Oletteko menneet naimisiiin siksi, että olette pelänneet yksin jäämistä.
Rakastin joitain miehiä, mutta peläsin, että he jossain vaiheessa jättävät minut. Nykyinen mieheni heti alusta lähtien osoitti halunsa olla kanssa koko loppuelämänsä. En ollut rakastunut häneen, mutta suostui kosintaan, koska en halunnut jäädä "vanhaksipiiaksi". Avioliitossamme en ole tuntenut intohimoa miestani kohtaa, Vuosikymmenet on oltu yhdessä ja saatu kaksi lasta.
Kommentit (4)
En sen takia, mutta menin sen takia kun mies on miljonääri, halusin turvatun elämän taloudellisesti. En rakasta miestäni, mutta olen oppinut tykkäämään.
N.38v
En olle. - En myöskään usko, että naimsiin meno poistaisi kenenkään yksinäisyyttä. - Päinvastoin ikävimmässä tapauksessa se saattaisi tehdä yksinäsiyydestä vieläkin kamalampaa.
Sinkkumies
Minä menin naimisiin rahan vuoksi. Mies oli varakas ja suurituloinen. Halusin ylellisen ja huolettoman elämän. En ole katunut valintaani.
nainen 65v
Minulla oli pakonomainen tarve päästä naimisiin. Siksi avioiduin miehen kanssa, joka minut halusi, kun muita ei ollut näköpiirissä. Avioliitto on ollut mitäänsanomaton.
n 70v