Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita, jotka eivät ole sairastaneet koronaa?

Vierailija
14.10.2024 |

Minä en. Olen altistunut monta kertaa, kahdella perheenjäsenellä on ollut korona. Vuosi sitten viimeisen kerran testasin itseni flunssan yhteydessä. Tänä vuonna en ole enää viitsinyt testata. Ja tein testejä myös altistuttuani, joten tuntuu epätodennäköiseltä, että olisin sairastanut sen ns. oireettomana. Enkä tässä millään tavalla ylpeile, koska sairastan 2 - 4 kertaa vuodessa flunssaa muutoin ja vähintään kerran vuodessa oikein kunnolla 2 - 3 viikkoa. Korona on kuitenkin pysynyt loitolla.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🙋

Vierailija
2/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan tiedä sairastaneeni. Ja olen kuitenkin opettaja, jonka oppilaissa oli vaikka kuinka paljon sairastuneita. En edes ottanut kaikkia tyrkytettyjä rokotuksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo sairastanut, eikä myöskään ole piikkejä alla

Vierailija
4/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole sairastanut, ja kuitenkin koko ajan ollut töissä, vieläpä laitoksessa.

Vierailija
5/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, korona ei aina näy testeissä. Mä oon nyt koromassa ja ekoina päivinä se ei näkynyt testeissä. Olisin hyvin voinut ajatella että tää on jotain muuta tautia, ellen olisi tiennyt altistuneeni koronalle.

Mutta joo , ei kaikki vaan saa koronaa.

Itseasiassa, minä, mies ja meidän pienin lapsi on olleet koronassa useasti. Kaksi isompaa lasta eivät ole koskaan saaneet tartuntaa.

Vierailija
7/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. 

Vierailija
8/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainuttakaan tartuntaa , eikä yhtään rokotetta.

Vierailija
9/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en ole ollut flunssassa vuosiin, enkä tietenkään ole käynyt testeissäkään. Tai kerran oli pakko, kun kävin pahimpaan korona-aikaan lomalla Kanarialla, muttei silloinkaan ollut koronaa.

Vierailija
10/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni en ole sairastanut. Tunnen tasan yhden, jolla oli korona pari vuotta sitten.

Vierailija
11/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sairastanut kertaakaan koronaa, enkä ole ottanut yhtäkään rokotetta. Kaikki tuntamani koronan sairastaneet ovat olleet rokotettuja.. 

Vierailija
12/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapset (3)kaikki saivat koronan. Minulla oli yksi päivä, että en vaan päässyt sängystä ylös, ei mitään oireita ja seuraavana aamuna olo oli taas ok

Olen varmaan semmoinen oireeton tartuttaja

Vierailija
13/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut korona kahdesti. Kummallakin kerralla kotitestit oli aina negatiivisia. Mutta koska koko muu perhe oli koronassa ja mulla samat oireet niin olis ollu aika epätodennäköistä ettei mulla olisi koronaa ollut. 

Että negatiivinen kotitestit ei tarkoita ettei olisi koronaa. Korona kun voi olla oireetonkin.

Vierailija
14/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle korona on parina viime vuonna aiheuttaneet vain poikkeavia lihaskipuja treenin jälkeen.

Vierailija
15/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sairastanut kertaakaan koronaa, enkä ole ottanut yhtäkään rokotetta. Kaikki tuntamani koronan sairastaneet ovat olleet rokotettuja.. 

Sama havainto itselläni. En ole sairastanut eikä ole rokotteita. Sen sijaan muu lähipiiri, joka hysteerisesti haki rokotteet on sairastanut vaikka kuinka monta kertaa.

Vierailija
16/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ole ap viimeksi testatusti sairastanut adeno- tai rhinoviruksen? Vai eikö sulla näitä tauteja ole ollut, koska et ole niitä edes testannut?

Vierailija
17/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole, mutta ne bäääääää bäääääää bäääääää lampaat bääääää piikki folio bääääääää lampaat bäääääää.

Oho, vieläkö näitä qanoneita on olemassa? Luulin, että ovat kaivautuneet johonkin kivien alle häpeämään pois ihmisten silmistä.

Vierailija
18/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama havainto itselläni. En ole sairastanut eikä ole rokotteita. Sen sijaan muu lähipiiri, joka hysteerisesti haki rokotteet on sairastanut vaikka kuinka monta kertaa.

Minäkin kuolin niihin piikkeihin.

Vierailija
19/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni en ole sairastanut. Tunnen tasan yhden, jolla oli korona pari vuotta sitten.

Et sitten montaa ihmistä tunne, n. 75% suomalaisista on sairastanut koronan.

Vierailija
20/56 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 piikkiä 0 nuhaa.