Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä haluaa takaisin yhteen. Ollaan vietetty aikaa yhdessä

Vierailija
15.10.2024 |

Itse en ole varma. Ex painostaa ratkaisuun ja puhuu yhteenmuutosta. Itse en valmis ja haluan katsoa rauhassa enkä menettää hyvää kotiani

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumaside. Selviät paremmi exääsi.

Vierailija
22/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei ollut siisti itse tai ympäristö, joka puolella limsapulloja, vaatteita, papereita, johtoja ym mihin ei saanut koskea. 

- laiska, hoiti vain oman työnsä

- suuttui pienistä asioista jos ei mennyt hänen pillinsä mukaan

- Huusi ja kiroili riidoissa tai mökötti-> merkkejä henkisestä väkivallasta

-mun vanhempien tai isäni piti hoitaa hänen puolestaan remppoja tai autonkorjauksia. Exä vain valvoi ja seisoi vieressä

- ei osallistunut lasten hoitoon kun lapset oli pieniä. Ei voinut mennä leikkipuistoon

- pelkää muita ihmisiä ja on epäsosiaalinen muiden kuin omien sukulaisten kanssa

Tässä näitä miinuksia

Ap

Ja noista huolimatta edes harkitset yhteenpaluuta? Hulluko olet vai täysin exäsi vietävissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaile enää. Et tule olemaan onnellinen tuon ihmisen kanssa. Lisäohjelma on, että eipä tuo edes kuuntele sinua ts. välitä nyt sinun tunteistasi. Jos olisi empaattinen, niin huomaisi vastahankaisuutesi. Nyt ilmeisesti painostaa. Miten se muuttuisi parisuhteessa? Kaikki asiat saa läpi, kun vain painostaa sinua? Sitäkö haluat? 

Lähde toiseen suuntaan ja nauti omasta rauhasta. 

Vierailija
24/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana: läheisriippuvuus. 

Vierailija
25/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joutunut olee yhteydessä yhteisen asunnon takia. On myynnissä. Exä maksanut talon kuluja enempi mitä minä. Olisin muuten jo konkurssissa. Asunto ei meinaa mennä kaupaksi edes. Ja kohta varmaan pitää muuttaa yhdessä siihen takaisin. Mun elämä on ihan paskaa nykyään....en pärjää yksin mutta en pärjää yhdessäkään. Onko jollain vinkkejä mitä tehdä?

Ap

Vuokraa asunto ja myykää vuokrattuna. 

Vierailija
26/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhteenmuutto nyt on idioottimaisin ratkaisu. Seurustella voitte toki jos kiinnostaa.

Vierailija
27/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvii sen siivoojan ja likassngon mihin oksentaa vihansa. Nyt pelkkää näyttelemistä. Mistä kiven kolosta löydätte noi miesidiootit ja missä vaiheessa naiset lakkaa ajattelun omilla aivoillaan. Ootko heikkolahjainen, ap? 

Vierailija
28/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarvii sen siivoojan ja likasangon mihin oksentaa vihansa. Nyt pelkkää näyttelemistä. Mistä kiven kolosta löydätte noi miesidiootit ja missä vaiheessa naiset lakkaa ajattelun omilla aivoillaan?Ootko heikkolahjainen, ap? 

Vierailija
29/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en palaisi yhteen exieni kanssa,ei sillä että ne haluisikaan mutta jos niin olisi niin en palaisi. Ikinä.

Vierailija
30/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei ollut siisti itse tai ympäristö, joka puolella limsapulloja, vaatteita, papereita, johtoja ym mihin ei saanut koskea. 

-mun vanhempien tai isäni piti hoitaa hänen puolestaan remppoja tai autonkorjauksia. Exä vain valvoi ja seisoi vieressä

- ei osallistunut lasten hoitoon kun lapset oli pieniä. Ei voinut mennä leikkipuistoon

- pelkää muita ihmisiä ja on epäsosiaalinen muiden kuin omien sukulaisten kanssa

Tässä näitä miinuksia

Ap

Eeeeeiiii onko teillä lapsia??

Vierailija
31/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näitä miinuksia

Ap

Et tietenkään ota tuollaista torveloa takaisin, kun olet onnistunut pääsemään hänestä eroon!

Vierailija
32/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on niin vaikea päästää irti?

Ap

Olet sairas, tai provo. Siksi.

Vierailija
33/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näitä miinuksia

Ap

Ihana kumppani. Totta kai palaatte yhteen. Kyllä elämä tuollaisen puolison kanssa on juuri sitä, mitä tarvitset.

Vierailija
34/35 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varmaan huomannut ettei kelpaakaan misseille tinderissä, ja ikävöi laskujen puolittajaa ja kotiorjaa. Haluaa varmaan päästä vain hyötymään sinusta, että voi jatkaa laiskottelua ja pärjäisi paremmin taloudellisesti sinun kustannuksellasi. Oma lehmä ojassa, miksi muuten painostaisi?

Vierailija
35/35 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän