Ex-huippukiekkoilija Janne Puhakka kuoli henkirikoksen uhrina Espoossa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaan henkirikos tapahtui kiinteistöllä, jossa ex-jääkiekkoilija Janne Puhakkaja hänen kumppaninsa, norjalaislääkäri Rolf Nordmo asuvat.
IS:n tietojen mukaan Nordmon epäillään ampuneen Puhakan kuoliaaksi asunnossa. Apua hälytti sivullinen. Poliisi ei vahvista asianosaisten henkilöllisyyksiä.
Kommentit (5794)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ostaa talon, pystyykö hän asumaan ns. surmatalossa. Miten. Ulvoiko koira missään vaiheessa vai oli hiljaa, entä haukkuminen.
Oliko se koira sitten siellä surmatalossa. Mietin vaan jos oli Jannen koira niin miksi jätti sen ukon luo vai oliko ns yhteinen. Koira on vaan koira, mutta surullista, että sekin menetti omistajansa.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä homouden hehkutusta.
Mulla on käsitys, että homojen suhteet voivat olla hyvinkin väkivaltaisia ja irtosuhteita on vaikka kuinka paljon. Jatkuva epävarmuus, että kumppani jättää.
Janne Puhakka valitsi itse elämäntyylinsä ja silloin tulee tietää mitä riskejä siihen voi sisältyä.
Asia on juurikin näin!
Jokainen meistä valitsee itse elämäntyylinsä ja kantaa siitä myös seuraukset
Ihan idiootti juristi ainakin murhaajalla. Ei edes englantia osannut. Ööö Äää vastasi suomalaisillekin toimittelijoille. Tollaisella juristilla ei ainnakaan Rolle pärjää. Ihan vamma ja ammattitaidoton,
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ostaa talon, pystyykö hän asumaan ns. surmatalossa. Miten. Ulvoiko koira missään vaiheessa vai oli hiljaa, entä haukkuminen.
Ihana talo, ihana Janne. Pappi tekemään kodin siunaus/ pienimuotoinen eksorsismi niin unohtuu se rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi varmaan kaikkien olla taas niin homomyönteisiä. Itse en ole, enkä yhtään häpeä sitä. En välitä yleisestä mielipiteestä.
Tämä ketju ei käsittele sun mielipiteitä jonkun seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan todella julmaa nuoren miehen murhaa.
Kyllä tässä on taas hehkutettu, miten hienoa oli, kun poitsu tuli ulos kaapista. Olisi pysynyt siellä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi varmaan kaikkien olla taas niin homomyönteisiä. Itse en ole, enkä yhtään häpeä sitä. En välitä yleisestä mielipiteestä.
Mietin miksi tähän liitetään seksuaalinen suuntauminen. Kyllä heterosuhteissakin on jatkuvasti jotain väkivaltaa. Tämäkin vuonna paljon kuolemaan päättyneitä tapauksiakin. Se, että asianosaiset olivat homoja ei tavallaan liity mihinkään. Yhtä hyvin se olisi voinut olla mies ja nainen taas kerran.
Vierailija kirjoitti:
Rolf vaan narun jatkeeks
----
En ymmärrä homouden hehkutusta, mutta en myöskään hyväksy k u o l e m a n t u o m i o t a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei käsittele sun mielipiteitä jonkun seksuaalisesta suuntautumisesta, vaan todella julmaa nuoren miehen murhaa.
Kyllä tässä on taas hehkutettu, miten hienoa oli, kun poitsu tuli ulos kaapista. Olisi pysynyt siellä.
Se olisi hukkunut naisten huomioon. Katso ja mieti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä iäkäs, koulutettu ja ilmeisesti varakas ihminen. En usko että ero ottaa noin koville enää tuossa vaiheessa elämää. Hän olisi varmasti löytänyt nuoremman pojan jostain toisesta maasta ja voinut elellä hyvää elämää.
Niinpä. Ajatelkaa vaikka Thaimaassa, missä vanhat sedät taluttavat pikkuisia 10v poikia ja tekevät näille pahaa, mitä nyt tällaiset sairaat elukat tekevät.
Nähty on, ja just tuon(kin) takia syvästi inhottaa kaikki perverssit hom*t.
Hei, homo sinä olet.
Jossakin luki että oli suuren yleisön tuntema julkkis. No ei todellakaan! Koskaan kuullutkaan, kuten ei varmasti suurin osa kansalaisista.Ihmettelenkin miksi Ylekin sitten uutisoi tästä lähetyksissään. Ei kaikista perhesurmista ole syntynyt .läheskään näin suurta mediamylläkkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on käsitys, että homojen suhteet voivat olla hyvinkin väkivaltaisia ja irtosuhteita on vaikka kuinka paljon. Jatkuva epävarmuus, että kumppani jättää.
Janne Puhakka valitsi itse elämäntyylinsä ja silloin tulee tietää mitä riskejä siihen voi sisältyä.
Asia on juurikin näin!
Janne oli tosi nuori kun tämä Rolf astui kuvioihin. On ollut taatusti jo alusta asti manipuloinnin kohteena eikä ole itse niin nuorena ymmärtänyt. Nyt alkoi varmaan aikuistua ja ymmärtää ja halusi lähteä. Ei koskaan päässyt siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko nähneet sen videon missä Mila Jaffi päästettiin tutkintavankeudessa jonkun kirvesmurhaajan kanssa samaan keittiöön tekemään välipalaa? 😆 auts!
HYVÄ. JUST NÄIN.
VOISHAN TUON MYÖS LAITTAA ISTUMAAN TOVERIKSI BREIVIKIN KAA.
MOLEMMAT NORJASSA VAIKUTTANEITA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JA joka saa näin suunnattomasti julkisuutta juuri H0M0UDEN takia. Onneksi suurin osa meistä kansalaisista ei näitä ihaile. Vaikka pakolla syöttää koitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asia on juurikin näin!
Janne oli tosi nuori kun tämä Rolf astui kuvioihin. On ollut taatusti jo alusta asti manipuloinnin kohteena eikä ole itse niin nuorena ymmärtänyt. Nyt alkoi varmaan aikuistua ja ymmärtää ja halusi lähteä. Ei koskaan päässyt siitä.
Onko uhrilla ollut isää tai äitiä koskaan?
Tulee mieleen. Ihmettelen touhua.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni myös tv ohjelman suunnittelijoiden on kannettava jonkinlainen moraalinen vastuu tapahtuneesta. Miksi nykyään kotimaisiin kilpailuihin / ohjelmiin höösätään aina osallistujista 25- 40% homoja tai muita valtavirrasta poikkeavia.. Kyllä terveellä järjellä ajatellen sehän on kuin heittäisi bensaa liekkeihin tai vastaavasti hunajanestettä tarjottaisiin mehiläisille.
Mitäpä mieltä olette vaikkapa maatila tai putous-ohjelmista.. Näin heterona pers-tuntumalla sanoisin että homot yliedustettuina kaikissa ohjelmissa...miksiköhän??
Nyt on kyllä semmosta aivojumppaa harrastettu, että on tainnut iso pyörä heittää vähän liikaakin kierroksia.
hyvä fiilis pukukopissa kun puhutaan tyttöystävistä ja vaimoista ja yhdellä tulee isoisä halimaan ja pussaamaan
Miten tämä ketju saa olla vielä täällä? Onko täältä edes siivottu pahimpia kommentteja pois?