Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi tuoreessa tapailusuhteessa

Vierailija
13.10.2024 |

Tuntuu olevan aika hankalaa. Kummallakin on teinit kotona ja silloin kun ei ole, niin jommalla kummalla on muuta menoa. Kesällähän se olisi ollut madollista vaikka ulkona metsässä, mutta nyt alkaa olla turhan viile eikä pikainen pystypano puuta vasten ole kaikkein romanttisin juttu.

Miten muut ovat asian ratkaisseet? Hotellissa tms? Teineinä pantiin usein faijan autossa, mutta nut päälle 5-kymppisenä se varmaan johtaisi useamman päivän saikkuun.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän viisikymppiseltä pitäisi vielä autossa naiminen onnistua. Saunotteko yhdessä? Saunapuhtaina on kiva panna ihan siellä saunatiloissakin. Eikös ne teinit nuku öisin omissa huoneissaan? Suuseksiä,  sormettamistä...Kalua anaaliin tai/ pilluun- peiton alla- turhaa ääntä pitämättä. Ostoskeskuksien parkkihallit; autoseksille sopivia paikkoja myöskin.

Vierailija
2/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän viisikymppiseltä pitäisi vielä autossa naiminen onnistua. Saunotteko yhdessä? Saunapuhtaina on kiva panna ihan siellä saunatiloissakin. Eikös ne teinit nuku öisin omissa huoneissaan? Suuseksiä,  sormettamistä...Kalua anaaliin tai/ pilluun- peiton alla- turhaa ääntä pitämättä. Ostoskeskuksien parkkihallit; autoseksille sopivia paikkoja myöskin.

Ei olla vielä edes esitelty toisiamme lapsillemme. Siinä on se suurin jarru, koska kumpikaan ei halua julkistaa hommaa ennen kuin ollaan riittävän varmoja, että juttu on kestävällä pohjalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä ne teinit kotona tekee? Eikö ne ole harrastuksissa tai hengaa kavereidensa kanssa?

Saunan lauteilla on mukava lipittää pillua, mutta en tiedä kestäisikö pumppu enää panoa 80 asteessa.

Vierailija
4/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ne teinit kotona tekee? Eikö ne ole harrastuksissa tai hengaa kavereidensa kanssa?

Saunan lauteilla on mukava lipittää pillua, mutta en tiedä kestäisikö pumppu enää panoa 80 asteessa.

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Kun itse olin samanikäinen, niin kotona käytiin lähinnä syömässä ja nukkumassa. Varsinkin viikonloppuisin.

Ap

Vierailija
5/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä minäkin olen ihmetellyt. Kun itse olin samanikäinen, niin kotona käytiin lähinnä syömässä ja nukkumassa. Varsinkin viikonloppuisin.

Ap

Nykyään some, ni ei tarvii poistua kotoa.

Vierailija
6/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne teinit ole koskaan toisella vanhemmalla kummallakaan? 

Vierailija
7/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia itselläni oli kriteerinä kumppanin lapsettomuus - voidaan aina olla hänen luonaan, kun minun luona on teinit kotona.

Mutta aika useinhan nykyisin on vuoroasuminen, ja moni varmaan sen puitteissa sitten operoi.

Vierailija
8/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina, 30, on tapaillut viimeisen kolmen vuoden ajan vain tummaihoisia miehiä. Monet suhteista ovat jääneet fyysisiksi, vaikka hän olisi halunnut seurustella miesten kanssa. Helppoja suhteet eivät ole olleet, mutta siitä huolimatta suhde vaaleaihoiseen ei Tiinaa enää houkuta.

Nykyään minua ällöttävät valkoiset, lyhyet, karvaiset, suomalaiset miehet, hän kertoo.

Taannoin suhde ecuadorilaiseen mieheen kaatui juuri siihen, ettei mies ollut tarpeeksi musta.  Ecuadorilaismiehen ihonväri ei vastannut Tiinan kauneuskäsitystä.

Siinä on vain jotain kaunista, kun kuljettaa omaa valkoista kättään karvattomalla mustalla iholla.

Afrikkalaisia miehiä tapaillessaan Tiina sanoo joutuneensa kohtaamaan pettämistä, valehtelua, rahan lainaamista ja epämääräisiä asumiskuvioita. Ne eivät ole häntä hätkäyttäneet.

Vierailija
9/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei tällainen kyllä pääsääntöisenä seksin harrastamisena kovin kivaa olisi. Itse tykkään ainakin estottomasta seksistä, ja nuo mainitsemasi paikat asettavat todella paljon rajoitteita sille, mitä voi tehdä ja miten. Ja jo se, että pitää olla hiljaa, tekee hommasta tylsempää. Ei tuo mikään ihanneratkaisu siis todellakaan olisi.

Vierailija
10/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli tai airbnb, ja välillä teinit toisen vanhemman luo?

Vierailija
11/12 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta ei tällainen kyllä pääsääntöisenä seksin harrastamisena kovin kivaa olisi. Itse tykkään ainakin estottomasta seksistä, ja nuo mainitsemasi paikat asettavat todella paljon rajoitteita sille, mitä voi tehdä ja miten. Ja jo se, että pitää olla hiljaa, tekee hommasta tylsempää. Ei tuo mikään ihanneratkaisu siis todellakaan olisi.

Päätös estottomasta seksistä luopumisesta on tehty silloin kun on päätetty hankkia jälkikasvua.

Vierailija
12/12 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päätös estottomasta seksistä luopumisesta on tehty silloin kun on päätetty hankkia jälkikasvua

Ei minun kohdallani. Meillä oli mahdollisuus harrastaa estotonta seksiä lasten ollessa päiväkodissa/koulussa (teimme siis töitä kotona), ja sittemmin eron jälkeen olen deittaillut vain lapsettomia henkilöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän