Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanjan kanssa ei kohta seukkaa enää kukaan vakavasti otettava mies.

Vierailija
12.09.2008 |

jutuistasi päätellen et kyllä löydäkkään.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan miehenä kehtaisi seurustella niin epävakaan naisen kanssa.

2/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:

En mä ainakaan miehenä kehtaisi seurustella niin epävakaan naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totti- vaimonhakkaaja

Olli- myymälävaras

jne.

Vierailija
4/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totti- vaimonhakkaaja

Olli- myymälävaras

jne.

Vierailija
5/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahemmaksi vaan menee: Sauli, presidenttiehdokas ja ministeri

Kuinka me nyt saatais kunnon miehet kuten Rape Raudoittaja kiinnostumaan Tanjasta :D.

Vierailija
6/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Tanja on oikeasti antanut kuvan varsin epävakaasta ihmisestä. Olen ollut sitä mieltä jo jonkin aikaa. En päästäisi moista ihmistä päättämään omista asioistani.

Mielestäni Tanjalla on oikeita ongelmia, jotka varmasti hän saa kuntoon, mutta tällä hetkellä käytös on varsin epävakaan ihmisen käytöstä.

Miehenä en haluaisi (siis ihan oikeasti) seurustella Tanjan kanssa, antaisin pakit.

Vierailija
7/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkasi pitkään Saulin kanssa, erosi ilman dramatiikkaa. Meni naimisiin Saarelan kanssa, avioliitto kesti pari vuotta. Nyt taas seurustelee. Eikä tämä mielestäni vielä riitä epävakaaksi tuomitsemiseen.

Tuohon pari rattijuopumusta niin ruvetaan puhumaan epävakaudesta.

Vierailija
8/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä nyt toipua siitä katkeruudesta ja kateudestasi, toiset nyt vaan syntyvät kaunottariksi ja toiset rumiksi läskiperseiksi, koeta hyväksyä se vaikka se vaikeaa onkin...

Toi Tanja on oikeasti antanut kuvan varsin epävakaasta ihmisestä. Olen ollut sitä mieltä jo jonkin aikaa. En päästäisi moista ihmistä päättämään omista asioistani.

Mielestäni Tanjalla on oikeita ongelmia, jotka varmasti hän saa kuntoon, mutta tällä hetkellä käytös on varsin epävakaan ihmisen käytöstä.

Miehenä en haluaisi (siis ihan oikeasti) seurustella Tanjan kanssa, antaisin pakit.

Vierailija
9/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteli miehen kanssa toisensa jälkeen, heti oltiin kihloissa parin kuukauden tuntemisen jälkeen. Sitten taas ero ja uutta putkeen. Minusta Tanjan mieshistoria ei todellakaan kerro mistään jakorasiasta. Kun lisäksi on tuon näköinen ja tuossa asemassa, varmasti vientiä riittää.

Vierailija
10/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Tanja anto ihan yriteliään ja kohtuu fiksun kuvan muutamia vuosia sitten.

Hilipatihippaa pikaisesti jonkun totaalihäirikön, eli Saarelan kanssa naimisiin. Sitten erotaan, ei erota, käydään vähän kokeilemassa vierasta nakkia ja ollaan taas. Myydään asuntoa ja muutetaan yhteen ja sitten erotaan.....

Missään tapauksessa Tanja ei olisi viimeisen kahden vuoden aikana ehtinyt keskittymään esimerkiksi ministerinä (jos olisi ministeri) tärkeisiin yhteiskunnallisiin asioihin.

Kuten kirjasin, Tanja saa varmasti elämänsä kuntoon, mutta tällä hetkellä ei ole asiat kunnossa.

Itse vastaavaa hieman kokeneena, olen yllättynyt, että kansanedustaja on noin lipun laapun ilman päämäärää... Kyllä itse näen asian niin, että Tanja "kelluu" tällä hetkellä kuin suomen markka aikoinaan, ilman määrätietoista päämäärää. Kuten kirjoitettu Tanja ei minua kiinnostaisi yllä kirjotetusta syystä johtuen.

