Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html

POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.

IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.

Kommentit (5794)

Vierailija
3441/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kun olet juristi niin mitä veikkaat? Saako pollarit sille aikaiseksi Murha- tuomion.. vai onko se vaikeeta näyttää toteen Suomessa? 

Onks tolla rollaattorilla jotenkin mahiksia selittää tapahtuneen olleen vahinko tai äkkipikainen tappo tms.. josta saa paljon vähemmän vankeutta? 

Tällainen kysymys esitettiin...

Näin asianajajana en kyllä lähde veikkaamaan yhtä mitään tässä vaiheessa. Eihän tapahtumasta ole julkisuuteen kerrottu käytännössä mitään. 

Kivahan näitä on spekuloida, mutta ammatillisesti tarvitsen hieman enemmän faktapohjaa. Pikkuhiljaa niitä tihkuu... 

Murhatuomion saaminen on vaikeaa. Pitää pystyä niin monta seikkaa näyttämään toteen ja sitten pitää olla vielä kokonaisuutena arvostellen törkeä. 

asianajaja, yrittäjä

Vierailija
3442/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma.

Uskon, että jokainen joutuu täyttämään karmansa.

He täyttivät karman lain.

Minusta se ei tavallaan ole ristiriidassa kristinuskon kanssa, koska siinäkin toteutuu loppupeleissä karman laki.

Minulla on ollut niin vääjäämätön kohtalo, että siinä on näyttänyt toimivan karman laki.

Riippuen valinnoistasi niistä tulee takuulla seuraukset. Vaikka jokin valinta ei sinänsä olisi ollut ns. huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä ketju saa olla vielä täällä? Onko täältä edes siivottu pahimpia kommentteja pois?

Itse ainakin poistelen uhria syyllistävät tai halveeraavat kommentit. 

Vierailija
3444/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ostaa talon, pystyykö hän asumaan ns. surmatalossa. Miten. Ulvoiko koira missään vaiheessa vai oli hiljaa, entä haukkuminen. 

Oliko se koira sitten siellä surmatalossa. Mietin vaan jos oli Jannen koira niin miksi jätti sen ukon luo vai oliko ns yhteinen. Koira on vaan koira, mutta surullista, että sekin menetti omistajansa. 

Se ei ole VAIN koira, vaan monin verroin parempi kuin kusipäät ihmiset! 🐶

Vierailija
3445/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, kun olet juristi niin mitä veikkaat? Saako pollarit sille aikaiseksi Murha- tuomion.. vai onko se vaikeeta näyttää toteen Suomessa? 

Onks tolla rollaattorilla jotenkin mahiksia selittää tapahtuneen olleen vahinko tai äkkipikainen tappo tms.. josta saa paljon vähemmän vankeutta? 

Tällainen kysymys esitettiin...

Näin asianajajana en kyllä lähde veikkaamaan yhtä mitään tässä vaiheessa. Eihän tapahtumasta ole julkisuuteen kerrottu käytännössä mitään. 

Kivahan näitä on spekuloida, mutta ammatillisesti tarvitsen hieman enemmän faktapohjaa. Pikkuhiljaa niitä tihkuu... 

Murhatuomion saaminen on vaikeaa. Pitää pystyä niin monta seikkaa näyttämään toteen ja sitten pitää olla vielä kokonaisuutena arvostellen törkeä. 

asianajaja, yrittäjä

Tosta tulee helposti murhatuomio jo tähän mennessä tihkuneilla tiedoilla. 

Vierailija
3446/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä ketju saa olla vielä täällä? Onko täältä edes siivottu pahimpia kommentteja pois?

Itse ainakin poistelen uhria syyllistävät tai halveeraavat kommentit. 

Näistä sivuista mitä nyt on niin varmaan 40% jotain jonninjoutavaa jankkaamista tai murhatun uhrin syylistämistä. Huomaa, että monillakaan ei oo empatiaa tippaakaan.

Vierailija
3447/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt pitäisi varmaan kaikkien olla taas niin homomyönteisiä. Itse en ole, enkä yhtään häpeä sitä. En välitä yleisestä mielipiteestä. 

