Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko menneet naimisiiin siksi, että olette pelänneet yksin jäämistä.

Vierailija
14.10.2024 |

Rakastin joitain miehiä, mutta peläsin, että he jossain vaiheessa jättävät minut. Nykyinen mieheni heti alusta lähtien osoitti halunsa olla kanssa koko loppuelämänsä. En ollut rakastunut häneen, mutta suostui kosintaan, koska en halunnut jäädä "vanhaksipiiaksi". Avioliitossamme en ole tuntenut intohimoa miestani kohtaa, Vuosikymmenet on oltu yhdessä ja saatu kaksi lasta.

Oletteko menneet naimisiin, siksi, että olette pelänneet yksin jäämistä.

Vaihtoehdot

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pakonomainen tarve päästä naimisiin. Siksi avioiduin miehen kanssa, joka minut halusi, kun muita ei ollut näköpiirissä. Avioliitto on ollut mitäänsanomaton.

n 70v

Vierailija
2/4 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sen takia, mutta menin sen takia kun mies on miljonääri, halusin turvatun elämän taloudellisesti. En rakasta miestäni, mutta olen oppinut tykkäämään.

N.38v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olle. - En myöskään usko, että naimsiin meno poistaisi kenenkään yksinäisyyttä. - Päinvastoin ikävimmässä tapauksessa se saattaisi tehdä yksinäsiyydestä vieläkin kamalampaa. 

Sinkkumies

Vierailija
4/4 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin naimisiin rahan vuoksi. Mies oli varakas ja suurituloinen. Halusin ylellisen ja huolettoman elämän. En ole katunut valintaani.

nainen 65v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan