Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen siveysvyö?

Vierailija
14.10.2024 |

Vaimon lukitsi minut 4v sitten kokeilu mielessä siveysvyöhön. No joka päiväiseen ja pysyvään käyttöön jäi 😍 

1.siveysvyö oli man cage03 kirkas 0/5

2. Oli the vice chastity standart 2/5

3. Lukko oli cellmate kännykkä sovelluksella ohjattava lukitus 2/5

4. Holy trainer 04 small jota käytin 2,5 vuotta ihan 5/5

5. Man cage sähköisku siveysvyö. Tämä ostettiin sen takia että välillä vaimo saa kurittaa pientä kikulia. Ihan huippu tuote 5/5

6. Ja nyt ostettiin joka päiväiseen käyttöön  evo s siveysvyö. Tämä on kyllä parhaan tuntuntuinen joka päivöisessä käytössä. 5/5

Nyt kysynki minkälaisia muilla käytössä?

Ps. Mukavia kinky leikkejä muillekkin.

Terveisin evos

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bon 4 teräksinen.

Vierailija
2/9 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mature jail bird. 

Nyt olen ollut lukittuna 42 vuorokautta. Vielä on jäljellä 14 vuorokautta. Tai näin on minulle luvattu, jos kaikki menee vaimon mielestä hyvin. Tuli hiukan pitempi Loctober minulle.

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt.

Vierailija
4/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla lisää kokemuksia erilaisista siveysvöistä.

Vierailija
5/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onkohan tämä nyt oikea siveysvyö, mutta eilisen olin lukittuna japanilaisiin tanssihousuin koko päiväksi. Housuissa on siis kaksi dildoa ja näiden housujen päälle mies laittoi ohuen metalliketjun niin että vyötärön ympäriltä ketju kulki haarovälistäni joten housuja ei voinut poistaa ilman ketjun lukon avaamista. Vessakäyntien ajaksi sain tuon poistaa, mutta mies lukitsi ketjun uudestaan heti uudestaan.

Päivän kotiaskareiden jälkeen illalla oli kyllä niin väsynyt ja tyydyttynyt olo että suostuin pelkästään ottamaan mieheltäni suihin, sillä en todellakaanhalunnut mitään sisääni enkä varsinkaan yhtään orgasmia lisää. Eli ihan "kiva" kidutus konsti naisille. 

Vierailija
6/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onkohan tämä nyt oikea siveysvyö, mutta eilisen olin lukittuna japanilaisiin tanssihousuin koko päiväksi. Housuissa on siis kaksi dildoa ja näiden housujen päälle mies laittoi ohuen metalliketjun niin että vyötärön ympäriltä ketju kulki haarovälistäni joten housuja ei voinut poistaa ilman ketjun lukon avaamista. Vessakäyntien ajaksi sain tuon poistaa, mutta mies lukitsi ketjun uudestaan heti uudestaan.

Päivän kotiaskareiden jälkeen illalla oli kyllä niin väsynyt ja tyydyttynyt olo että suostuin pelkästään ottamaan mieheltäni suihin, sillä en todellakaanhalunnut mitään sisääni enkä varsinkaan yhtään orgasmia lisää. Eli ihan "kiva" kidutus konsti naisille. 

Löytyykö, jostain linkkiä tai kuvaa noihin? Voisi olla kiva kokeilla tuollaisia ihan omin päin vaikka pikku kävelylenkillä. Kiva olisi kokeilla montako orgasmia lenkillä saa vai saako ollenkaan. Noiden käyttäminenhän ei näy päällepäin? Vai näkyykö?

Vierailija
7/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö, jostain linkkiä tai kuvaa noihin? Voisi olla kiva kokeilla tuollaisia ihan omin päin vaikka pikku kävelylenkillä. Kiva olisi kokeilla montako orgasmia lenkillä saa vai saako oll

Tällaiset: https://www.aikuistenkauppa.fi/product_details.php?p=21121

Ja on kokeiltu myös kävelyllä. En suostu enää uudestaan 2km:n lenkille. Puolessa välissä oli olo että nuo on saatava pois, mutta mites riisut, kun on kohtuu vilkas kävelyreitti. Sitten mentiin 20-50 metrin pätkissä jossa tauko. Olen tosi orgasmiherkkä, joten mitta tuli noin km:n kohdalla täyteen. Jos ei liiku niin silloin pystyn olemaan orgasmoimatta. Nuo ei siis näy ulospäin mitenkään ellet tuota strap-onia laita paikoilleen 😉

Ps. älä lähde ainakaan aluksi kauppaan noissa, vaikka tuntuisi että eihän tässä mitään. Ajatus julkisella paikalla siitä mitä sinulla päälläsi saa ainakin minulle varman orkun. Sitten on tod. noloa kaupassa nojailla kärryyn orgasmin kourissa. Kassalle meno jännitti todella kovasti, ja piti ajoittaa meno niin että juuri oli saanut ja kassalla ei ollut jonoa. Hetken jo meinasin palauttaa ostokset hyllyihin ja poistua vähin äänin.

Vierailija
8/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö, jostain linkkiä tai kuvaa noihin? Voisi olla kiva kokeilla tuollaisia ihan omin päin vaikka pikku kävelylenkillä. Kiva olisi k

Käytkö siis julkisilla paikoilla miehesi kanssa niin että sinulla on nuo "dildohousut" päälläsi? Jos minä toisin tuollaiset kotiin ja sanoisin vaimolleni että pue nämä niin lähdetään ravintolaan, niin tuo olisi 100% varmasti viimeinen hetkeni yhteisessä asunnossamme.

Vierailija
9/9 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäys vielä....kumpi teistä on nuo hankkinut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme