Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuli tossa toisessa keskustelussa todistettua. Visa Electron ON köyhien ja lasten kortti

Vierailija
15.02.2007 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen todella köyhä, koska en omista ainoatakaan luottokorttia. En ole sellasta koskaan tarvinnu...

Electronin takaakin löytyy tällä hetkellä vain rapiat yli 5000 euroo. Kyllä on köyhää. Ja kyseessäkin vain käyttötili.

Mun täytyykin nyt lähtee sossuun. Kiitos, että valotitte mun taloudellista tilaani! *pus*

Vierailija
22/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain electron, vaikka pankista ihan soittivat ja kysyivät haluanko masterin =). En halunnu.

Joku kysy että miten hoidan autonvuokrauksen ja ulkomaiset nettiostokset. En mitenkään. Mulla ei ole edes ajokorttia, joten en tarvitse vuokra-autoakaan. Ja ainakin tähän asti olen saanut Suomesta ostettua kaiken tarpeellisen.

Ja jos niin hätä tulee että tarvitsen luottoa, niin miehellä on luottokortti, johon turvaudutaan vain oikeasti hätätilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitens sitten suu pannaan, kun uuden EU-säädöksen mukaan kaikilla pankkikorteilla tulee voida nostaa rahaa missä Eu-maan automaatilla hyvänsä?

Eli pankit joutuvat uusimaan korttinsa ja se Eletcron poksahtaa sinne sinunkin lompakkoosi syksyllä!

Näin kertoi minulle Nordean täti, kun korttini hukkasin.

Vierailija
24/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sama kuin pitäisi jatkuvasti rahaa taskussa. Tai kävisi aina palkkapäivänä hakemassa koko tilinsä taskuun ja sitten ostelisi sillä pikkuhiljaa. Visa Electron on huomattavasti luotettavampi kuin käteinen raha.

Eli jos on köyhää pitää käteistä rahaa aina mukanaan, niin sitten voi sanoa, että on köyhää käyttää Visa Electronia.

Vierailija
25/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuno ilmota, että on visakorttinsa numeron antanut netissä asioidessaan.... =D

URPOT!!!

Vierailija
26/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten otin visa eletronin joka osottautui pettymykseksi koska ei kelpaa kaikissa kaupoissa....

Vierailija
27/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

URPOT!!!

Vierailija
28/38 |
16.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä on sitten urpoa?

Vierailija:

URPOT!!!

Vierailija
29/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään luotto kortti. Mä olen niin rikas että mulla on " Käteistä" eikä tarvi luotolla vinguttaa.. :DDD

Vierailija
30/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA ei musta ole mitenkään hienoa omistaa visaa. Musta just visapankkikortti on se köyhien kortti!! Siis kun on luottoa hankkinut

Vierailija
31/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei näköjään saa rikkaatkaan Electronilla ostettua koulutusta...

Vierailija
32/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pysyy hyvin kulut kurissa. me ei ainakaan käytetä lainarahaa vaan säästetään ja hyvin eletään.

Vierailija
33/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos niin rikas on niin miksi pitää käyttää pankkikorttia missä raha menee ties koska tililtä ja aina voi ostaa vaikkei olisikaan niin paljon rahaa tilillä

miksi rikkaat eivät käytä electronia jos sitä rahaa kerran on, niin miksei se voisi mennä samantien tililtä?

eihän köyhätkään luottoa käytä, mun mielestä se on noloa sanoa kassalla että visalta =D jos vilauttaa electronia niin on varmasti silloin rahaa eikä tarvitse luottokorttia vinguttaa

Vierailija
34/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
35/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika " köyhä" päästäsi jos tuon hese keskustelun perusteella sanot että electron on köyhien kortti. Itse en ole köyhä mutta en katso tarpeelliseksi omistaa luotto/pankkikorttia koska electron käy nykyisin lähes joka paikkaan, voi tankata, maksaa kaupassa jne. Ei ole tarvetta ottaa luottoa ja höylätä tiliä yli joten " pelkkä" elektron riittää ihan hyvin meidän perheelle.

Vierailija
36/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei sen luottokortin saamiseksi kummosempia vaadita. Joillakin vain on sitä rahaa ettei tarvitse keneltäkään lainata ;)

Vierailija
37/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko niihin nykyään joku toimiva vaihtoehto luottokortin lisäksi?

Vierailija
38/38 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fletch:

vai onko niihin nykyään joku toimiva vaihtoehto luottokortin lisäksi?

eikös tämä nyt juuri todistanut että " ei niin rikkailla" on juuri visa????

jos tarvitsee autoja vuokrailla ja netin kautta ostaa tavaraa