Tänään tuntuu pahalta. Voitteko lähettää etähaleja?
On huono päivä ja tuntuu pahalta :( Tarvitsen halin. Olisipa äiti jonka luokse mennä.
Kommentit (47)
Kiitos haleista ja haleja takaisin kaikille. Kyllä nämä etänäkin lämmittää.
Mikä palstan miehiä vaivaa? Ettekö pysty asialliseen kommentointiin?
Kohta voikin taas vinkua miksei kunnollinen kilttimies kelpaa ...
Etähalit ja etäpierut lämmittivät ja pierut suorastaan polttivatkin. Kiitos niistä. Voisitteko seuraavaksi lähettää minulle etänä lämmintä ja tuoksuvaa ulostetta suuhuni ja naamalleni suoraan teidän pepuista tarjoiltuna? Kiitos jo etukäteen.
Ap
Täältä tulee sulle kunnon lasti taatusti tuoksuvaa tuotosta Turun isolta mieheltä.
Miksi sulla on huono päivä? Anna mä arvaan. Sulta leikattiin tukia.
No vastaa nyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulla on huono päivä? Anna mä arvaan. Sulta leikattiin tukia.
No vastaa nyt kuitenkin.
Väärin meni mutta kiitos kun osallistuit keskusteluun.
Nämä ihan kipeätkin jutut piristi. Olette sekaisin, mutta kaikki me varmaan ollaan jollain tavalla. Ei samalla tavalla, mutta jollain tavalla. Lähetän teillekin takaisin positiivisia tunteita ja lohdutusta vaikeisiin tilanteisiin.
-oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Huomioh u o r a u s on taitolaji.. Lähettäkää, antakaa, toivokaa ja niin edelleen..
Toivon että sinäkin saat huomiota ja haleja kun niitä tarvitset ja pyydät vilpittömän ystävällisesti. Olen tosi pahoillani jos olet katkera koska yleensä et ole saanut osaksesi lempeyttä muilta.
Lähetän energiaa ja halauksia teille kaikille. Ei ole helppoa tämä elämä meille kenellekään, mutta yritetään kuitenkin rämpiä eteenpäin yhdessä.
Täältä metsän keskeltä mökiltä iso lämpöinen hali sinulle, kyllä se siitä. Paskatkin päivät kääntyvät hyviksi jossain välissä.
Sinähän olet itseasiassa mitä loistavin esimerkki tuosta. Kirjoittelet epätoivoisena tänne loukkaamaan pyrkiviä kommentteja jotta niistä närkästyttisiin ja voisit kokea edes hetken olevasi jollekin olemassa. :/ Huomiota, sitä sinä todellakin kaipaat.