Kokemuksia Valo- deittisovelluksesta?
Ei oikein kiinnostele nuo perus Tinderit ja Badoot niin olen miettinyt onko tuolla Valossa asiallisia ja perinteisiä moraalin omaavia miehiä?
Kommentit (16)
Jos Valo on uskovaisille niin onko satanisteille sit joku Pimeys-sovellus?
Luin jostain naistenlehdestä, että eräs tunnettu n. 75v. nainen oli löytänyt Valosta miesystävän. Olivat onnellinen pariskunta.
Helposti höynäytettäviä uskiksia, jotka uskovat kaikki keksityt valheet kyseenalaistamatta mitään.
- venkula-
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole uskovaisille suunnattu?
On, mutta monenlaisia uskovaisia kuulemma löytyy. Esim ihan perus tapakristittyjä
Ehkä siellä ei olisi vonkaajia ja muita limanuljaskoita. Mene ja tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Helposti höynäytettäviä uskiksia, jotka uskovat kaikki keksityt valheet kyseenalaistamatta mitään.
- venkula-
Välillä lähes toivon että törmäisin johonkin tuolla tavoin ajattelevaan...olis hauska nähdä naama kun en jakelisi rahaa enkä uskoisi kriminaalin muuttuneen...
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne vosu ja jätä syntinen vihervassu- elämä taaksesi!
Minä ja todella moni nainen olisi mieluummin yksin kuin razze-nazze-persumiehen kanssa. Ylsi tärkeimmistä kriteereistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- venkula-
Välillä lähes toivon että törmäisin johonkin tuolla tavoin ajattelevaan...olis hauska nähdä naama kun en jakelisi rahaa enkä uskoisi kriminaalin muuttuneen...
Vähän epätodelliselta kuulostaa tuollainen "kaikenuskova uskovainen", pohjautuuko tuollainen mielikuva edes mihinkään todelliseen?
Vihervassuille on varattu jo paikka sinne kuumemmalle puolelle. Siellä ne viihtyvät...
Miehet ,jotka eivät ole edes uskovaisia ovat sinnekin näköjään pillukiimassaan tunkeneet? Kyllä vtuttaisi uskiksena aloittaa tutustuminen tyyppiin,ja sitten kävisi ilmi, että ei, en ole uskovainen, tulin tänne kun olen kyllästynyt Tinderissä bonkaamiseen. Annatko pillua?
Ihan samanlainen se on kuin tinder. Samanlainen meno siellä on vaikka kuinka uskovaa esittäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne vosu ja jätä syntinen vihervassu- elämä taaksesi!
Minä ja todella moni nainen olisi mieluummin yksin kuin razze-nazze-persumiehen kanssa. Ylsi tärkeimmistä kriteereistä.
Adolf oli hieno mies.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ,jotka eivät ole edes uskovaisia ovat sinnekin näköjään pillukiimassaan tunkeneet? Kyllä vtuttaisi uskiksena aloittaa tutustuminen tyyppiin,ja sitten kävisi ilmi, että ei, en ole uskovainen, tulin tänne kun olen kyllästynyt Tinderissä bonkaamiseen. Annatko pillua?
Miesten pullunhimo on niin kova, että tekevät mitä tahansa sitä saadakseen.
Eikös se ole uskovaisille suunnattu?