En yleensä herkisty julkkiksen kuolemasta, mutta nyt tuntuu pahalta.
On kyllä niin väärin! Edellisen kerran tuntui näin pahalta kun Prinsessa Diana kuoli. Mitä ihmettä tässä on tapahtunut? Nuori ihminen tämä Janne, ja nyt elämä ohi.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Åsken itkin, vaikken muista itkeneeni koskaan edes hautajaisissa. Omat ongelmat tuntuu taas pieniltä.
Hei jokaisella on omat ongelmansa, eikä sinun ole yhtään vähäpäteisemmät. Jokainen tässä.omat ristimme kannetaan. Itse en kyllä tiedä mitä tekisin jos lapseni kuoli ennen minua.
Minulta on kuollut lapsi, ja tiedän mitä silloin tehdään.
No mitä?
Tiedät sitten kun omalle kohdalle sattuu.eri
Ai jaa, miksi minun pitäisi se kokea? En kyllä haluaisi. Toivon että minä lähden ennen lapsiani.
Vanha homo käytti poikaa hyväksi ja lopulta ampui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mielestäni siinä, että setä ottaa nuoren kairattavan, on aina jotakin todella epäilyttävää ja outoa. Mikseivät oman ikäiset kelpuuta?
Eikä se yleensä ole mikään enkeli myöskään, joka kairattavaksi päätyy. En tunne tätä tapausta tai näitä henkilöitä, mutta tällainen viba kaikista tällaisista setäsuhteista päälle päin tulee. Nuorempi on tietysti helposti manipuloitavissa, mutta kyllä nuorellakin on suojelusenkeleitä jotka katkovat suhteelta siivet, jos setä on paha ja nuori hyvä
"Kaikista tälläisista setäsuhteista". Paljonkohan sullakin on niistä kokemusta. Ei se ikäero suhteessa ole sääntö että toisen voi tappaa kun ei enää kiinnosta, eikä myöskään se että on homoliitossa.
Homoliitoissa iso ikäero on yleisempi kuin heteroliitoissa, näin väitän!
Kuinkahan kauan tämä rakastava puoliso oli murhaa hautonut...aseenkin hommannut???
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kauan tämä rakastava puoliso oli murhaa hautonut...aseenkin hommannut???
Tuota mietin itsekkin.
Vierailija kirjoitti:
Harrasti metsästystä
Vierailija kirjoitti:
No ihan hirveä juttu oli kyllä. Ja pistää miettimään mitä sen äijän käytös on muutenkin mahtanut olla 10 vuoden aikana.
Niin. Ei voi tietää mutta en usko että Janne olisi kärsinytkään tahtomattaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan hirveä juttu oli kyllä. Ja pistää miettimään mitä sen äijän käytös on muutenkin mahtanut olla 10 vuoden aikana.
Niin, toi on muutes hyvä kysymys. Voiko kukaan yleensäkkään uskoa pahaa siitä ihmisestä jonka.pitäisi olla parasta sun elämässä? Ja se että, tuleeko se yllätyksenä kaiken kokeman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuullutkaan kyseisestä Jannesta, joten ei voi laskea kyllä oikein julkkikseksi.
Joo en minäkään ollut kuullut aiemmin,mutta eipä se minun tietämättömyys estä mitenkään sitä ettei hän olisi julkkis ollut. Mutta hyvin surullinen tämä tapaus,ei noin saisi tapahtua kenellekään. Eikä kukaan saa tehdä noin julmaa tekoa.
Ihmisiä murhataan joka päivä tuhansia maapallolla niin miksi tämä on erityisen järkyttävä? jos olisi ollut joku ei julkisuudessa ollut Niko 29v töissä motonetissä niin ei ihmisiä juurikaan liikuttaisi että hänen homopuoliso päästi ilmat pihalle hänestä.
Kuka on kuollut?
Voisiko tämmöisiin aloituksiin edes laittaa kenestä on kyse. Kaikki ei seuraa mediatulvaa joka tuutista 24/7.itse vasta heräsin, mutten valveillakaan mitään seuraile, no radio Suomi saattaa ola päällä, sieltä vahingossa kuulee maailman tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollut parikymppinen tavatessaan. Erittäin helppo kohde muokata ja manipuloida mieleisekseen. Kun ikää tuli lisää, ehkä yritti pyrkiä ulos tuosta kuviosta ja tässä on lopputulos.
Ei taida mikään oikea kulkkis olla edes kyseessä? Kuka Janne on kuollut?
Minä en tiedä muita julkkisjanneja kuin Tulkki, Hurme ja Puikkonen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kuollut?
Voisiko tämmöisiin aloituksiin edes laittaa kenestä on kyse. Kaikki ei seuraa mediatulvaa joka tuutista 24/7.itse vasta heräsin, mutten valveillakaan mitään seuraile, no radio Suomi saattaa ola päällä, sieltä vahingossa kuulee maailman tapahtumia.
Ai että voiko laittaa? Mutta tulit sitten kommentoimaan...ja ihan turhaan. Sulla olisi varmaan ollut jotain parempaakin asiaa:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua mitenkään vähätellä asiaa tai kenenkään tunteita, mutta mikä juuri tässä on nyt erikoista? Tässähän on ollut paljon tregedioita julkisuudessa lähiaikoina. Itse en ole ikinä kuullutkaan koko tyypistä, mutta koko Suomi näyttää olevan sekaisin tapauksesta - todella outoa.
Se on poikkeuksellista, kun uhri ei ollutkaan nainen. Jos olisi nainen, todettaisiin että joo perus, vanhan vihaisen setämiehen mustasukkaisuuskohtaus. Mutta harvemmin uhri on mies ja kai kaikki ovat nyt vähän hämillään, että miten tätä pitää käsitellä
Tämä on totta. Siis tottakai tämä on ihan kamala juttu ja voimia omaisille ja läheisille.
Mutta uutisoinnin kannalta se, että nainen kuolee kumppaninsa väkivallan vuoksi, on Suomessa ihan normipäivä muiden joukossa.
Mikä ihmeen julkkis? Koskaan kuullutkaan koko tyypistä ennen tämän päivän porua.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on kuollut?
No joo, sä voisit mennä tuolle sivulle jossa joku kyselee että, Nainen onko dildossasi pallit. Sopisi sinulle ihan hyvin.
Siinä yksi suomen tulevaisuuden unelma kommetoija. Että sillä lailla sitten. No, sä oletkin se tulevaisuuden ihmemies. Jotenkin tuntuu että, yksin tulet täällä ahertamaan, kurjaan loppuusi saakka.