Tämä ketju ei käsittele sun mielipiteitä jonkun seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan todella julmaa nuoren miehen murhaa. 

Kyllä tässä on taas hehkutettu, miten hienoa oli, kun poitsu tuli ulos kaapista. Olisi pysynyt siellä. 

Se olisi hukkunut naisten huomioon.  Katso ja 

-----

Mitä pahaa naisten huomiossa on?

Hyvännäköinen ihminen saa aina kaikilta huomiota, suuntautumisesta huolimatta.

Vierailija
3448/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni myös tv ohjelman suunnittelijoiden on kannettava jonkinlainen moraalinen vastuu tapahtuneesta. Miksi nykyään kotimaisiin kilpailuihin / ohjelmiin höösätään aina osallistujista 25- 40% homoja tai muita valtavirrasta poikkeavia.. Kyllä terveellä järjellä ajatellen sehän on kuin heittäisi bensaa liekkeihin tai vastaavasti hunajanestettä tarjottaisiin mehiläisille.

Mitäpä mieltä olette vaikkapa maatila tai putous-ohjelmista..  Näin heterona pers-tuntumalla sanoisin että homot yliedustettuina kaikissa ohjelmissa...miksiköhän??

Nyt on kyllä semmosta aivojumppaa harrastettu, että on tainnut iso pyörä heittää vähän liikaakin kierroksia.

Kuvottavaa tosiaan tuo ho mo aatteen pakkosyöttö. 🤮

Vierailija
3449/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä homouden hehkutusta.

Mulla on käsitys, että homojen suhteet voivat olla hyvinkin väkivaltaisia ja irtosuhteita on vaikka kuinka paljon. Jatkuva epävarmuus, että kumppani jättää.

Janne Puhakka valitsi itse elämäntyylinsä ja silloin tulee tietää mitä riskejä siihen voi sisältyä.

No 25 v. saman äijän kanssa, ei oo väkivaltaa, eikä muita suhteitakaan. Tiedän muutaman muunkin pariskunnan. Ei vaan olla julkisuudes...

Vierailija
3450/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh noh äläpäs hompsukka suotta hermostu. Vai luuletko että kaikki teikäläisiä ihailee?😁

Vierailija
3451/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni myös tv ohjelman suunnittelijoiden on kannettava jonkinlainen moraalinen vastuu tapahtuneesta. Miksi nykyään kotimaisiin kilpailuihin / ohjelmiin höösätään aina osallistujista 25- 40% homoja tai muita valtavirrasta poikkeavia.. Kyllä terveellä järjellä ajatellen sehän on kuin heittäisi bensaa liekkeihin tai vastaavasti hunajanestettä tarjottaisiin mehiläisille.

Mitäpä mieltä olette vaikkapa maatila tai putous-ohjelmista..  Näin heterona pers-tuntumalla sanoisin että homot yliedustettuina kaikissa ohjelmissa...miksiköhän??

Nyt on kyllä semmosta aivojumppaa harrastettu, että on tainnut iso pyörä heittää vähän liikaakin kierroksia.

Villi arvaus, että nämä päivät läpeensä homoista obsessoivat ovat heitä, jotka kulkevat 100% hetero - t-paita päällä.

Vierailija
3452/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken alkoi jääkiekko peli. Siellä oli hiljainen hetki Jannen muistolle.😪

Vierailija
3453/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä iäkäs, koulutettu ja ilmeisesti varakas ihminen. En usko että ero ottaa noin koville enää tuossa vaiheessa elämää. Hän olisi varmasti löytänyt nuoremman pojan jostain toisesta maasta ja voinut elellä hyvää elämää. 

Niinpä. Ajatelkaa vaikka Thaimaassa, missä vanhat sedät taluttavat pikkuisia 10v poikia ja tekevät näille pahaa, mitä nyt tällaiset sairaat elukat tekevät. 

Nähty on, ja just tuon(kin) takia syvästi inhottaa kaikki perverssit hom*t. 

Hei, homo sinä olet. 

Olen neljän lapsen äiti, joka inhoaa pieniä poikia jahtaavia ho mo ja. 

