Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työnhakuprofiili: "Kuvaile lyhyesti työnhakuprofiiliasi"

Vierailija
15.10.2024 |

10-50 sanaa, mitä tähän oikein keksii, että olisi ytimekäs, mutta kuitenkin kuvaava ja samalla myös persoonallinen?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistit konttorihommat ja muu laillinen liiketoiminta

Vierailija
22/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksissani olen ollut aina rehellinen ja suora. Motivaationa on raha, tai oikeastaan sen puute. En ole millään tavoin työ-orientoitunut, tai itseohjautuva tapaus. Harrastan mietiskelyä. "Ajattelen, siis olen"/ Cogito, ergo sum (René Descartes).

(minua ei saa hoputtaa, olen 15 min. kahvitauolla, palaan tunnin kuluttua)  👍

"Esittely

Tässä osiossa voit lisätä työnhakuprofiiliisi otsikon, kirjoittaa itsestäsi lyhyen esittelytekstin sekä kertoa, mistä haet työtä ja milloin voisit aloittaa työskentelyn.

Työnhakuprofiilisi otsikko

Kuvaile lyhyesti työnhakuprofiiliasi.

Otsikko näkyy työnantajille, kun he selailevat työnhakijoiden julkaisemia profiileja. Otsikon tulee olla vähintään 10 merkkiä pitkä." (maksimissaan 50).

Tuo sinun vastaus ei mahdu sitten millään tuohon viiteenkymmeneen merkkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sinne ne sanat mitä tekoäly poimii hakemuksista.

Vierailija
24/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin kaikki ne vttuilevat tyrmäykset joita olen seudulla saanut... Esimerkkinä siitä, miten minua on kohdeltu noin työnhakijana, työntekijänä ja koulutukseen hakijana... Meillä ei ole sinulle mitään tarjottavaa, joten ottaisitkohan sinäkään minua töihin! Juu, ja tämä kouluttaja myös epäili suorasanaista kiittävää työnantajan kirjoittamaa työtodistusta väärennykseksi. Että sellainen seutukunta tämä!

Mitäs tänne tulit!

Tosin vaikka minä kirjoittaisin mitä sinne, ei minua kukaan ottaisi työhön, etenkään minkään työnhakuprofiilin kautta. Kenellä työnantajalla on aikaa selailla jotain työmarkkintorin työnhakuprofiileja! Se on sillä lailla, että työnhakijat ottavat itse suoraan yhteyttä työnantajiin.

"Ai, sinäkö muka", "onko tämä niin kuin totta vai sepitettä!" Muija epäili minun suoriutumistani työtehtävässä. Aika erikoista, ja kouluttaja olevinaan. Mutta kyseisen ihmisen omaa linkedin-profiilia katsoessa huomaa, että se ihminen on kiertänyt Karjaalta lähtien aika monessa koulutuskeskuksessa jotakin opettamassa! Nyt sitten ilmeisesti löytänyt sielunsiskonsa sieltä missä nyt on! "Ai sinäkö muka", juu, kyllä niin ne väittävät tässä työtodistustekstissä. Mutta sinä siis kumoat sen? Voiko joku kertoa minulle, onko tuollainen siis niin kuin ok!

Vierailija
25/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitin kaikki ne vttuilevat tyrmäykset joita olen seudulla saanut... Esimerkkinä siitä, miten minua on kohdeltu noin työnhakijana, työntekijänä ja koulutukseen hakijana... Meillä ei ole sinulle mitään tarjottavaa, joten ottaisitkohan sinäkään minua töihin! Juu, ja tämä kouluttaja myös epäili suorasanaista kiittävää työnantajan kirjoittamaa työtodistusta väärennykseksi. Että sellainen seutukunta tämä!

Mitäs tänne tulit!

Tosin vaikka minä kirjoittaisin mitä sinne, ei minua kukaan ottaisi työhön, etenkään minkään työnhakuprofiilin kautta. Kenellä työnantajalla on aikaa selailla jotain työmarkkintorin työnhakuprofiileja! Se on sillä lailla, että työnhakijat ottavat itse suoraan yhteyttä työnantajiin.

Minä en kyllä joita työvoimaviranomaisten kanssa toimivia tai työvoimaviranomaisia itseäänkään oikein niin kuin hirveesti arvosta, ihan vaan senkään vuoksi, että ne sotkevat omissa kirjoitelmissaan asiat ihan mielin määrin. Sitä kun on käyty kysymässä heidän tietosuojavastaavansa yhteystietoja, niin se maisteri työvoimatoimiston työntekijä kirjaa, että kävi kysymässä tietosuojavaltuutetun nimeä! Ja tästä on aivan selkeä todiste, että tosiaankaan ei tuota kysytty vaan juurikin se tietosuojavastaava! Ynnä muuta. Mutta nää onkin vissiin sellaisia, että kun ne ovat valtion työssä, niin ei niitten tarvi muuta kuin paskalla nakata vastapuolta eli sitä joka on heidän kanssaan asioimassa. Juu, mä voisin sanoa, että tossa toimistossa johtajankin ulkonäkö oli kuin pitkäaikais-holistilla. "Kunnianloukkaus", no, mene tekemään rikosilmoitus, mutta sanon edelleen että siltä sen ulkonäkö näytti. Kyllä noi tunnistaa...

