Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Oletko koskaan asunut Rivitalon Pätkässä?

Vierailija
15.10.2024 |

Kuinka asuminen sujui? 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena pari kertaa. Miten niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin vuokra-asuntomme oli rivitalossa ennen okt ostamista. Toisella puolen asui leppoisa vanha papparainen, josta ei ikinä ollut häiriötä. Toisella puolen ulkomailta (EU:n sisältä) muuttanut itäeurooppalainen perhe, joka valitti kun parkeerasimme omalle parkkipaikallemme josta maksoimme vuokran yhteydessä... heistä kuului myös paljon meteliä ja perheen äiti huutoraivosi teini-ikäisille lapsilleen usein. Tekivät valituksen kauempana olevan naapurin koiran haukunnasta vaikka heidän oma koiransa haukkui päivittäin...

Ei enää ikinä rivitaloon.

Vierailija
4/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun tälläkin hetkellä, mutta niin täällä asuu MIEHIÄKIN tässä rivitalon pätkässä.

Vierailija
5/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun tälläkin hetkellä, mutta niin täällä asuu MIEHIÄKIN tässä rivitalon pätkässä.

Naisen kokemus ja elämä on tärkeämpi kuin miehen. Ap

Vierailija
6/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen ja hetken vielä asun ennen okt muuttoa. Oma kokemus rivitalosta on, että omaa rauhaa ei ole. Joko naapurissa asuu tappelevia juoppoja, tai yli-innokkaita taloyhtiön aktiiveja. Rivari on helvetti maan päällä. Ei enää ikinä.

Vierailija
7/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan asunut. En ole kiinnostunut asumaan rivitalossa.

Vierailija
8/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, rivitalonpätkässä olen.

Vierailija
9/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut. Ei ikinä enää. Liiaan intiimitunnelma. Naapureita urkitaan ja muodostuu kuppikuntia ja silmätikkuja.  Kerrostalokin on parempi.

Vierailija
10/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho, kerro lisää, aloittajakin haluaa varmaan tietää kun niin jännän kysymyksen teki.

Minäkin asun uudessa rivitalossa, sekä naisten että miehien kanssa. Mikä se pätkä muuten on? Kuinka pitkä on pätkä?

Vierailija
11/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kirjoitustaito on pelottavan huono. Liekö suonissa virtaava mustalaisveri syynä?

Vierailija
12/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vähän pätkässä, ihan sama missä asun.

Vierailija
13/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut. Ei ikinä enää. Liiaan intiimitunnelma. Naapureita urkitaan ja muodostuu kuppikuntia ja silmätikkuja.  Kerrostalokin on parempi.

Omakotitalotontit ovat pieniä. Ikkunasta näkee naapuriin sisälle heleposti. Terassilta toiselle kuuluu juorut hyvin, samoin makkarinkin intiimit tapahtumat kuuluvat naapurin tuuletusikkunasta, aina kun se ikkuna on auki. Ruohonleikkurit laulavat aamusta iltaan kunnes lumi sataa maahan. Runsaat lapsilaumat laulavat sitten siihen lisäksi.

Vierailija
14/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut nuorena ja samassa rivitalossa asui  minun eka tyttöystävä. Ihan normi elämää elettiin äidin ja veljeni kanssa. Isä ja äitini oli eronnut ja muutettiin rivitaloon kun olin 12 vuotias.

Vierailija
15/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kahdessakin. Ihan hyvin meni kunnes laittoivat tehtaalta eläkeputkeen, myin asunnon ja muutin kaupunkiin järven rannan läheisyyteen. Rivareissa oli tosi rauhallista ja mukavaa, ei mitään häiriöitä paitsi siinä viimeisessä naapurin tupakoitsijanvihaaja, se oli naurettavaa. 

Vierailija
16/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä pätkässä eksyin kerran Pitkään rivitaloon. Ei sujunut. 

Vierailija
17/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kirjoitustaitoterroristi.

Vierailija
18/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole asunut koskaan rivitalossa enkä tule koskaan asumaankaan. Ehkä vielä huonompi kuin paritalo.

Vierailija
19/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja Pätkä rivitalon pätkässä.

Vierailija
20/23 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun edelleen. Toisella puolen hyvät naapurit, toisella puolella mul kut. Mutta eipähän ole ylhäällä tai alhaalla ketään. Pärjään kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme