Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hoitoala oikeasti niin kauheaa kuin sanotaan? Kertokaa jotakin positiivista

Vierailija
15.10.2024 |

Onko hoitoalan hommat, esim. lähihoitajan työ, oikeasti niin hirveän raskasta kuin sanotaan? 

Olisi kiva kuulla jotakin positiivistakin alalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä riittää, voi aika pitkälti valita itse, missä, koska ja kuinka paljon työskentelee. Voi muuttaa vaikka Lappiin jos huvittaa, töitä löytyy. 

Vierailija
2/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy raskaampia kohteita ja kevyempiä. Lähihoitaja voi työskennellä aika monessa paikassa. Tuttava työskenteli pitkään lasten parissa ja vaihtoi vaihtelun vuoksi vanhus puolelle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paskahommia.

Vierailija
4/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, työn hyviä puolia oli ihanat asiakkaat, joiden avustaminen tuntui siltä että oikeasti teki jotain merkityksellistä toiselle. Heistä paistoi vilpitön kiitollisuus. Välillä liikutuinkin siitä. 

Mutta kyllä oli hirveetä muuten, ainakin mun luonteiselle ihmiselle, joka olen liian miellyttämisenhaluinen ja empaattinen sekä herkkä.

Paskaa saa niskaansa kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti, sen lisäksi rutkasti henkistä ja fyysistä väkivaltaa, joka "pitää vaan kestää". 

Vierailija
5/5 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkalaisena se on oikeasti mukavaa, kun saa keskittyä vain potilaiden/asiakkaiden hoitoon. Vakituisena sulle laitetaan kaikenlaisia höpönlöpö paperihommia ja vastuualueita, joten ei kannata harkitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi