Kuinka vanhat vaatteet sinulla on päälläsi?
Aloitan.
T-paita 5 vuotta
Housut 2 vuotta
Alusvaatteet 3 vuotta
Sukat 0 vuotta
Kommentit (54)
Farkut kestävät vain noin 4 kk, sitten menevät rikki.
Ystävän neulomat sukat 5 vuotta, paita 5 vuotta, neule 2 vuotta ja legginsit 2 vuotta.
Uudet alkkarit. En käytä alkkareita kuin kerran, heitän käytetyt roskiin. Uudet paketista otetut ovat paljon mukavammat jalassa.
Samoin teen sukkien kanssa, käytän vain uusia ja heitän käytetyt roskiin.
Minulla on varaa, koska olen akateeminen ihminen.
En ymmärrä miten jotkut voivat pitää pestyjä alusvaatteita ja sukkia. Tai miten eivät viitsi panostaa omaan hyvinvointiin pikku asioissa.
Aina joku tulee kehumaan merkkituotteillaan näihin ketjuihin. Rikkaat eivät av- palstalla käy, heillä luulisi olevan parempaakin tekemistä. Tämä palsta on köyhiä varten.
Ei ihme että ihmiset ja kodit haisee!
Yöpaita 5v vanha ja yöhousut tänä vuonna ostetut. Villasukat vuoden vanhat.
Päivällä oli paita 12v vanha, housut 2v vanhat, rintaliivit ja alushousut 2v vanhat ja sukat 3v vanhat.
Fleece-paita ehkä n. 17 vuotta
Olohousut n. 4 vuotta
T-paita 7,5 vuotta
Alushousut 7,5 vuotta
Villasukat ehkä n. 15 vuotta
P.S. Minä ainakin osaan pestä vaatteitani, kuten varmasti muutkin ketjuun vastanneet.
Vierailija kirjoitti:
Farkut kestävät vain noin 4 kk, sitten menevät rikki.
Farkut kestää vuosia, kymmeniä vuosiakin. Mistä ihmeestä noin surkeita löytyy?
Ehkä n 3 -4 v, paitsi alusvaatteet uudempia
Akateeminen ei näköjään osaa pestä vaatteita. No meillä jokaisella on joku handicap.
Ostin t-paitoja, syystakkia joita en ole käyttänyt vielä kertaakaan. Löytyy käyttämättömiä hanskoja, sukkia. Jotkut t-paidat voi olla 15v vanhoja. Kalsarit hajoaa ennen 15vuotta. Ulkovaatteet on vain muutaman vuoden vanhoja koska ne hajoaa ekana. En tuhlaa rahaa vaatteisiin, ostan ne pakosta.
Vierailija kirjoitti:
Uudet alkkarit. En käytä alkkareita kuin kerran, heitän käytetyt roskiin. Uudet paketista otetut ovat paljon mukavammat jalassa.
En ymmärrä miten jotkut voivat pitää pestyjä alusvaatteita ja sukkia. Tai miten eivät viitsi panostaa omaan hyvinvointiin pikku asioissa.
Opin muutama vuosi sitten että uudet vaatteet täytyy ehdottomasti pestä ennen käyttöä, tehtaalla suoritettu pesu käyttää sen verran vahvoja kemikaaleja että iho kärsii jos ei pese ennen ensikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opin muutama vuosi sitten että uudet vaatteet täytyy ehdottomasti pestä ennen käyttöä, tehtaalla suoritettu pesu käyttää sen verran vahvoja kemikaaleja että iho kärsii jos ei pese ennen ensikäyttöä.
Minäkin mietin, että käyttääkö tuo edellinen tosiaan suoraan pesemättä niitä uusia alusvaatteitaan. 🤮
Muutenhan se ei voi käyttää alusvaatteita ollenkaan, kun ei kerran voi pestyjä käyttää. 🙄
Äidin tekemät villasukat n.5 vuotta
Adidaksen verkkahousut n. 10 vuotta
Valkoinen hihaton paita H&M alle 1 vuosi