Vierailija
3454/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulassa sovussa te öyhöttäjät ootte munkin kanssa maanantaista asti täällä jutelleet, vaikka olen homo. 😂 Joten oisko kyse ennemmin omista ennakkokäsitteistä, kun niistä ihmisistä? 

Vierailija
3455/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordmolla on vaimo ja 3 lasta. Arvostettu ammatti. Hyvä yhteiskunnallinen asema.

Uhrasi tuon kaiken ja elämään jäi enää homosuhde nuoren kanssa. 

Aivan älytöntä. Ukko on sentään bi.

Nuori petti ja jätti, vaikka Nordmo tiesi, että niinkin voi käydä.

Hän kantaa valinnoistaan seuraukset.

Puhakan olisi pitänyt tietää riskit ja myös siinä vaiheessa kun petti ja jätti.

Miksi palasi talolle?

Entä olikohan Puhakka bi?

Vielä karmeampaa, jos oli. 

Varmaan nuorukainen vielä etsi itseään, mutta kun vanha setä painosti 5 vuotta, tuli ulos ja julkaisi suuntautumisensa hänen mielikseen.

Vierailija
3456/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä iäkäs, koulutettu ja ilmeisesti varakas ihminen. En usko että ero ottaa noin koville enää tuossa vaiheessa elämää. Hän olisi varmasti löytänyt nuoremman pojan jostain toisesta maasta ja voinut elellä hyvää elämää. 

Niinpä. Ajatelkaa vaikka Thaimaassa, missä vanhat sedät taluttavat pikkuisia 10v poikia ja tekevät näille pahaa, mitä nyt tällaiset sairaat elukat tekevät. 

Hei, homo sinä olet. 

Kukapa ei inhoaisi. Näillä lapsiprnoa koneet täynnä, kuten siltsulla ja kumppaneilla, hyi. 

Vierailija
3457/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordmolla on vaimo ja 3 lasta. Arvostettu ammatti. Hyvä yhteiskunnallinen asema.

Uhrasi tuon kaiken ja elämään jäi enää homosuhde nuoren kanssa. 

Aivan älytöntä. Ukko on sentään bi.

Nuori petti ja jätti, vaikka Nordmo tiesi, että niinkin voi käydä.

Hän kantaa valinnoistaan seuraukset.

Puhakan olisi pitänyt tietää riskit ja myös siinä vaiheessa kun petti ja jätti.

Miksi palasi talolle?

Entä olikohan Puhakka bi?

Vielä karmeampaa, jos oli.

Luepas nyt kuules tätä palstaa, edellisiä viestejä ja uutisia. Pääset kärryille asioista sinäkin ;) 

Vierailija
3458/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulassa sovussa te öyhöttäjät ootte munkin kanssa maanantaista asti täällä jutelleet, vaikka olen homo. 😂 Joten oisko kyse ennemmin omista ennakkokäsitteistä, kun niistä ihmisistä? 

Munkin? Mistä arvasit, että juotiin tässä just munkkikahvit.🤭

Vierailija
3459/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, homo sinä olet. 

Mutta tykkäät sitten aikuisista hetero pedoista jotka jahtaa nuoria pikku tyttöjä? 

Vierailija
3460/5794 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulassa sovussa te öyhöttäjät ootte munkin kanssa maanantaista asti täällä jutelleet, vaikka olen homo. 😂 Joten oisko kyse ennemmin omista ennakkokäsitteistä, kun niistä ihmisist

----

Minulla on rakas ihminen joka on homo. Itse olen hetero ja paasannut hänelle kauan sitten kristinuskosta ja lopun ajoista 🙄 Tosin en silloin tiennyt hänen suuntautumisestaan. Itse asiassa halasin häntä, kun sain tietää. Hän tajuaa periaatteeni eikä halveksi sen takia minua.

Hän on yhtä rakas minulle kuin ennenkin.

Hän tietää siis mitä ajattelen. En hyväksy hänen elämäntyyliään. Sama juttu hänen kummillaan. Ei hyväksy, mutta ovat keskenään silti ylimmät ystävät. 

Hän on minulle edelleenkin yhtä rakas ihminen.

----

Luultavasti halaisin sinuakin lämpimästi.

Joten älä tee heti yksioikoisia teorioita.

Ketju on lukittu.