Tämä ei ole enää vauva-arkea käsittelevä palsta, vaan inceleiden ininä-palsta 🤭
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt täällä yli 20 vuotta, eikä tämä koko sinä aikana ole koskaan ollut vauva-arkea käsittelevä palsta.
Kannattaisiko sinunkin hommata vihdoin oikea elämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole kaikkien foorumeiden kanssa sama kun voi olla nimetön? Oli aihe mikä tahansa, joku puppa- henkinen aikuislapsi tulee trollailemaan.
Puppa on aika harmiton. Mutta tämä huorittelija yms. on kuspää.
Ite oot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt täällä yli 20 vuotta, eikä tämä koko sinä aikana ole koskaan ollut vauva-arkea käsittelevä palsta.
Tulin 2003 ja kyllä aiheet oli 90 % perhearkea
No jos käsityksesi perhearjesta on "mies söi lasten vanukkaat" ja "sohva haisee perseeltä", niin niin kai sitten.
Näin on, myös persut (ja ryssykät) trollaa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko sinunkin hommata vihdoin oikea elämä?
Ai että jos esim. käy ruokakaupassa se tarkoittaa sitä että on siellä kellon ympäri?
No minkäs teet kun ei naiset vauvoista ole puhuneet enää vuosiin.
Nuoret incelit ja vanhat femcelit kohtaavat jännittävän kipinöivissä merkeissä. :D
Tämä on flunssan kourissa kieltämättä aika hyvää viihdettä.
Toisaalta, täällä näkee aika paljon harhaisia kommentteja selkeästi komeroituneilta tyypeiltä.
Jep. Meni kokonaan pilalle kun ylilauta muuttui maksulliseksi. Oli tämä huono jo aiemmin mutta nyt ihan roskaa täynnä. Eikä normaalit keskustelut pysy enää ollenkaan.
Siis miettikää... ihmisen evoluutio ajoittuu 2,02,5 miljoonaa vuoden taakse ja tähän tultu? Mua ainakin puistattaa, eikö teitäkin?
Incel feministithän täällä itkee päivästä päivään. No miten meni.
Vierailija kirjoitti:
On tämä ollut. Esim. lasten varusteista pystyi keskustelemaan.
Menisit sitten pois niin voisi taas keskustella vauvoista rauhassa.