Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä saa ihmisen uskomaan ihan kaiken mitä lukee valtamediassa?

Vierailija
16.10.2024 |

Vaikka kerta toisensa jälkeen kaikki mitä sanotaan osottautuu valheeksi

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän taas säälittävänä sellaisia argumentteja kuten:

"ajattele omilla aivoillasi". Tämä kieltämättä tarkoittaa sitä, että ohitetaan faktat, tieteellinen ja tutkittu tieto ja kehitetään omassa persupäässä mitä villeimpiä "faktoja". Kyseinen lause myös yleensä tarkoittaa sanojaltaan sitä, että ajatellaan mahdollisimman vähän omilla aivoilla.

"Valtamedia valehtelee, YLE on mädätystä." Eli faktoja ei kestetä, sivistynyt ja asiallinen keskustelu koetaan ahdistavana, kun ollaan totuttu 5 sekunnin tiktokhöttöön,  äärioikealta katsottuna kaikki on "vihervasemmistolaista".

Äärioikeistolla pitää aina olla vihollinen. Aina. Maah a nm uuton lisäksi puolueen johto käski vihata yleä ja kuten tunnettua, kultin jäsenet hyppäävät vaikka järveen jos käsky käy,

Tämä toimii molempiin suuntiin, äärivasemmalta katsoen k

Minä olen periaatteessa samaa mieltä, valitettavasti tuota sun ajatusketjua perinteisesti seuraa joku ihan kilari oikeisto näkemys, sitä käytetään vähän semmoisena "hear me out" lauseena, "minähän olen ihan objektiivinen, MUTTA...eiköhän hylätä kaikki omat hankeen jonkun typerän poliittisen sloganin nimissä"

Tältä näyttää kriittisyys, kriittisyys ei ole sitä että opetellaan ulkoa muiden ajatuksia ja sloganeita, vaan sitä että niitä haastetaan.

Vierailija
22/22 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tältä näyttää kriittisyys, kriittisyys ei ole sitä että opetellaan ulkoa muiden ajatuksia ja sloganeita, vaan sitä että niitä haastetaan."

Sivusta huutelisin et kaikki ei edes pysty kriittisyyteen eikä ole pakko, jopa keskiverto järjellä se voi olla haastavaa, aika hyvä indikaattori siihen että kuinka kriittisesti osaa suhtautua lukemaansa on se että kuinka vaikeita kirjoja pystyy sisäistään ja ymmärtämään.

Jos lord of the rings ja ilkka remes on vaikeinta mihin pystyy, niin silloin ei ehkä ole hyvä olla ihan super kriittinen, silloin on parempi etsiä luotettava lähde ja olla onnellinen lammas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi