Olipas positiivinen rakenneultra ja ennen kaikkea siis yllätyin positiivisesti lääkäristä.
Kävin tänään rakenneultrassa ja lääkäri oli mitä mainioin. N. 3 vuotta sitten kun kävin rakenneultrassa kun odotin esikoista niin ultra ensinnäkin kesti ehkä arviolta 5 min. ja lääkärinä oli ihan tavallinen tk-lääkäri josta huomasi että ei ollut paljon perehtynyt asiaan eikä muutenkaan ollut niin kauheasti kiinnostusta. Nyt tänään ultra kesti varmaan noin 30min. ja lääkärinä oli ihan oikea äitiyslääkäri joka tutki koko pienen ihmisen alun päästä varpaisiin, oli tosi ihana huomata että nyt ollaan niinku tosi hyvissä käsissä kun lääkärillä on noin paljon kiinnostusta ja " aikaa" perehtyä asiaan kunnolla. Antoi vielä uuden ajan parin viikon päähän kun lapsen asennosta johtuen ei nähnyt että kuin monta suonta napanuorassa on. Jännä, kun viime raskaudessa ultrassa ei edes sellaisesta mitään mainittu eikä mitään sellasia tutkittu, tää lääkäri nyt tänään laski jopa vauvan sormetkin.
Oli pakko tulla tänne kertoon kun tuli niin hyvä mieli tosta käynnistä, ja tää lääkäri oli muuten mies ja aluksi mua ärsytti ja jännitti mennä hänen vastaanotolle mutta nyt en kyl toivois muuta lääkäriä enään tutkimaan. Tulipa kerrassaan hyvä fiilis. :)
Kommentit (4)
Mulla kans ultra kesti ja kesti, mutta mä mietin enemmän silloin sitä miksi se kestää, onko kaikki ok? Ja ei ollut vaan sain myös ajan kahden viikon päähän. Silloin kaikki oli ok ja nekin näkyi mitä ei ollut ekalla kerralla näkynyt. Suurimmassa osassa tapauksista näin kai on, mutta pitäähän se varmistaa :-)
Mutta, hyvä että jäi hyvä mieli! Onhan noita monenlaisia ;-)
Onnellista odotuksen jatkoa!
Pikkukakkoselta tehtiin useampia ultria silloin alkuun ja ne yksityisellä lääkäriasemalla. yksi lääkäri kun katsoi UÄ-kuvia ja selitti sitten missä on käsi jne, mulle tuli sellainen tunne että oli aivan haltioitunut itsekin siitä elämän ihmeestä joka oli sisälläni. Samoin tältä kolmoselta tehtiin yksityisellä UÄ:tä ja kerran rakenneultra keskussairaalalla. Rakenneultrassa lääkäri katsoi kanssa pitkään ja hartaasti, lähinnä sydäntä kun edellisillä on ollut sydänjuttuja. Tällä ei onneksi ollut.
Toivottavasti kaikki on kunnossa. No parin viikon kuluttua olet viisaampi.
On lääkäreitä ja lääkäreitä