Haluan pilata oman elämäni ihan itse, enkä ota minkäänlaista Tanjaa mukaani pilaamaan omaa elämääni.

Ps. oma elämäni ei kylläkään ole pilalla ; ), se oli vertauskuva.

Seukkasi pitkään Saulin kanssa, erosi ilman dramatiikkaa. Meni naimisiin Saarelan kanssa, avioliitto kesti pari vuotta. Nyt taas seurustelee. Eikä tämä mielestäni vielä riitä epävakaaksi tuomitsemiseen.

Vierailija
11/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, ensinnäkin mitä sä tiedät sen päämääristä :D. Ainakin parisuhde näyttäisi sellainen olevan. Sikstoisekseen päämääristä puheenollen, oletkos itse ollut kansanedustaja ja ministeri, eikö siinä ole päämääriä ollut aika kiitettävästi keskivertosuomalaiselle. Ja olikos tuolla että miettii Europarlamenttia? Ilmeisesti tämä ei siis riitä päämääräksi.

Vierailija
12/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi nää talonvaihdot vähän väliä. Muistakaa, että Tanja on äiti ja ne lapset on muuttameet mukana puolenvuoden- vuoden välein.

Vierailija
13/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus. Yksi ja sama mies siis.

Ei mulla ole mitään Tanjaa vastaan ollut koskaan, mutta olen oikeasti sitä mieltä että Tanja viestittää epävakautta ja kykyä hallita omaa elämäänsä. Näitä tilanteita ihmisten elämään tulee, olkoon meillä oikeus olle epävakaita joskus omien ongelmiemme keskellä.

Kaikkein fiksuimpiin ihmisiin en kuitenkaan Tanjaa laske, vaan mielestäni Tanjaa on vienyt keski-iän tai 30 kriisi ja halu valloittaa miehiä. Raju muutos presidenttiehdokkaasta Saarelaan kertoo omaa kieltään. Ei se yksin tietenkään mitään tarkoita, mutta viime vuodet ovat varmasti olleet "haastavia".

Myönnän että lööppien varassa ovat nämä tietoni, joten turha näistä kommenteista on liikaa pahastua.

Vierailija
14/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiaintilat on vaihtuneet niin nopeasti. Ollaanko Ollin kanssa yhdessä ja hurjan rakastuneita vai ei, onko joku uusi vai ei, edetäänkö uuden kanssa hitaasti ja rauhallisesti vai muutetaanko heti yhteen.

Voihan jutuissa olla osa lehtien väritystä.

Vierailija
15/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kansanedustajan elämään. Ei varmasti ole helpoimmasta päästä se nakki, eikä aika riitä mihinkään ylimääräiseen, jos sitä ei kerran riitä neljästä kahdeksaan -mallissakaan. Että jos tapaa miehen jonka kanssa synkkaa, niin ainoa tapa saada aikaa sekä perheelle että miehelle on sijoittaa ne saman katon alle.

Vierailija
16/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se sun mielestä kovin määrätietoinen, kun se ihan selkeesti pyrkii... ja ajattelee.. että olis kiva olla vaikka maailman kuulun lehden kannessa ja olla menestynyt liikenainen.

Eli ajattelu ja teko ja toisaalta myös kyvyt ja halut eivät välttämättä ole sama asia.

Aika moni meistä suomalaisista laski Tanjan ns. "julkkisehdokkaaksi" aikoinaan. Julkisuus on auttanut Tanjaa. Ei Tanja mikään tyhmä ole, mutta sanotaan nyt sitten vaikka niin, kuten ensimmäisessä kirjoituksessani kirjoitin, että en haluaisin seurustella hänen kanssaan, pakit antaisin.

Jos kaikki muut mielipiteeni on muille lukijoille vain huuhaa mielipiteitä, niin toivottavasti saan pitää edes siitä kiinni, etten halua seurustella Tanjan kanssa.

