja ylipainoinen, ulkonäöltään aivan tavallinen kaljuuntuva mies.
Rakastan häntä koska hän on hyvä ihminen ja saa minut nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen klassisen kaunis, suoranaisen upea ilmestys. Olen hyvätuloinen, rikaskin ja ihmiset pitävät minusta.
Mieheni on 170cm ja ylipainoinen, ulkonäöltään aivan tavallinen kaljuuntuva mies.
Rakastan häntä koska hän on hyvä ihminen ja saa minut nauramaan.
Näitä tämän tyylisiä pareja on paljon. Minun pikkusiskoni on samanlaisessa, vaikuttavat todella onnellisilta. 😊
Ihana nähdä kun he vaikuttavat oikeasti nauttivan toistensa seurasta. Itse en ole yhtä onnekas ollut... Mutta onneksi olen täti heidän lapsilleen. 😍
Miksi miesten pitää mennä paikkaan, jossa on kymmenen miestä yhtä naista kohden? Varmaan kannattaa tehdä seuranhaku jotenkin muuten.