Suomi vs Englanti jalkapallo
Mietteitä ottelusta? Ja muutenkin Suomen otteista viime aikoina.
Itselle ei nyt aukea tämä, että Suomella on "paperilla" kaksi kovaa viimeistelijää eli Pukki, ja vielä kovemmassa tikissä oleva Pohjanpalo.
Jos tilanne on viime aikoina vähä heikosti pelannutta Englantia vastaan 0-1, miksi vaihdetaan tunnin pelin jälkeen avainpelaajia kentälle? Ja tämähän ei ollut eka kerta. Valistakaa minua joku fiksu!
Kommentit (48)
Suomi oli moraalinen voittaja koska pelasi suurella syämmellä toisin kuin ylimieliset miljonäärit
Olen arvostellut Suomea kävely jalkapallosta, nyt sentään juostiin tosin Englannin perässä, parannusta sekin penkkiurheilijan silmään.
Viime pelissä oli kyllä hienoja päätöksiä. Aloituskokoonpanollahan meni loistavasti eka puoliaika ja oli harkittu veto ottaa 60 minuutin kohdalla Walta ja Pohjanpalo kentälle. Pukkihan nyt alkaa olla jo melko vanha ja se näkyy pelissä, on aika antaa nuoremmille tilaa aloitukseen. Itse mietin vain, että miksei Galvez saanut peliaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Suomen ja Englannin tasoero on suuri. Vähän kuin Lontoossa ihmeteltäisiin, miksi Enganti ei pärjää Suomelle maastohiihdossa.
Tämä. Mitä jengi oikein odotti tältä peliltä? Fifa rankingissa takkiin 64.-4. Hyvin pelas siihen nähden
Vierailija kirjoitti:
Viime pelissä oli kyllä hienoja päätöksiä. Aloituskokoonpanollahan meni loistavasti eka puoliaika ja oli harkittu veto ottaa 60 minuutin kohdalla Walta ja Pohjanpalo kentälle. Pukkihan nyt alkaa olla jo melko vanha ja se näkyy pelissä, on aika antaa nuoremmille tilaa aloitukseen. Itse mietin vain, että miksei Galvez saanut peliaikaa?
Vaihdot on kyllä olleet Suomen turma melkein joka pelissä jonka olen katsonut. Eivät saa yhteispeliä käyntiin millään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdot on kyllä olleet Suomen turma melkein joka pelissä jonka olen katsonut. Eivät saa yhteispeliä käyntiin millään.
Ja olen samaa mieltä, että Galvez on näyttänyt tasaisesti hyvää suorittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan taidot riitä...
Huvittaa, kun Suomen odotettiin voittavan Irlannin, jonka pelaajista puoli tusinaa pelaa Valioliigassa ja loputkin Championshipissä.
Ei ne Ipswichit ja Middlesboroughit oo sen kummosempia joukkueita ku Jollen Venezia. Hradeckyn Leverkusen on taas paljon parempi.
Kanervan taktiikka olikin yllättäen hyvä. Sille ei taas voi mitään jos yksittäiset pelaajat eivät ole taitotasoltaan pelin edellyttämällä tasolla nimenomaan puolustuspäässä. Yksilö virheisiin tämäkin ratkesi.