Nordean ID-sovellus vaatii QR-koodia
Tänään koko päivänä ei ole onnistunut maksaa mitään verkkosivustoilla siten että tunnistautuu Nordean sovelluksella koska tuo sovellus vaatii QR-koodia. QR-koodilla tunnistautuminen on yksi neljästä vaihtoehdosta, ja en siis sitä valinnut vaan tunnusluvulla/pinkoodilla tunnistautumisen. Silti sovellus tarjoaa vain QR-koodilla kirjautumista sen jälkeen kun nimen omaan valitsen tunnusluku-tunnistautumisen. Tuota ei saa ohitettua eikä vaihdettua mitenkään. Onko muilla ollut tällaista sekoilua? Onko ID Sovellus rikki Nordealla?!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Nordea voisi palauttaa ne laskunmaksuautomaatit edes suurimpiin ja suosituimpiin kauppakeskuksiin. Noiden poistaminen oli todella typerää. En voi mitenkään olla ainoa noita kaipaava. Kun en omista edes verkkopankkitunnuksia, älypuhelinta tai mitään verkko/mobiilipankkeja olen joutunut tilanteeseen, jossa joudun välttelemään laskujen saamista kun en voi noita mitenkään maksaa. Maksoin vähäiset laskuni viimeiseen saakka tuolla automaatilla ennen sen poistamista. Tosin ei se automaattikaan aina toiminut. Kun on kuitenkin yhä noita nosto/talletusautomaattejakin, joista Nordea varmasti joutuu osansa maksamaan niin on kummaa kun noita laskujenmaksuautomaatteja ei voi olla.
Millä vuosisadalla sä elät?
Neljä päivää minulla myös ollut tämä. Vuosia toiminut normaalisti, nyt ei ollenkaan. Tai siis toimii, mutta tunnistautuminen onnistuisi vain QR-koodilla, ja sellaista ei ole antaa kun olen ihan normaalisti tutussa verkkopalvelussa tunnistautumassa ID-sovelluksella. Vaihtoehtona olisi ollut myös se QR, mutta sitä en valinnut, vaan silti siihen tuo sovellus ohjaa väkisin eikä saa vaihdettua.