Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko saanut kirkolta joskus jotain apua kun olet pyytänyt?

Vierailija
15.10.2024 |

Millaista, ja mikä kunta kyseessä? Huonoista kokemuksistakin voi kertoa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa joulukortin, ja kerran vuodessa 600 euron laskun veroissa.

Vierailija
2/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut monesti apua Jeesukselta Kristukselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, henkisesti ja rahallisesti kun olin todella vaikeassa elämäntilanteessa. Oli noloa mennä kyselemään rahallista apua mutta kannatti ja sain itseni järjestykseen. Kirkollisveroina olen summan maksanut takaisin moninkertaisesti. Myös keskustelu oli hyödyllinen ja rukoiltiin lopussa yhdessä. Näin Helsingissä n. 20v sitten.

Vierailija
4/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e kun pari tuntia haastatteli ja kävi läpi kaikki tiliotteet puolelta vuodelta.

Vierailija
5/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvojalta terapiaa lapsuuden kokemuksiin. 

Vierailija
6/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut. Arvostan papilta saamaani apua enemmän kuin jos olisin saanut psykoterapeutilta.  Jälkimmäiseen koulutukseen pääsi kaikki, jos oli rahaa.

Vierailija
7/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme perheenä saaneet monena jouluna lahjakorttia S-markettiin. Pieni seurakunta, jossa diakoniatyöntekijä tuntee oikeasti köyhät ihmiset, niinkuin meidänkin perhe, monenlaista sairautta, minkä takia huono taloudellinen tilanne.

Olemme saaneet myös raha-avustusta, kun Olemme käyny kesäisin uskonnollisissa tapahtumissa, jotka ovat meille tärkeitä.

Vierailija
8/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö mitään apuja??

Vierailija
9/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pappi delegoi asiani pian diakonille, oli vähän erikoista. Tuli tunne, ettei halunnut tuhlata aikaansa niin vähäpätöiseen ihmiseen kuin minä. Toisen ihmisen tiedän käyneen vuosikaudet saman papin kanssa juttelemassa. Tällainen on kai menneisyyttä.

Vierailija
10/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut. Silkkaa väheksyntää ja ylimielistä käytöstä papeilta. Tämä johdosta vihaan pappeja nykyisin.

Vierailija
11/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

90- luvulla 2 ilmaista pariterapiakäyntiä, vaikka emme kuulu kirkkoon. Oli hyödyllistä.

Vierailija
12/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen eronnut kirkosta. En näe reiluna, että heiltä saa rahallista apua, kun sen saamiseen ei ole selkeitä ehtoja.

Vierailija
13/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pappi delegoi asiani pian diakonille, oli vähän erikoista. Tuli tunne, ettei halunnut tuhlata aikaansa niin vähäpätöiseen ihmiseen kuin minä. Toisen ihmisen tiedän käyneen vuosikaudet saman papin kanssa juttelemassa. Tällainen on kai menneisyyttä.

Tunnen piston sydämessäni. Ohjaan ruoan kysyjät puhelimessa diakonissalle. Ajattelen etteivät he halua jutella minulle vaan juurikin  diakonissalle. Nyt alan kysyä haluavatko he varata aikaa myös minulle. 

T.pappi

Vierailija
14/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkko ja sen oksettavat papit olisivat viimeinen vaihtoehto kenen puoleen kääntyisin ongelmissani. En todellakaan halua suoda noille psykopaateille sitä nautintoa, että pääsisivät hekumoimaan vaikeuksillani ja nauttimaan niistä.

Vierailija
15/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole saanut. Silkkaa väheksyntää ja ylimielistä käytöstä papeilta. Tämä johdosta vihaan pappeja nykyisin.

Tuo kommenttisi saa minut murheelliseksi. Toivottavasti saisit kokea myötätuntoa. Lämpimiä ajatuksia sinulle näin koneen välityksellä.

T.pappi

Vierailija
16/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 10 000€ kirkolta.

Vierailija
17/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut monesti apua Jeesukselta Kristukselta.

Jeesuksella ja kirkolla ei ole juuri mitään tekemistä toistensa kanssa. Kirkko ja papit ainoastaan ratsastavat tämän hienon ja rohkean miehen perinnöllä. Nuo lurjukset.

Vierailija
18/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut apua, koska en kuulu kirkkoon. Pelastusarmeija sanoi, että he voivat kyllä auttaa että saan ruokaa ja paikallislipun. 

Vierailija
19/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkko ja sen oksettavat papit olisivat viimeinen vaihtoehto kenen puoleen kääntyisin ongelmissani. En todellakaan halua suoda noille psykopaateille sitä nautintoa, että pääsisivät hekumoimaan vaikeuksillani ja nauttimaan niistä.

Oletko tosissasi. Taidat purkaa pahaa mieltäsi tänne nimettömien viestien taakse.

Vierailija
20/33 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengellistä tukea ja keskusteluapua.