Mielipiteeni luulisi kuitenkin kuvaavan kenties joidenkin miesten näkemystä kyseisestä henkilöstä.

Täytyy nyt muistaa että tällä palstalla edustan 100 % miesten mielipiteestä, eli tämän palstan mukaan 100 % miehistä ei haluaisi seurustella Tanjan kanssa. Ei siihen naisten mielipiteet vaikuta, jos miehet vain eivät pidä Tanjan kaltaisista naisista.

(kiitos ja anteeks)

14,9 jne...

Heh heh, ensinnäkin mitä sä tiedät sen päämääristä :D. Ainakin parisuhde näyttäisi sellainen olevan. Sikstoisekseen päämääristä puheenollen, oletkos itse ollut kansanedustaja ja ministeri, eikö siinä ole päämääriä ollut aika kiitettävästi keskivertosuomalaiselle. Ja olikos tuolla että miettii Europarlamenttia? Ilmeisesti tämä ei siis riitä päämääräksi.

Vierailija
17/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

... jo Tanjalla tilllä, ainakin yksi rattijuopumus kun meni Tottia karkuun...

Vierailija
18/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti näyttäisi hyvältä Saulin imagon kannalta.

En ole katkera yh, mies ja lapsi löytyy, molemmilla vanhemmilla hyvät ammatit, tulot jne. Kunhan ilmaisin av-tyyliin spontaanin mielipiteeni Tanjasta, kun nyt luin Iltiksestä aiheeseen liittyviä uutisia.

Olen edelleen sitä mieltä, että vakavasti otettavilla miehillä, kuten Sauli N:llä tms. olisi kyllä nykyään kynnys seurustella T.K.:n kanssa. Sen verran usein vaihtuvaa mies-seuralais-palstatilaa rouva K. on hankkinut iltapvälehdistä. Pitää vielä todeta, että muutama vuosi sitten puolustin Tanjaa kahvipöytäkeskusteluissa tulisieluisesti; minua kun semi-feministinä harmitti, että vuosien takaisten missikisojen katsottiin leimaavan niin, että kaikki poliittinen uskottavuus oli muka mennyttä. Olin sitä mieltä (henkilökohtaisesta kokemuksesta..), että kauneus ja fiksuus eivät sulje toisiaan pois. Tanjan viime aikainen käytös vain on osoittanut, että taisin puolustaa väärää naista..

Vierailija
19/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehdistä kuin Tanjan jakorasiana toimimisesta. Tanja käy kerran yökerhossa ja nähdään siellä jonkun miehen seurassa. Tämä tapaus päätyi iltalehden lööppiin etusivulle. Kuinka monen ihmisen perässä lehdistö on kapakassa ja miltä näyttäsi jos omat bilereissusi päätyisivät aina etusivulle, vaikka mitään ei oikeasti tapahtuisikaan? Lyönpä vetoa että hyvin moni rupeaisi vaikuttamaan sillä metodilla jakorasialta.

Ja entäs sitten Vanhasen toiminta? Eroaa vaimostaan, kohta on kuumaa hotelliyötä jonkun misukan kanssa. Sitten vokotellaan kampaajaa, järjestetään hirrrevee uuniperunahärdelli Ruususen kanssa, sitten eikun Merikukan kimppuun ja nyt taas Matti seukkaa jonkun toisen naisen kanssa. OMG MIKÄ MAN WHORE!!!!!!!! Näin epävakaa mies VARMASTI meneettää kaiken uskottavuutensa naismarkkinoilla ja politiikassa. (Just joo, suosio vaan nousee....)

Vierailija
20/20 |
12.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijät ne vaan "saavat" tehdä ja jahdata pimputinta minkä kerkiävät,mutta uskottavuus ei tod kärsi.

Pointti on se, kuinka salassa sen voi tehdä.

T: kaiken nähnyt ex-strippari.