Kiitos ja näkemiin!

Vierailija
26/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan työ. Anna työ. Maksa raha.

Vierailija
27/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemuksissani olen ollut aina rehellinen ja suora. Motivaationa on raha, tai oikeastaan sen puute. En ole millään tavoin työ-orientoitunut, tai itseohjautuva tapaus. Harrastan mietiskelyä. "Ajattelen, siis olen"/ Cogito, ergo sum (René Descartes).

(minua ei saa hoputtaa, olen 15 min. kahvitauolla, palaan tunnin kuluttua)  👍

"Esittely

Tässä osiossa voit lisätä työnhakuprofiiliisi otsikon, kirjoittaa itsestäsi lyhyen esittelytekstin sekä kertoa, mistä haet työtä ja milloin voisit aloittaa työskentelyn.

Työnhakuprofiilisi otsikko

Kuvaile lyhyesti työnhakuprofiiliasi.

Otsikko näkyy työnantajille, kun he selailevat työnhakijoiden julkaisemia profiileja. Otsikon tulee olla vähintään 10 merkkiä pitkä." (maksimissaan 50).

Tuo sinun vastaus ei mahdu sitten millään tuohon viiteenkymmeneen merkkiin.

Joskus saa enemmän kuin pyytää. Ole kiitollinen ja lopeta vikinä! NiiN!

Vierailija
28/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mut mitä vittua tässä ketjussa tapahtuu.

Vierailija
29/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sen persoonallisuuden vuoksi sinun täytyy kehitellä se teksti itse.

Vinkkejä voi toki muut sinulle antaa!

Toimiiko uusi sivusto jo?

Vierailija
30/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittelisi nykypäivänä mitään henkilökohtaista tietoa nettiin kaikkien ohikulkijoiden luettavaksi.

Kaikkea kivaa on jakaa juuri muidenkin iloksi. Jokaisella meillä on oma tehtävämme yhteiskunnassa.

Vierailija
31/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät jotakuta kaveria kertomaan millainen sinä olet, ja työtoveria tietysti myös. Sitten kirjoitat ne kehumiset sinne, että hyvä työntekijähän minä ja vähän kerrot mitä sitten oikeesti osaat ja mitä olet tehnyt ja mitä haet.

Onko kenellekään tullut rekrytointifirmalta, siis näiltä työntekijöitä välittäviltä yksityisfirmoilta, sähköpostiviestejä joissa pyydetään tarkentamaan mitä työtehtävää hakee, etenkin sen jälkeen tullut viestejä kun olette laittaneet johonkin firman itsensä ilmoittamaan yksilöityyn työntekijähakuun oman vastauksen?

Mulle tuli ja mä ihmettelin sitä senkin tähden, että olin laittanut sen hakemukseni sinne juurikin johonkin tiettyyn tehtävään, josta olivat itse ilmoittaneet. Niin sitten sieltä joku tyyppi, eli perustajan poika tai pojanpoika tai veli tai velipuoli, lähettelee sähköpostiviestiä että niin että mitä työtä olet hakemassa... Kerro täsmällisemmin, niin osaamme sitten auttaa sinua työllistymään.

Sillä tyypillä ei siis liene paljonkaan duunia siellä toimistossaan kun ehtii tuollaisia viestejä lähettelemään.

Vierailija
32/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikkea kivaa on kiva jakaa muidenkin iloksi. Uudet aivot olisi kivat. 

Vierailija
33/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydät jotakuta kaveria kertomaan millainen sinä olet, ja työtoveria tietysti myös. Sitten kirjoitat ne kehumiset sinne, että hyvä työntekijähän minä ja vähän kerrot mitä sitten oikeesti osaat ja mitä olet tehnyt ja mitä haet.

Onko kenellekään tullut rekrytointifirmalta, siis näiltä työntekijöitä välittäviltä yksityisfirmoilta, sähköpostiviestejä joissa pyydetään tarkentamaan mitä työtehtävää hakee, etenkin sen jälkeen tullut viestejä kun olette laittaneet johonkin firman itsensä ilmoittamaan yksilöityyn työntekijähakuun oman vastauksen?

