Tavara tai esine, mikä tulee vihoviimeisenä teidän kotiin?
Tavara/esine/asia, joka löytyy muiden kodeista, mutta ei sinulta? Olisi mukavaa kuulla perustelut.
Netflix. Ei ole meillä eikä tule, koska luen mieluiten kirjoja.
Kommentit (168)
Televisio. Sieltä tulee vain valtion propagandaa, ja jos sitä jostain syystä haluaa katsoa niin sen näkee myös internetistä. Elokuvat voi katsoa piraattisivuilta ilmatteeksi.
Pleikka tms. Yhden pelihullun kanssa asunut, enkä enää koskaan siihen suostu.
Multa ei löydy muumimukeja tai valkoisia seiniä. Tänne ei tule myöskään epäsiistejä paperiroskiksia työhuoneisiin, sen verran saa luvan vaivautua, että raahaa paperiroskansa yhteiseen keräysastiaan eteisessä.
Vierailija kirjoitti:
Televisio. Sieltä tulee vain valtion propagandaa, ja jos sitä jostain syystä haluaa katsoa niin sen näkee myös internetistä. Elokuvat voi katsoa piraattisivuilta ilmatteeksi.
Oletko kuullut smart-tv'stä?
Mieleen tulevat esim. paperikone tai metallisorvi. Eivät mahdu kaksiooni.
Muumimukeja, mikromuovimattoja ja -petivaatteita, mitään karppe diem -mietelauseita, mukahauskoja kaksimielisiä saunajuttuja
No ei mullakaan netflixiä, eikä tule. Kaikki muut palvelut kyllä on.
Soutulaitetta sehisemaan ennottaisi. Tilaa vievä hirmu. Veteen vesille veneellä.
Jättikokoinen telkkari. Jättikokoinen = yli 40"
Vierailija kirjoitti:
Mieleen tulevat esim. paperikone tai metallisorvi. Eivät mahdu kaksiooni.
Mulla oli kyllä metallisorvi yksiön keittokomerossa. Kunnostelin auton latureita yms pientä. Muutettuani ok taloon niin ostin talliin 20 kertaa isomman.
Taulu, jossa Susanna Penttilä alasti
Lapsille älypuhelimet. Sitten saavat ostaa, kun tienaavat itse. Muuten mennään meidän ostamilla perus kapuloilla, joilla voi soittaa ja tekstata.
Vierailija kirjoitti:
No ei mullakaan netflixiä, eikä tule. Kaikki muut palvelut kyllä on.
Ei mullakaan Netflixä ja puuttuu paljon muutakin palveluita. Viimeksi tänään jouduin itse moppaamaankin.
Netflix EI OLE tavara eli esine.
Vierailija kirjoitti:
Jättikokoinen telkkari. Jättikokoinen = yli 40"
Minulla on ollut 55 tuumainen 16 vuotta ja ei tunnu yhtään liian isolta. Haaveena on noin 90 tuumainen.
Pyykinpesukone.