Ihmisiä häädetään kaduille...
Kätevästi juuri joulun alla jotta voivat tonttuilla kaduilla sekä muodostaa katupartoita jotta ihmisillä on turvallista liikkua jouluostoksilla.
Mielenkiintoista seurata paljonko järjestävät itselleen joulupata keräyksiä saadakseen jouluruokaa ystävällisiltä jouluhenkisiltä ihmisiltä.
Kommentit (134)
Kohta tulee potkulaki eikä asuntovelkaiset saa mitään toimeentulotukea ruokaan. Menee asuntoa ulosottovirastolle.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeeta päästä vankilaan lämpimään.
kyllä se on.. menee oma aikansa ennenkuin edes mikään oikeuskäsittely on ja harvoinpa mitään linnatuomioita edes saa ja nekin mennään istumaan joskus....sitten kun tilaa tulee niin kutsutaan. Saattaa siis viivähtää parivuottakin ennenkuin edes oikeus istuu
Vierailija kirjoitti:
Sekava aloitus.
Pietarista törähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää huolta sukulaisista ja muistakin ihmisistä. On myös yksin asuvia paljon. Ja vaatikaa ihmisoikeuksien toteutumista. Tasa-arvo ei ole sitä että ihmiset kärsivät, ahdistuvat tai ongelmissa. Miten joku äänestää tällaista.
Punaliput liehuu, mene töihin.
Ntsiliput liehuu, mene Kuopion Yliopistolliseen Sairaalaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää palsta on täynnä kuvottavia ihmisiä.
Hyvä muistaa, että näillä empatiakyvyttömillä on itsellään todella paha olo. Ei kukaan oikeasti onnellista elämää viettävä voi toivoa ihmisten paleltumista pakkaseen samaan aikaan, kun itse nauttii mökillä joulusaunasta. Jotenkin tämä palsta kerää ja vetää puoleensa sadisteja ja epäempaatikkoja, jotka itse ovat jääneet tunnetasolla paljon paitsi elämässään. Saavat hetken lohtua ajatuksesta, että joku muukin kärsii.
Juurikin näin. Tosin olen huomannut että jossain vaiheessa pilkka osuu ns omaan nilkkaan, kun on sisältä täysin paatunut, kuollut ja tunteeton niin loppu voi olla aika kohtalokas sille ihmiselle. Suomessa yllättävän paljon empatiakyvyttömiä jotka nauttii toisten kärsimyksistä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta tulee potkulaki eikä asuntovelkaiset saa mitään toimeentulotukea ruokaan. Menee asuntoa ulosottovirastolle.
Euroopan keskuspankin mukaan inflaatio on jälleen nousussa. Mitäs siitä seuraakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sekin oma valinta että on päättänyt asua vuokralla koska se on halvempaa kuin oman ostaminen. Eipä tarvitsisi häädettynä olla jos olisi ostanut oman talon. Vaikka sitten sen pienemmänkin sieltä kehä 3 ulkopuolelta.
Halvempaa? Kaksi kertaa tulee kalliimmaksi vähintään jos koko elämänsä asuu vuokralla.
No jaa, ikkunarempat, putkirempat, keittiökoneet, ovisummeripuhelimet, avaimet, lukonvaihdot jne. pitää omistajan maksaa itse. Mikän näistä ei mene suoraan vuokralaisen pussista ja moni asuntosijoittaja pitää hyvästä vuokralaisesta lujaa kiinni, eikä korota heti vuokraa, jos jotain uutta kulua tulee. Tyttärellä näin.
Riippuu niin paljon taloyhtiöstä (siis jos semmoinen on eikä esim. omakotitalo) ja sen kassavarannosta. Jotkin yhtiöt saavat lainaa vaan soittamalla pankkiin tai maksavat yhtiön tililtä remontit suoraan ja keräävät sitten uudestaan yhtiövastikkeessaan nämä rahat pikkuhiljaa takaisin tililleen. Jotkut taas, no en viitsi sanoa mitä, eivät suostu minkäänlaisiin korjauksiin jottei jolloin kyllä vastike ei ole realistinen ja korjausvelka vaan kasvaa. Näihin yhtiöihin pankki ei koske pitkällä tikullakaan.
Kaikilla on jonkinlainen vastuu ainakin itsestään. Kadulle ei joudu jos ei itse omilla toiminnallaan aiheuta tilannetta jossa joutuu kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä muistaa, että näillä empatiakyvyttömillä on itsellään todella paha olo. Ei kukaan oikeasti onnellista elämää viettävä voi toivoa ihmisten paleltumista pakkaseen samaan aikaan, kun itse nauttii mökillä joulusaunasta. Jotenkin tämä palsta kerää ja vetää puoleensa sadisteja ja epäempaatikkoja, jotka itse ovat jääneet tunnetasolla paljon paitsi elämässään. Saavat hetken lohtua ajatuksesta, että joku muukin kärsii.
Onhan täällä paljon näitä pään aukojiakin mutta ihan ilman mitään ilkeilyä niin kyllä ihminen itse jättää asiansa hoitamatta ja voi vain itseään syyttää jos suomessa kadulle päätyy. Täällä saa ilmaiseksi asunnon ja ruokaa jos vain itse edes sen vaivan viitsii nähdä että hakee näitä etuuksia. Jos ei viitsi niin ei mahda mitään mutta turha odottaa että kaikki putoaisi taivaalta nenän eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan täällä paljon näitä pään aukojiakin mutta ihan ilman mitään ilkeilyä niin kyllä ihminen itse jättää asiansa hoitamatta ja voi vain itseään syyttää jos suomessa kadulle päätyy. Täällä saa ilmaiseksi asunnon ja ruokaa jos vain itse edes sen vaivan viitsii nähdä että hakee näitä etuuksia. Jos ei vii
Täällä SAI ilmaiseksi asunnon ja ruokaa. Enää ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeeta päästä vankilaan lämpimään.
kyllä se on.. menee oma aikansa ennenkuin edes mikään oikeuskäsittely on ja harvoinpa mitään linnatuomioita edes saa ja nekin mennään istumaan joskus....sitten kun tilaa tulee niin kutsutaan. Saattaa siis viivähtää parivuottakin ennenkuin edes oikeus istuu
Pakkotilanteessa esimerkiksi kovassa pakkasessa sai jopa murtautua lämpimään tilaan ilman, että seuraa rangaistusta.
Eli vaikka näkee tyhjän talon, niin eikun murtaen ovi auki ja sisälle.
Luulen kyllä, että poliisi tämän jälkeen vie ainakin putkaan muutamaksi tunniksi.
Täytyy sanoa että toivon että noi empaatiakyvyttömät saa tuntea tämän kaiken, mitä toisille toivovat saavat sen 100 kertaisena itselleen. Kaiken pahan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että toivon että noi empaatiakyvyttömät saa tuntea tämän kaiken, mitä toisille toivovat saavat sen 100 kertaisena itselleen. Kaiken pahan.
Usko pois, jokaista meitä se odottaa....he eivät vain tiedä tai uskalla myöntää sitä itselleen.
Rauhoitu Riikka.