Mulle tuli ja mä ihmettelin sitä senkin tähden, että olin laittanut sen hakemukseni sinne juurikin johonkin tiettyyn tehtävään, josta olivat itse ilmoittaneet. Niin sitten sieltä joku tyyppi, eli perustajan poika tai pojanpoika tai veli tai velipuoli, lähettelee sähköpostiviestiä että niin että mitä työtä olet hakemassa... Kerro täsmällisemmin, niin osaa

Pyysin joskus muutamaa lähimmäistä kertomaan minusta kunkin 5 hyvää asiaa. Kukaan ei keksinyt oikein mitään. Tyttäreni taisi luultavasti sanoa että laitat hyvää ruokaa mutta ei kai muuta. Odotin vähän enemmän kuitenkin. Nauroivat vielä päälle, kjäh kjäh.

Vierailija
34/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ja mä ihmettelin sitä senkin tähden, että olin laittanut sen hakemukseni sinne juurikin johonkin tiettyyn tehtävään, josta olivat itse ilmoittaneet. Niin sitten sieltä joku tyyppi, eli perustajan poika tai pojanpoika tai veli tai velipuoli, lähettelee sähköpostiviestiä että niin että mitä työtä olet hakemassa... Kerro täsmällisemmin, niin osaa

Mutta siis kun pitää kuvailla maksimissaan 50 MERKILLÄ hakemusta/itseä. eli tehdä tavallaan otsikko hakemukseen. Ei siinä auta kysellä kaverilta millainen on. Kyse on siis tollaisesta työkkärin omasta julkisestä cv:stä, ei kellekään tietylle. Tuo otsikko vain on vaikea ja tottakai pakollinen, miten tiivistää lyhyt kuvaus itsestä 50 merkkiin?

ap

Vierailija
35/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ja mä ihmettelin sitä senkin tähden, että olin laittanut sen hakemukseni sinne juurikin johonkin tiettyyn tehtävään, josta olivat itse ilmoittaneet. Niin sitten sieltä joku tyyppi, eli perustajan poika tai pojanpoika tai veli tai velipuoli, lähettelee sähköpostiviestiä että niin että mitä työtä

Onko siellä ihan oikeesti sellainen kohta, jos siis tarkoitat työvoimatoimiston sivustolle tehtävää työnhakuprofiilia. 

Siis no, jos on, niin kerrot millainen työntekijä olet, mitä haet ja mitä olet tehnyt. Voi sen tietysti sanoa vaikka niinkin että esim toimihenkilö sanoo itseään "sotepalveluiden moniosaaja", mutta kukaan ei kyllä sitten tiedä että mitä toi niin kuin oikeesti tarkoittaa. 

Vierailija
36/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai se on se otsikko...

No, just vaikka se "sotepalveluiden moniosaaja uusia haasteita etsimässä".

Vierailija
37/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kirjoittelisi nykypäivänä mitään henkilökohtaista tietoa nettiin kaikkien ohikulkijoiden luettavaksi.

Kaikkea kivaa on jakaa juuri muidenkin iloksi. Jokaisella meillä on oma tehtävämme yhteiskunnassa.

Kaikella henkilökohtaisella tiedollasi mitä nettiin kirjoitat (keijo-kyllikki, 35v. 102kg, asuu sysmässä, puoliso ja 2,5 lasta, koira, polvileikkaus vuosi sitten, harrastaa pitsinnypläystä ja fps-pelaamista ja kalliokiipeilyä, koodaa rustilla, etc), kaveripiirilläsi, kuvillasi ja keskinäisillä viesteilläsi tekee rahaa joku isoista amerikkalaisyhtiöistä jotka omistaa somealustat. Esim. facebook, insta, linkedin, whatsapp jne. Myös twitter ja tiktok ja mitä noita onkaan. Varmaan github:kin.

Ja sori keijo-kyllikille jos tuollainen on oikeasti olemassa. Esimerkki on keksitty. 

Vierailija
38/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli ja mä ihmettelin sitä senkin tähden, että olin laittanut sen hakemukseni sinne juurikin johonkin tiettyyn tehtävään, josta olivat itse ilmoittaneet. Niin sitten sieltä joku tyyppi, eli perustajan poika tai pojanpoika tai veli tai velipuoli, lähettelee sähköpostiviestiä että niin että mitä työtä

Vaikea meidän on se tässä sulle kertoa, kun ei me tiedetä mitä sä oot.

Ydin sun osaamisesta, se voi siihen sisältyä.

Uskotko oikeasti, että joku niitä työnhakuprofiileja selailee työntekijöitä etsiessään?

Vierailija
39/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen että olet dynaaminen ja ulospäin suuntautunut tiimipelaaja, joka ajattelee aina isoa kokonaiskuvaa ja tiimin etua, etkä pelkää ottaa koppia haastavimmistakaan tehtävistä, unohtamatta kuitenkaan tehtävän edellyttämien pienien nyanssien huomioimista.

Tämä shaisse sopii mihin tahansa työtehtävää, toimitusjohtajasta käsilumityöntekijään.

Vierailija
40/41 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsipillispesialisti tarjolla työhön

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän