Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei muistanut merkkipäivää

Vierailija
15.10.2024 |

Olen vihainen. Tänään meillä merkkipäivä, mutta mies ei noteerannut millään lailla. Onkohan ero tulossa? 

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on psykopaattisadisti. Jätä se heti!

Vierailija
2/37 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välitä susta. Ei ees feikkaa, sillä tietää että siedät sitä kuitenkin kun joku nyt vaan pitää olla kun kaikilla muillakin on.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä päivä on kyseessä? ensi tapaamisen 3kk  päivä?

Vierailija
4/37 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen merkkipäivä, että 10 vuotta oltu yhdessä. Kyllä olisi muistamisen arvoinen! T. Ap 

Vierailija
6/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kanssa? Etkö arvosta itseäsi? Jätä hänet, ansaitset parempaa.

Vierailija
7/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tuollaisen kanssa? Etkö arvosta itseäsi? Jätä hänet, ansaitset parempaa.

Kyllä muuten on hyvä mies, ainakin tähän asti ollut. Siksi ihmettelen. 

Vierailija
8/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sanoa, mutta ehkä loukkaa tahallaan.

Mutta älä kysy miksi. 

Vierailija
9/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mies on leipääntynyt kannattelemaan naislasta. Muista itse, jos se on niin tärkeää. 

Vierailija
10/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että miehet eivät pidä tärkeinä. Ne jotka muistavat, tekevät sen talia etteivät saa vihoja niskaansa mutta heille itselleen se on samantekevä asia.

Vierailija
11/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylidramatisointia... merkkipäivän, minkä tahansa, unohtaminen ei tarkoita välitöntä avio-eroa.

Pitää löytyä muitakin indikaattoreita.

M 58

Vierailija
12/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ansainnut muistamisen ja huomioimisen? Vai oletko tyypillinen nainen joka ajattelee että "ei ole mitään merkitystä miten itse miestä kohtelen mutta miehen pitää joka tapauksessa huomioida ja palvella kun olen nainen"

Vierailija
13/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muuten on hyvä mies, ainakin tähän asti ollut. Siksi ihmettelen. 

No ei ole enää. Ei selvästikään enää arvosta sinua. Tilanne ei tuosta tule paranemaan jatkossakaan. Jätä hänet.

Vierailija
14/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse huomioit miestä merkkipäivänä?

Vierailija
15/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ansainnut muistamisen ja huomioimisen? Vai oletko tyypillinen nainen joka ajattelee että "ei ole mitään merkitystä miten itse miestä kohtelen mutta miehen pitää joka tapauksessa huomioida ja palvella kun olen nainen"

Niin, koska viimeksi annoit kunnon suihinoton?

Vierailija
16/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota duota, miehet eivät välttämättä ajattele noin. Päiviä tulee ja menee. Miehillä jonkun päivän korostaminen on todella yksilökohtaista, monilla on niin vauhti päällä, ettei moisiin pikkuasioihin vain tule kiinnitettyä huomiota. Osalla taas, kun asia ei ole jonkun mielestä erityinen, saattaa yksinkertaisesti todella unohtaa sen. Sen onko päivä erityinen, riippuu yksilöstä. Jonkun mielestä kun vauva sanoo ensimmäisen sanan, on todellinen merkkipäivä, toiset taas unohtavat jopa puolisonsa 50v merkkipäivänkin.

Miehet ovat erilaisia, Älä nyt ainakaan tee mitään radikaalia, odota iltaan ja ota puheeksi että voitasko mennä merkkipäivän kunniaksi vaikka kylpylä-viikonlopulle, jos hänellä ei ole mitään ylläriä suunnitteilla. Katso hänen reaktioitaan, todennäköisesti miehet vain unohtavat tämmöiset "turhanpäiväiset" päivät (kuten mieheni sanoi).

Vierailija
17/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei edes esikoisen syntymäpäivää muista 😪

Vierailija
18/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, että miehet eivät pidä tärkeinä. Ne jotka muistavat, tekevät sen talia etteivät saa vihoja niskaansa mutta heille itselleen se on samantekevä asia.

Aijaa. Mun mies vei mut naapurikaupunkiin hotelliin yökis 10. vuosipäivänä, ja sanoi häpeävänsä sitä ettei voi viedä minua Pariisiin kun ansaitsisin sen.

Miten kukakin miehensä valitsee.

Vierailija
19/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko unohti merkkipäivät heti kun löysi tyttöystävän. Palautin ruotuun ja nyttemmin ei oo enää sekoillut päivissä.

Vierailija
20/37 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei edes esikoisen syntymäpäivää muista 😪

Aivan. Ja sinun hommaasi on hankkia lahjat, järjestää suku- ja kaverisynttärit, kavereiden ja sukulaisten synttärilahjoista ja -aikatauluista puhumattakaan.

Kaikkeen te suostutte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan