Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä tosi masentunut ihminen, lue tämä!

Vierailija
15.10.2024 |

En tiedä, miksi, mutta minulle tuli yhtäkkiä todella voimakas tarve kirjoittaa tämä, joten kaikesta arkipäivän kiireestä huolimatta  huolimatta olen nyt tässä. Ehkä juuri SINUN takiasi?

Haluan vain kertoa, että vaikka olisit juuri nyt tällä hetkellä lopen uupunut elämääsi, kuten minä vuosi sitten, ota vielä hetki aikaa ja katso, mitä elämä sinun osallesi tuo. 

Olin viime vuonna ihmisraunio. Monin tavoin elämän kaltoin kohtelema, pahoinpidelty ja väsynyt olento, ja sain lohtua pääasiassa ajatuksista, jotka liittyivät elämäni päättämiseen. Tein lopulta itseni kanssa sopimuksia, joiden pääsisältö oli, että lupasin pysytellä hengissä seuraavaan päivään, viikkoon ja lopulta kuukauteen. Ja sitten seuraavaan ja seuraavaan. En voi tietenkään luvata sinulle onnea ja autuutta, mutta sen voin sanoa, että tilanteet - ihan kaikki -menevät ohi. Olen tällä hetkellä niin onnellinen elämässäni, enkä voi käsittää, että olisin ollut valmis luopumaan elämän lahjastani vain siksi, että joku julma ihminen oli kohdellut minua niin huonosti. Olen täysin varma, että juuri sinä tulet pääsemään tuosta tilanteesta yli. Luota itseesi ja pidä sinäkin elämästäsi kiinni.

Rakkaudella! 

Ap

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milä sinuakin vaivaa??

Vierailija
2/6 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Olipa ihanaa tällainen. Lohdutti yksinäistä iltaa. Haluaisin niin vielä uskoa elämän. 

Kiitos sulle tuntematon

Vierailija
4/6 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kauniista sanoistasi!

Vierailija
5/6 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana! <3

Vierailija
6/6 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, elämässä on erilaisia kausia. Mutta ne menevät ajan kanssa ohi, ne synkätkin. Kun vaan jaksaa jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän